דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בבנגקוק – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בבנגקוק – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בבנגקוק – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

1. מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית בבנגקוק, תתפנקו בבחירה. העיר היא ביתם של מלונות יוקרתיים רבים המציעים שירותים ברמה עולמית ושירות ללא דופי. כמה ממלונות היוקרה המובילים בבנגקוק כוללים את חצי האי בנגקוק, Mandarin Oriental ו-The Siam.

1.1 חצי האי בנגקוק

חצי האי בנגקוק, הממוקם על גדות נהר צ'או פראיה, מציע נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר. המלון כולל חדרים מרווחים, בריכה לצד הנהר וספא. האורחים יכולים גם ליהנות מאוכל משובח במסעדות עטורות הפרסים של המלון.

1.2 מנדרינית מזרחית

מלון יוקרה אייקוני נוסף בבנגקוק הוא מנדרין אוריינטל. ממוקם על גדות נהר צ'או פראיה, מלון זה ידוע בחדרים האלגנטיים שלו, אפשרויות האוכל ברמה עולמית ושירות יוצא דופן. המלון מציע גם מגוון מתקני בריאות וספא.

1.3 הסיאם

סיאם הוא מלון בוטיק יוקרתי המשלב ארכיטקטורה תאילנדית מסורתית עם עיצוב מודרני. מלון זה שוכן לאורך נהר צ'או פראיה , ומציע סוויטות מרווחות, בריכת אינסוף לצד הנהר וספא. האורחים יכולים גם ליהנות מסיור פרטי בסירה בעיר.

2. מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים חווית אירוח אינטימית וייחודית יותר, בבנגקוק יש מגוון מלונות בוטיק לבחירה. מלונות אלה כוללים לעתים קרובות עיצוב מסוגנן, שירות אישי ואווירה נעימה.

2.1 וילה אריאסום

Ariyasom Villa הוא מלון בוטיק מקסים הממוקם בלב בנגקוק. המלון מציע חדרים מעוצבים להפליא, גן שליו וספא באתר. האורחים יכולים ליהנות גם ממטבח צמחוני ותאילנדי טעים במסעדת המלון.

2.2 מלון קבושון

מלון Cabochon הוא פנינה נסתרת באזור סוקומוויט בבנגקוק. מלון בוטיק זה כולל חדרים בהשראת וינטג', בריכת גג וספרייה. מסעדת המלון, Thai Lao Yeh, מגישה שילוב של מאכלים מהמטבח התאילנדי והלאוטי.

3. אפשרויות מותאמות לתקציב

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, בנגקוק מציעה שפע של אפשרויות לינה במחירים סבירים, כולל אכסניות ומלונות זולים. אפשרויות אלו מספקות חדרים נוחים ונקיים בשבריר מהמחיר.

3.1 Lub d Bangkok Silom

Lub d Bangkok Silom היא אכסניה פופולרית הממוקמת ברובע סילום התוסס. האכסניה מציעה חדרים בסגנון מעונות וחדרים פרטיים, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים. האורחים יכולים להתרועע באזורים המשותפים, הכוללים בר על הגג ומטבח משותף.

3.2 איביס בנגקוק סיאם

Ibis Bangkok Siam הוא מלון ידידותי לתקציב הממוקם בלב רובע הקניות של בנגקוק. המלון מציע חדרים נוחים, מסעדה ומרכז כושר. מיקומו הנוח מאפשר גישה נוחה לאטרקציות פופולריות כגון סיאם פרגון ומרכז MBK.

סיכום

בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם בוטיק או אפשרויות ידידותיות לתקציב, בבנגקוק יש מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. ממלונות היוקרה המפוארים לאורך נהר צ'או פראיה ועד למלונות הבוטיק הנעימים במרכז העיר, תמצאו את המקום המושלם לנוח ולהתחדש במהלך שהותכם בעיר הבירה התוססת הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן