דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון במדריד לקניות | אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון במדריד לקניות | אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון במדריד לקניות | אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מדריד, עיר הבירה של ספרד, ידועה לא רק בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה והתרבות התוססת שלה, אלא גם בזכות הזדמנויות הקניות הפנטסטיות שלה. אם אתם מתכננים מסע קניות במדריד, חיוני לבחור את המקום הנכון לשהות בו. מאמר זה ידריך אותך דרך אפשרויות הלינה הטובות ביותר במדריד עבור חובבי קניות.

1. גראן ויה

גראן ויה הוא רחוב הקניות המפורסם ביותר של מדריד, המכונה לעתים קרובות ברודווי הספרדי. הוא גדוש במספר רב של חנויות, בוטיקים וחנויות כלבו, מה שהופך אותו לגן עדן של קניונים. שהייה ליד גראן ויה תעניק לכם גישה נוחה ליעדי קניות פופולריים כמו אל קורטה אינגלס, זארה, H&M ופרימרק. בנוסף, האזור מקושר היטב לחלקים אחרים של העיר, מה שמאפשר לכם לחקור מחוזות קניות שונים.

1.1 המלצות לינה:

  • Hotel Atlántico: ממוקם ממש על גראן ויה, מלון אלגנטי זה מציע חדרים נוחים ונופים מדהימים של העיר.
  • Vincci Capitol: ממוקם בבניין היסטורי, מלון בוטיק זה מספק חדרים מסוגננים ומרפסת גג עם נוף פנורמי.

2. מחוז סלמנקה

אם אתם מעדיפים קניות יוקרתיות, רובע סלמנקה הוא המקום להיות בו. שכונה יוקרתית זו, הידועה בבוטיקי האופנה היוקרתיים שלה ובחנויות המעצבים שלה, מושכת אליה חובבי אופנה מכל רחבי העולם. הרחובות של Calle Serrano ו-Calle Ortega y Gasset עמוסים במותגים ידועים כמו שאנל, לואי ויטון וגוצ'י. שהייה בסלמנקה לא רק תעניק לכם גישה לקניות אקסקלוסיביות אלא גם למסעדות משובחות ולאטרקציות תרבותיות.

2.1 המלצות לינה:

  • מלון אוניקו מדריד: מלון בוטיק זה מציע חדרים מפוארים וגן שליו, המספק מפלט מושלם לאחר יום של קניות.
  • Gran Hotel Velázquez: ממוקם בלב סלמנקה, מלון אלגנטי זה מציע חדרים נוחים וגישה נוחה לבוטיקים היוקרתיים של הרובע.

3. צ'ואקה

צ'ואקה היא שכונה אופנתית הידועה באווירה התוססת, התרבות המגוונת וסצנת הקניות הייחודית שלה. הוא ביתם של בוטיקים עצמאיים, חנויות וינטג' וחנויות אופנה אלטרנטיבית. סיור ברחובות פואנקארל והורטלזה יוביל אתכם אל פנינים נסתרות וממצאי אופנה מיוחדים במינם. צ'ואקה מפורסמת גם בזכות קהילת ה-LGBTQ+ שלה ומארחת את מצעד הגאווה השנתי, מה שהופך אותה למקום תוסס ומכיל לשהות בו.

3.1 המלצות לינה:

  • Only YOU Boutique Hotel Madrid: מלון מסוגנן זה מציע חדרים אופנתיים ומרפסת גג עם נוף פנורמי של העיר.
  • Room Mate Óscar: ממוקם בלב צ'ואקה, מלון מודרני זה כולל עיצוב תוסס וחדרים נוחים.

4. Malasaña

מלאסניה היא שכונת ההיפסטרים של מדריד, הידועה באווירה הבוהמית שלה, חנויות וינטג' וחנויות קונספט ייחודיות. אם אתם מחפשים אופנה מוזרה, ממצאי רטרו ומעצבים עצמאיים, Malasaña הוא המקום להיות בו. הרחובות של Calle Velarde ו-Calle Espíritu Santo מלאים בבוטיקים וינטג', גלריות לאמנות ובתי קפה אופנתיים. השהות במלסניה תטבול אתכם בסצנת האופנה האלטרנטיבית של העיר ובתרבות היצירתית.

4.1 המלצות לינה:

  • Hotel Abalu: מלון בוטיק זה מציע חדרים מסוגננים עם עיצוב מודרני ומרפסת גג עם בר.
  • מלון ריינה ויקטוריה: ממוקם בלב מלאסניה, מלון היסטורי זה מציע חדרים נוחים וגישה נוחה לחנויות האופנתיות של השכונה.

לסיכום, מדריד מציעה מגוון מגוון של חוויות קניות, ובחירת המקום הנכון ללינה יכולה לשפר את הרפתקת הקניות שלכם. בין אם אתם מעדיפים את הרחובות ההומים של גראן ויה, הבוטיקים היוקרתיים של סלמנקה, סצנת האופנה האלטרנטיבית של צ'ואקה, או הקסם הבוהמייני של מלאסניה, ישנה אפשרות לינה שתתאים לסגנון ולהעדפותיכם.

למידע נוסף על אזורי הקניות והאטרקציות של מדריד, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן