דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » חקר קורפו: היכן לשהות ומה לעשות

חקר קורפו: היכן לשהות ומה לעשות

חקר קורפו: היכן לשהות ומה לעשות

מבוא

ברוכים הבאים לאי היפה קורפו! ממוקם בים היוני, קורפו הוא גן עדן יווני הידוע בחופים המדהימים שלו, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלו. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי היסטוריה, או פשוט מחפשים חופשה מרגיעה, בקורפו יש משהו לכולם. במאמר זה נדריך אתכם בין המקומות הטובים ביותר ללינה באי ונדגיש את האטרקציות שחובה לבקר בהן.

איפה לשהות בקורפו

1. קורפו טאון

אם אתם מחפשים שילוב של היסטוריה, תרבות ונוחות, קורפו טאון היא הבחירה המושלמת. אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו ידוע בעיר העתיקה המקסימה, הרחובות הצרים והארכיטקטורה הוונציאנית. תוכלו לחקור את ציוני הדרך ההיסטוריים, לבקר במוזיאונים, להתפנק עם מאכלים מקומיים טעימים וליהנות מחיי הלילה התוססים. יש שפע של אפשרויות לינה זמינות, החל ממלונות יוקרה ועד לבתי הארחה נעימים.

2. פליאוקסטריצה

אם אתם מחפשים מפלט על חוף הים, Paleokastritsa הוא היעד האידיאלי. הכפר הציורי הזה שוכן בין גבעות ירוקות ומים צלולים. תוכלו להירגע על החופים החוליים, לצאת לשנורקלינג או לצלול כדי לחקור את העולם התת-ימי, ולטייל בסירה למערות סמוכות ולחופים מבודדים. ישנם מלונות ואתרי נופש שונים המציעים נופים עוצרי נשימה של הים היוני.

3. קסיופי

אם אתם מעדיפים אווירה שקטה ונינוחה יותר, קסיופי הוא המקום להיות בו. ממוקם על החוף הצפון מזרחי של קורפו, כפר דייגים מקסים זה מציע מפלט שליו מההמונים. תוכלו לשוטט ברחובות הצרים, לבקר במבצר הביזנטי וליהנות מהחופים השלווים. ישנם מלונות ודירות בניהול משפחתי, המספקים חוויה נעימה ואותנטית.

אטרקציות שחובה לבקר בקורפו

1. ארמון אכיליון

אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בקורפו, ארמון אכיליון הוא אחוזה ניאו-קלאסית מדהימה שנבנתה עבור הקיסרית אליזבת מאוסטריה. חקור את הגנים היפים, התפעל מהפסלים המרשימים ותיהנה מנופים פנורמיים של האי. הארמון הוא עדות להיסטוריה העשירה של האי ומציע הצצה לחייהם של המלוכה האירופית.

2. תעלת ד'אמור

ממוקם בכפר סידרי, תעלת ד'אמור היא תצורה טבעית ייחודית המושכת מבקרים מכל העולם. השם מתורגם ל"ערוץ האהבה" ולפי האגדה המקומית זוגות השוחים בתעלה הצרה יתברכו באהבה נצחית. תצורות הסלע המדהימות והמים הצלולים הופכים אותו למקום מושלם לשחייה ולשיזוף.

3. פריתיה הישנה

צעדו אחורה בזמן ובקרו בפרית'יה העתיקה, כפר נטוש מהמאה ה-14. הסתובבו ברחובות מרוצפי האבן, חקרו את הבתים הנטושים ודמיינו את החיים בתקופה שחלפה. כיום, הכפר עובר שיקום, וניתן למצוא בו טברנות מסורתיות המגישות מעדנים מקומיים. זוהי חוויה ייחודית שמציעה הצצה לעברה של קורפו.

השוואה מהירה

מקום עיקרי הדברים אפשרויות לינה
קורפו טאון ציוני דרך היסטוריים, מוזיאונים, חיי לילה תוססים בתי מלון, בתי הארחה
פליאוקסטריצה נסיגה על חוף הים, שנורקלינג, טיולי סירה בתי מלון, אתרי נופש
קסיופי אווירה שלווה, מבצר ביזנטי, חופים שלווים בתי מלון, דירות

סיכום

קורפו הוא אי יווני המציע מגוון רחב של חוויות למטיילים. בין אם תבחרו להישאר בעיר קורפו ההיסטורית, בכפר פאליאוקסטריצה שעל חוף הים או בקאסיופי השליו, תהיו מוקפים ביופי טבעי ובהיסטוריה עשירה. אל תפספסו את ההזדמנות לבקר באטרקציות כמו ארמון אכיליון, תעלת ד'אמור ופריתה העתיקה. התחילו לתכנן את הטיול שלכם לקורפו וצרו זיכרונות בלתי נשכחים בגן העדן הים תיכוני הזה.

למידע נוסף והשראת טיולים, עיין בערוץ YouTube הזה המוקדש לחקר קורפו ונפלאותיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן