דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בממפיס

איפה לישון בממפיס

איפה לישון בממפיס

מבוא

ממפיס, טנסי, היא עיר תוססת הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, מוזיקה מלאת נשמה ומאכלים טעימים. בין אם אתה מבקר לעסקים או להנאה, מציאת המקום המושלם להניח את הראש הוא חיוני. במאמר זה, נחקור כמה ממקומות הלינה הטובים ביותר בממפיס, בהתאם לתקציבים והעדפות שונות.

1. מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ומפנקת, ממפיס מציעה מגוון מלונות יוקרתיים המספקים שירות ושירותים יוצאי דופן. ה-Peabody Memphis, הממוקם בלב מרכז העיר, הוא נקודת ציון היסטורית הידועה בעיצוב האלגנטי שלה ובברווזים התושבים המפורסמים שלו. בחירה מובילה נוספת היא The Guest House at Graceland, המציע חוויה ייחודית בהשראת אלביס עם חדרים מפוארים ואפשרויות לסעודה בנושא אלביס.

1.1 הפיבודי ממפיס

The Peabody Memphis הוא מלון יוקרה בעל שם שמקבל את פני האורחים מאז 1869. עם הריהוט המפואר, הלובי המפואר והשירותים ברמה עולמית, הוא מציע חוויה בלתי נשכחת באמת. אל תחמיצו את מסע הברווזים המפורסם Peabody, שבו ברווזים צועדים בלובי פעמיים ביום.

1.2 בית ההארחה בגרייסלנד

עבור מעריצי אלביס, בית ההארחה בגרייסלנד הוא ביקור חובה. ממוקם ליד אחוזת גרייסלנד של אלביס פרסלי, מלון זה לוכד את המהות של מלך הרוקנ'רול. תיהנו מחדרים מרווחים, ממסעדות בנושא, ואפילו מתיאטרון המציג סרטים וקונצרטים של אלביס.

2. מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים חוויה אינטימית וייחודית יותר, לממפיס יש מספר מלונות בוטיק המציעים שירות אישי ואירוח מסוגנן. מלון מדיסון, השוכן בבניין היסטורי, משלב יוקרה מודרנית עם אלגנטיות קלאסית. ריבר אין של הארבור טאון, הממוקם על גדות נהר המיסיסיפי, מספק מפלט שליו עם נופים מדהימים של הנהר.

2.1 מלון מדיסון

מלון מדיסון הוא מלון בוטיק המשדר תחכום וקסם. בר הגג שלו מציע נוף פנורמי של קו הרקיע של העיר, מה שהופך אותו למקום מושלם לערב רומנטי. החדרים המסוגננים והצוות הקשוב של המלון מבטיחים שהות נוחה.

2.2 The River Inn של הארבור טאון

דה ריבר אין שוכן בשכונת הארבור טאון המקסימה, ומציע מפלט שליו הרחק מההמולה של מרכז העיר. תיהנו מהחדרים האלגנטיים של המלון, מארוחת בוקר חינם וגישה למסלולי הליכה סמוכים לאורך הנהר.

3. אפשרויות מותאמות לתקציב

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, לממפיס יש שפע של מקומות לינה במחירים סבירים שלא מתפשרים על נוחות. The Exchange Suites, הממוקם בבניין Cotton Exchange ההיסטורי, מציע סוויטות מרווחות עם מטבחונים במחירים סבירים. המרכז הרפואי הולידיי אין אקספרס ממפיס הוא עוד אפשרות מצוינת, המספק חדרים נקיים ונוחים עם ארוחת בוקר חינם.

3.1 סוויטות הבורסה

הסוויטות Exchange מספקות אירוח במחירים סבירים אך מרווחים בלב מרכז העיר ממפיס. כל סוויטה כוללת מטבחון, המאפשר לאורחים להכין את ארוחותיהם ולחסוך בהוצאות האוכל. המיקום אידיאלי לביקור באטרקציות פופולריות כמו רחוב בייל והמוזיאון הלאומי לזכויות האזרח.

3.2 מרכז רפואי הולידיי אין אקספרס ממפיס

מלון הולידיי אין אקספרס ממפיס מדיקל סנטר ממוקם בנוחות בסמוך לרובע הרפואי הנודע, ומציע חדרים נוחים ומזנון ארוחת בוקר חינם. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה המבקרים בבתי החולים הסמוכים או משתתפים באירועים במרכז הכנסים של ממפיס קוק.

סיכום

בעת ביקור בממפיס, בחירת המקום הנכון ללינה יכולה לשפר מאוד את החוויה הכוללת שלך. בין אם אתם מעדיפים יוקרה, קסם בוטיק או אפשרויות ידידותיות לתקציב, העיר מציעה מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. ממלונות איקוניים ועד אבני חן נסתרות, לממפיס יש הכל. תכננו את שהותכם בקפידה, ותיהנו מכל מה שיש לעיר התוססת הזו להציע!

למידע נוסף על ממפיס והאטרקציות שלה, בדוק את ויקיפדיה נמצאת כאן . אתה יכול גם למצוא סרטונים הקשורים לממפיס ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן