דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » היכן לישון בשנגחאי – מקומות הלינה הטובים ביותר לשהותכם

היכן לישון בשנגחאי – מקומות הלינה הטובים ביותר לשהותכם

היכן לישון בשנגחאי – מקומות הלינה הטובים ביותר לשהותכם

מבוא

כאשר מתכננים טיול לשנגחאי, מציאת המקום הנכון לישון בו חיונית לשהייה נוחה ומהנה. כאחת הערים הגדולות בעולם, שנגחאי מציעה מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו לכל תקציב והעדפה. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, בתי הארחה בוטיק או אכסניות בתקציב נמוך, בשנגחאי יש משהו לכולם.

מלונות יוקרה מובילים

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ומפנקת בשנגחאי, העיר מתגאה במספר מלונות ברמה עולמית המציעים שירות ללא דופי ונופים מדהימים. חצי האי שנגחאי, הממוקם על הבונד ההיסטורי, ידוע בחדרים האלגנטיים שלו ובמתקנים יוצאי דופן. בחירה מובילה נוספת היא Waldorf Astoria Shanghai on the Bund, המשלבת אלגנטיות קלאסית עם נוחות מודרנית.

1. חצי האי שנגחאי

ממוקם על הבונד האייקוני, חצי האי שנגחאי מציע חדרים וסוויטות מפוארים עם נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של העיר. המלון כולל מרפסת גג, ספא ומספר אפשרויות לסעודה, כולל מסעדה עם כוכב מישלן.

2. וולדורף אסטוריה שנחאי על הבונד

מלון היסטורי זה משלב קסם מהעולם הישן עם יוקרה מודרנית. מלון Waldorf Astoria Shanghai on the Bund כולל חדרים מצוידים להפליא, ספא ובר על הגג עם נוף פנורמי של העיר.

בתי הארחה בוטיק

אם אתם מעדיפים חוויה אינטימית ואישית יותר, שקול ללון באחד מבתי ההארחה הבוטיקיים של שנגחאי. יחידות אירוח מקסימות אלה כוללות לעתים קרובות עיצוב ייחודי, שירות אישי ואווירה נעימה.

1. בית המים בסאות' בונד

ממוקם במחסן שעבר הסבה משנות ה-30, The Waterhouse at South Bund מציע חדרים מסוגננים ועכשוויים עם עיצוב תעשייתי-שיק. בית ההארחה כולל גם טרסת גג ומסעדה המגישה מטבח סיני מודרני.

2. URBN Boutique Shanghai

URBN Boutique Shanghai הוא מלון ידידותי לסביבה השוכן בבניין מפעל משופץ. החדרים מעוצבים עם חומרים ממוחזרים וכוללים מתקנים מודרניים. במלון יש גם בר על הגג ומסעדה המגישה אוכל אורגני ומקור מקומי.

לינה בתקציב נמוך

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, בשנגחאי יש שפע של מקומות לינה במחירים סבירים המציעים נוחות ונוחות מבלי להתקלקל. אכסניות ומלונות זולים הם אפשרויות פופולריות עבור מטיילים עם תקציב.

1. אכסניית הנוער מינגטאון אטור

אכסניית Mingtown Etour Youth Hostel ממוקמת בלב שנגחאי, ומציעה חדרי מעונות נקיים ונוחים במחירים נוחים. האכסניה כוללת גם מטבח משותף, אזור משותף ומרפסת גג עם נוף פנורמי של העיר.

2. Jinjiang Inn

Jinjiang Inn היא רשת מלונות זולים עם מספר מיקומים בשנחאי. החדרים פשוטים אך נוחים, והמלונות מציעים שירותים בסיסיים כגון אינטרנט אלחוטי חינם ומסעדות באתר. זוהי אפשרות מצוינת עבור מטיילים בתקציב נמוך המחפשים שהות אמינה ובמחיר סביר.

השוואה מהירה

דִיוּר עיקרי הדברים טווח מחירים
חצי האי שנגחאי חדרים מפוארים, מסעדה עם כוכבי מישלן ברמה גבוהה
וולדורף אסטוריה שנחאי על הבונד אלגנטיות קלאסית, בר על הגג ברמה גבוהה
בית המים בסאות' בונד עיצוב אופנתי, מרפסת גג לְמַתֵן
URBN בוטיק שנחאי בר גג ידידותי לסביבה לְמַתֵן
אכסניית הנוער מינגטאון אטור חדרי מעונות במחירים נוחים, מרפסת גג תַקצִיב
פונדק ג'ינג'יאנג שירותים בסיסיים, מספר מיקומים תַקצִיב

סיכום

בחירת המקום הנכון לישון בשנחאי היא חיונית לטיול בלתי נשכח. בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם בוטיק או אפשרויות ידידותיות לתקציב, בשנגחאי יש מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. מהמלונות המפוארים בבונד ועד לבתי ההארחה הנעימים בשכונות ההיסטוריות של העיר, תמצאו את המקום המושלם לנוח ולהתחדש במהלך שהותכם במטרופולין התוסס הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן