דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון לפני שיוצאים לטרק בקלנצנה

איפה לישון לפני שיוצאים לטרק בקלנצנה

איפה לישון לפני שיוצאים לטרק בקלנצנה

מבוא

קלנצנה, כפר ציורי השוכן בלב קורסיקה, הוא נקודת המוצא לאחד ממסלולי ההליכה למרחקים ארוכים המפורסמים באירופה, ה-GR20. לפני היציאה לטרק מאתגר זה, חיוני למצוא מקום לינה מתאים בקלנצנה כדי לנוח ולהתכונן להרפתקה שלפנינו. במאמר זה, נחקור כמה מהאפשרויות הטובות ביותר היכן לישון לפני היציאה לטרק בקלנצנה.

1. בתי מלון ובתי הארחה

קלנצנה מציעה מגוון מלונות ובתי הארחה המתאימים לתקציבים והעדפות שונות. מקומות לינה אלה מספקים חדרים נוחים, שירותים, ולעתים קרובות יש להם צוות בקיא שיכול לספק מידע על טרק GR20. כמה אפשרויות פופולריות כוללות:

א) מלון קלווי

מלון קלווי ממוקם במרחק נסיעה קצר מקלנצנה, ומציע חדרים מרווחים עם נוף מדהים של ההרים שמסביב. במלון יש גם מסעדה המגישה מאכלים מקומיים טעימים, מושלמת לתדלוק לפני הטרק.

ב) בית הארחה לה וילה

בית ההארחה לה וילה הוא לינה וארוחת בוקר מקסים הממוקם בלב קלנצנה. עם החדרים הנעימים והאירוח החם שלו, הוא מספק שהות נוחה ומרגיעה למטיילים. בית ההארחה מציע גם ארוחת בוקר דשנה כדי להתחיל את היום ברגל ימין.

2. קמפינג

למי שמעדיף אופציה הרפתקנית וידידותית יותר לתקציב, קמפינג הוא בחירה פופולרית בקלנצנה. באזור ישנם מספר אתרי קמפינג המספקים מתקנים בסיסיים כמו מקלחות ושירותים. קמפינג מאפשר למטיילים לטבול בטבע וליהנות מהשלווה של הסביבה. כמה אתרי קמפינג מומלצים כוללים:

א) קמפינג Les Oliviers

קמפינג לה אוליבייה שוכן בין מטעי זיתים ומציע סביבה שלווה למטיילים. אתר הקמפינג מספק מגרשים מרווחים לאוהלים וקמפרונים, כמו גם מתקנים כמו בריכת שחייה ובר. זהו מקום אידיאלי להירגע ולהירגע לפני תחילת טרק GR20.

ב) קמפינג אריה מרינה

ממוקם ליד החוף, Camping Aria Marina מציע חווית קמפינג ייחודית בקלנצנה. עם קרבתו לים, מטיילים יכולים ליהנות משחייה מרעננת או פשוט להירגע על החופים החוליים. באתר הקמפינג יש גם מסעדה המגישה מנות מקומיות טעימות.

3. מקלטי הרים

עבור מטיילים המעדיפים חוויה כפרית יותר, שהייה במקלטים הרים לאורך שביל GR20 יכולה להיות אופציה מרגשת. מקלטים אלו מספקים לינה וארוחות בסיסיות, ומאפשרים למטיילים לטבול את עצמם במלואם במדבר. כמה מקלטים בולטים באזור קלנצנה כוללים:

א) Refuge d'Ortu di u Piobbu

ממוקם בגובה של 1,520 מטרים, Refuge d'Ortu di u Piobbu מציע נופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב. המפלט מספק אירוח בסגנון מעונות ומגיש ארוחות דשנות כדי לחדש אנרגיה לאחר יום ארוך של טיולים.

ב) Refuge de Carrozzu

ממוקם למרגלות מונטה סינטו, הפסגה הגבוהה ביותר בקורסיקה, Refuge de Carrozzu הוא תחנה פופולרית עבור מטיילים על GR20. מקום האירוח מציע חדרים בסגנון מעונות וחדרים פרטיים, כמו גם מסעדה המגישה מטבח קורסיקאי מסורתי.

סיכום

בחירת המקום הנכון ללינה לפני היציאה לטרק בקלנצנה חיונית לחוויית טיול מוצלחת ומהנה. בין אם אתם מעדיפים את הנוחות של מלון, את החופש בקמפינג או את הקסם הכפרי של מקלטי הרים, לקלנצנה יש אפשרויות שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. נוח טוב, הטען את האנרגיה שלך והתכונן לכבוש את ה-GR20!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן