דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » היכן ללון בליון – השכונות ואפשרויות הלינה הטובות ביותר

היכן ללון בליון – השכונות ואפשרויות הלינה הטובות ביותר

היכן ללון בליון – השכונות ואפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

ליון, העיר השלישית בגודלה בצרפת, היא יעד תוסס ועשיר מבחינה תרבותית המציע שילוב מושלם של היסטוריה, גסטרונומיה ומודרניות. בין אם אתם מבקרים בליון בגלל הסצנה הקולינרית המפורסמת שלה, הפלאים הארכיטקטוניים, או אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו, בחירת השכונה המתאימה לשהות בה יכולה לשפר מאוד את החוויה שלכם. במאמר זה, נחקור כמה מהאזורים הטובים ביותר לשהות בליון ונדגיש את המאפיינים הייחודיים שלהם.

1. Vieux Lyon (ליון הישנה)

Vieux Lyon היא הלב ההיסטורי של העיר ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. שכונה מקסימה זו ידועה ברחובות המרוצפים הצרים שלה, באדריכלות הרנסנס ובטרבולות (מעברים נסתרים). השהות ב-Vieux Lyon מאפשרת לכם לשקוע בהיסטוריה העשירה של העיר ולחקור אטרקציות כמו קתדרלת ליון, מוזיאון גאדג'נה וגבעת פורבייר המפורסמת. האזור הוא גם ביתם של מסעדות, בתי קפה וחנויות רבות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אוהבי אוכל ואלה המחפשים אווירה תוססת.

2. Presqu'île

ממוקם בין נהרות הרון והסאון, פרסקו'יל הוא מרכז העיר ההומה של ליון. שכונה תוססת זו ידועה בשדרות הרחבות, הכיכרות האלגנטיות והארכיטקטורה המרשימה שלה. Presqu'île הוא גן עדן לקונים, עם מגוון של בוטיקים, חנויות כלבו ומותגי יוקרה לאורך רחובותיה. האזור הוא גם ביתם של אטרקציות פופולריות כמו Place Bellecour, Hôtel de Ville ומוזיאון היפה לאמנויות. עם מיקומה המרכזי, השהייה ב-Presqu'île מספקת גישה קלה לאתרים המרכזיים של העיר וקישורי תחבורה ציבורית מצוינים.

3. Croix-Rousse

ממוקם על גבעה המשקיפה על ליון, Croix-Rousse מציע אווירה בוהמית ואמנותית. שכונה זו הייתה ידועה היסטורית בתעשיית המשי שלה והיא כיום ביתם של אמנים, מעצבים ואומנים רבים. Croix-Rousse מפורסמת באמנות הרחוב התוססת שלה, השוק השבועי (Marché de la Croix-Rousse), והנופים הפנורמיים של העיר. האזור מתגאה גם בסצנת חיי לילה תוססת עם ברים רבים, בתי קפה ומסעדות. השהות ב-Croix-Rousse מספקת חוויה ייחודית והזדמנות לחקור את הרחובות המקסימים שלה ואת פניני החן הנסתרות.

4. חלק-דיו

אם אתם מעדיפים שכונה מודרנית ועסקית יותר, Part-Dieu היא בחירה מצוינת. אזור זה ידוע בגורדי השחקים המרשימים שלו, כולל ה-Tour Part-Dieu האייקוני, שמציע נופים פנורמיים של העיר. Part-Dieu הוא רובע העסקים הראשי של ליון ומרכז תחבורה מרכזי, מה שהופך אותו לנוח הן עבור נוסעים עסקיים והן עבור תיירים. בשכונה נמצא גם מרכז הקניות הגדול ביותר בליון, לה פארט-דיו, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות, מסעדות ואפשרויות בילוי.

השוואה מהירה

שְׁכוּנָה מאפיינים אטרקציות מומלץ עבור
ויו ליון היסטורי, מקסים, תוסס קתדרלת ליון, מוזיאון גאדג'ן, גבעת פורבייר חובבי היסטוריה, אוהבי אוכל
Presqu'île הומה, מרכזי, אלגנטי Place Bellecour, Hôtel de Ville, Musée des Beaux-Arts מגלי ערים, קונים
Croix-Rousse נופים בוהמיים, אמנותיים, פנורמיים Marché de la Croix-Rousse, אמנות רחוב חובבי אמנות, מחפשי חיי לילה
חלק-דיו מודרני, בעל אוריינטציה עסקית, נוח סיור ב-Part-Dieu, במרכז הקניות La Part-Dieu נוסעים עסקיים, קונים

סיכום

בחירת השכונה הנכונה לשהות בליון תלויה בהעדפות ובתחומי העניין שלך. אם אתם חובבי היסטוריה או חובבי אוכל, Vieux Lyon מציעה אווירה מקסימה ותוססת. עבור אלה המעדיפים מיקום מרכזי עם הזדמנויות קניות מצוינות, Presqu'île היא הבחירה האידיאלית. Croix-Rousse מספקת חוויה בוהמית ואמנותית עם נופים פנורמיים מדהימים, בעוד ש-Part-Dieu מציע שהייה מודרנית ונוחה לנוסעי עסקים וקונים. לא משנה באיזו שכונה תבחרו, התערובת הייחודית של ליון של תרבות, גסטרונומיה והיסטוריה בטוח תשאיר רושם מתמשך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן