דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בליון – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בליון – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בליון – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

ליון, הבירה הגסטרונומית של צרפת, היא עיר תוססת המציעה מורשת תרבותית עשירה, ארכיטקטורה מדהימה וסצנה קולינרית משגשגת. בין אם אתם מבקרים בליון לצורך עסקים או הנאה, מציאת המקום הנכון לישון בו חיונית לשהייה נוחה ומהנה. במאמר זה, נסקור כמה מאפשרויות הלינה הטובות ביותר בליון, החל ממלונות יוקרה ועד חלופות מותאמות לתקציב.

השוואה מהירה

סוג לינה טווח מחירים מקום
מלונות יוקרה $$$ מרכז העיר
מלונות בוטיק $$ מיקומים שונים
דירות $ מרכז העיר והסביבה
אכסניות $ מרכז העיר והעיר העתיקה

מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, ליון מציעה מגוון מלונות יוקרתיים המספקים שירות ושירותים יוצאי דופן. מלונות יוקרה רבים ממוקמים בלב העיר, ומציעים גישה נוחה לאטרקציות פופולריות, מחוזות קניות ומסעדות משובחות. מלונות אלו כוללים לרוב חדרים אלגנטיים, מתקני ספא, מסעדות גורמה ונופים מדהימים של העיר.

1. מלון לה רויאל ליון

ממוקם ברובע Presqu'île, מלון לה רויאל ליון הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי המשלב אלגנטיות קלאסית עם נוחות מודרנית. המלון מתהדר בחדרים מרווחים, מסעדה בעלת כוכבי מישלן, וחצר מקסימה. הוא נמצא במרחק הליכה מכיכר בלקור ומהעיר העתיקה.

2. וילה פלורנטין

וילה פלורנטין שוכנת על הגבעה של פורבייר ומציעה נופים עוצרי נשימה של ליון ויחידות אירוח מפוארות. מלון חמישה כוכבים זה כולל ספא, בריכה חיצונית ומסעדת גורמה. מיקומו של המלון מספק גישה קלה לבזיליקת נוטרדאם דה פורבייר ולתיאטרון העתיק של פורבייר.

מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים חוויה אינטימית וייחודית יותר, בליון יש מגוון מלונות בוטיק המציעים שירות אישי ואירוח מסוגנן. מלונות אלו ממוקמים לרוב בשכונות מקסימות ומספקים אווירה נעימה לשהייה בלתי נשכחת.

1. Cour des Loges

ממוקם בלב העיר העתיקה, Cour des Loges הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן בבניין רנסנס משוחזר להפליא. המלון כולל חדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי, ספא וטרסת גג עם נוף פנורמי של ליון. זוהי בחירה מושלמת למי שרוצה לשקוע בהיסטוריה ובתרבות של העיר.

2. מלון קולג'

מלון קולז' ממוקם בשכונת לה קרואה-רוס התוססת, מלון בוטיק מקסים המציע חדרים נוחים עם עיצוב עכשווי. הקונספט הייחודי של המלון שואב השראה מההיסטוריה של הבניין, ששימש בעבר בית ספר. הוא קרוב לשוק Croix-Rousse ולמוזיאון לאמנויות יפות.

דירות

אם אתם מעדיפים חוויה עצמאית וביתית יותר, השכרת דירה בליון יכולה להיות אופציה מצוינת. הדירות מספקות את החופש לבשל את הארוחות שלכם ואת הגמישות לחקור את העיר בקצב שלכם. ישנן דירות שונות במרכז העיר והסביבה.

1. Appart'City Lyon Part-Dieu Garibaldi

מקום האירוח אפרט'סיטי ליון פארט-דיו גריבלדי ממוקם ברובע פארט-דיו ומציע דירות מודרניות ומאובזרות במלואן עם מטבחונים. הדירות מרווחות ומספקות מרחב מגורים נוח לשהייה קצרה וארוכת כאחד. מקום האירוח נמצא קרוב לתחנת הרכבת Part-Dieu ולקניון.

2. רק ליון

רק ליון מציעה מבחר של דירות שירות במקומות שונים ברחבי העיר. דירות אלו מעוצבות בטוב טעם ומגיעות עם כל המתקנים הדרושים לשהייה נוחה. בין אם אתם מעדיפים לשהות במרכז העיר או בשכונה שקטה יותר, ל-Only Lyon יש אפשרויות שיתאימו לצרכים שלכם.

אכסניות

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך או מחפשים לפגוש מטיילים אחרים, שהייה באכסניה יכולה להיות אופציה מהנה ובמחיר סביר. ליון יש כמה אכסניות המספקות חדרים נוחים בסגנון מעונות ומרחבים משותפים למפגשים חברתיים.

1. Away Hostel & Coffee Shop

Away Hostel & Coffee Shop היא אכסניה אופנתית הממוקמת בלב מרכז העיר ליון. האכסניה מציעה חדרי מעונות מסוגננים, אזור משותף נעים ובית קפה באתר. הוא נמצא במרחק הליכה מקתדרלת ליון ומהמוזיאון לאמנויות יפות.

2. Ho36 הוסטל

אכסניית Ho36 ממוקמת בעיר העתיקה ההיסטורית של ליון ומציעה יחידות אירוח בתקציב נמוך עם עיצוב מודרני. האכסניה כוללת בר, מטבח משותף וטרסה עם נוף פנורמי של העיר. זוהי בחירה מצוינת עבור תרמילאים ומטיילים בודדים.

סיכום

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לישון בליון, יש הרבה אפשרויות שיתאימו לכל תקציב והעדפה. ממלונות יוקרה המספקים חוויה מפוארת ועד אכסניות תקציביות המציעות אווירה חברתית, בליון יש משהו לכולם. שקול את הצרכים וההעדפות שלך, ובחר את הלינה שתהפוך את שהותך בליון לבלתי נשכחת באמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן