דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה כדאי ללון בבוסטון? – המדריך האולטימטיבי

איפה כדאי ללון בבוסטון? – המדריך האולטימטיבי

איפה כדאי ללון בבוסטון? – המדריך האולטימטיבי

מבוא

בוסטון, עיר הבירה של מסצ'וסטס, היא יעד תוסס והיסטורי המציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות למבקרים. בין אם אתם מתכננים חופשת סוף שבוע או שהות ארוכה יותר, בחירת השכונה המתאימה לשהות בה היא חיונית לחוויה בלתי נשכחת. במדריך זה, נסקור כמה מהאזורים הטובים ביותר לשהות בבוסטון ונמליץ על מקומות לינה המתאימים להעדפות ותקציבים שונים.

1. Back Bay

בק ביי היא שכונה פופולרית הידועה בבתי אבן חומה ויקטוריאניים היפים שלה, קניות יוקרתיות וציוני דרך איקוניים כמו מרכז הפרודנציאל והספרייה הציבורית של בוסטון. אזור זה מושלם עבור אלה שנהנים משילוב של יוקרה, תרבות ונוחות. המבקרים יכולים לחקור את רחוב ניוברי האופנתי, לבקר במוזיאון הנודע לאמנויות יפות, או לטייל בנחת לאורך הטיילת הציורית של נהר צ'ארלס. אפשרויות הלינה בבאק ביי נעות בין מלונות יוקרה לבתי הארחה בוטיקיים, מה שמבטיח שהות נוחה לכל מטייל.

לינה מומלצת בבאק ביי: מלון לנוקס

מלון לנוקס הוא מלון בוטיק היסטורי הממוקם בלב בק ביי. עם החדרים האלגנטיים, השירות יוצא הדופן והמיקום הנוח, הוא מציע חוויה יוקרתית לאורחים. המלון כולל גם מרפסת גג עם נוף מדהים של קו הרקיע של העיר.

2. Beacon Hill

ביקון היל היא אחת השכונות העתיקות והציוריות ביותר של בוסטון, המאופיינת ברחובות המרוצפים הצרים שלה, מנורות מוארות בגז ובבתים היסטוריים מקסימים. אזור זה אידיאלי עבור אלה המחפשים אווירה מוזרה ורומנטית. המבקרים יכולים לחקור את רחוב Acorn האיקוני, לבקר בבית מדינת מסצ'וסטס, או ליהנות מטיול שליו בבוסטון קומון. הלינה בביקון היל מורכבת בעיקר מצימרים מקסימים ומלונות בוטיק, המספקים שהות נעימה ואינטימית.

לינה מומלצת בביקון היל: מלון וויטני

מלון וויטני הוא מלון בוטיק הממוקם בבניין היסטורי בביקון היל. עם החדרים המסוגננים שלו, השירות האישי והקרבה לאטרקציות פופולריות, הוא מציע שהייה ייחודית ונוחה לאורחים. המלון כולל גם בר על הגג בו המבקרים יכולים ליהנות מנופים פנורמיים של העיר.

3. צפון אנד

הצפון אנד, הידוע גם בשם "איטליה הקטנה" של בוסטון, היא שכונה תוססת המפורסמת במורשת האיטלקית, המטבח הטעים והרחובות המקסימים שלה. אזור זה מושלם לאוהבי אוכל ולאלה שנהנים מאווירה תוססת. המבקרים יכולים להתפנק עם מאכלים איטלקיים אותנטיים, לחקור את בית Paul Revere ההיסטורי, או לצאת לטיול נופי לאורך קו המים. מקומות הלינה בנורת' אנד נעים בין צימרים נעימים למלונות בוטיק מודרניים, המספקים שהות נוחה ונוחה.

לינה מומלצת בנורת' אנד: הבוקסר בוסטון

בוקסר בוסטון הוא מלון בוטיק הממוקם בלב הצפון אנד. עם החדרים המסוגננים שלו, הצוות הידידותי והקרבה למסעדות ואטרקציות פופולריות, הוא מציע בסיס מצוין לטיולים בשכונה. המלון מספק גם אופניים חינם לאורחים כדי לחקור את העיר.

סיכום

בחירת השכונה הנכונה לשהות בבוסטון יכולה לשפר מאוד את החוויה הכוללת שלך בעיר. בין אם אתם מעדיפים יוקרה ונוחות בבאק ביי, קסם והיסטוריה בביקון היל, או מטבח ותרבות תוססים בנורת' אנד, יש אפשרות לשכונה ולינה שמתאימה להעדפות ולתקציב שלכם. הפק את המרב מהשהייה שלך בבוסטון על ידי בחירת המקום המושלם להתקשר הביתה במהלך ביקורך.

למידע נוסף על בוסטון והאטרקציות שלה, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן