דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בפרובנס

איפה לישון בפרובנס

איפה לישון בפרובנס

מבוא

פרובנס, הממוקמת בדרום מזרח צרפת, היא יעד ציורי הידוע בנופים המדהימים, בכפרים המקסימים ובמורשת התרבותית העשירה שלו. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מציאת המקום המושלם לשהות בו בפרובנס חיונית לחוויה בלתי נשכחת. במאמר זה, נחקור כמה מאפשרויות הלינה הטובות ביותר הזמינות באזור היפה הזה.

1. מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, פרובנס מציעה מגוון מלונות משובחים הנותנים מענה לכל צורך שלכם. מטירות היסטוריות ועד למלונות בוטיק מודרניים, תמצאו מגוון אפשרויות שיתאימו להעדפותיכם. כמה מלונות יוקרה מפורסמים בפרובנס כוללים את Hotel Crillon le Brave, Château de Berne ו-La Mirande. מפעלים אלה מספקים שירותים ברמה הגבוהה ביותר, שירות ללא דופי ונופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי שמסביב.

1.1 מלון Crillon le Brave

מלון Crillon le Brave ממוקם בכפר מקסים בראש גבעה ומציע שילוב ייחודי של יוקרה ואותנטיות. עם חדרים אלגנטיים, מסעדות גורמה וספא המשקיף על הכרמים, מלון זה מספק חוויה בלתי נשכחת באמת.

1.2 שאטו דה ברן

מוקף בכרמים ומטעי זיתים, שאטו דה ברן הוא טירה מפוארת מהמאה ה-18 שהפכה למלון יוקרה. האורחים יכולים ליהנות מהאווירה השלווה, להירגע על שפת הבריכה, להתפנק בטיפולי ספא ולהתענג על מאכלים משובחים בשילוב עם היינות הטובים ביותר.

1.3 לה מירנדה

שוכנת בלב אביניון, לה מירנדה היא אחוזה היסטורית המציעה הצצה לעבר. עם החדרים האלגנטיים שלו, המסעדה בעלת כוכבי המישלן ושיעורי הבישול, מלון זה מספק חוויה סוחפת באמת בתרבות הפרובנס.

2. צימרים מקסימים

לחוויה אינטימית ואישית יותר, שקול ללון באחד מבתי ה-B&B המקסימים של פרובנס. מקומות לינה נעימים אלה הם לרוב בניהול משפחתי ומציעים אווירה חמה ומסבירת פנים. תהיה לך הזדמנות לקיים אינטראקציה עם המקומיים, ללמוד על המסורות שלהם וליהנות מארוחות בוקר תוצרת בית העשויות עם מרכיבים מקומיים.

2.1 לה מאס דה לה רוז

מוקף בשדות לבנדר ומטעי זיתים, לה מאס דה לה רוז הוא לינה וארוחת בוקר יפהפה הממוקם ליד הכפר אורגון. עם החדרים הנוחים שלו, הבריכה החיצונית והגנים המקסימים שלו, מוסד מקסים זה מושלם עבור אלה המחפשים שלווה ורגיעה.

2.2 La Maison du Paradou

ממוקם בכפר הציורי Paradou, La Maison du Paradou מציע חדרים נעימים המעוצבים בסגנון פרובנס מסורתי. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר טעימה בגן, לחקור את פארק הטבע אלפיל הסמוך, ולבקר בעיירה המפורסמת סן-רמי-דה-פרובנס.

3. וילות ודירות בשירות עצמי

אם אתם מעדיפים יותר עצמאות וגמישות במהלך שהותכם, השכרת וילה או דירה בשירות עצמי יכולה להיות אופציה מצוינת. פרובנס מציעה מגוון רחב של מקומות אירוח, החל מקוטג'ים מקסימים ועד לדירות מודרניות, המצוידות בכל המתקנים הדרושים לשהייה נוחה.

3.1 Les Baux-de-Provence

ממוקם ליד הכפר מימי הביניים Les Baux-de-Provence, מקום אירוח בשירות עצמי זה מספק מקום מפלט שליו מוקף במטעי זיתים וכרמים. האורחים יכולים ליהנות מאזורי מגורים מרווחים, גנים פרטיים וגישה נוחה לאטרקציות סמוכות.

3.2 אקס-אן-פרובנס

אקס-אן-פרובנס, הידועה בסצנת האמנויות התוססת שלה וברחובות המקסימים שלה, מציעה מגוון דירות בשירות עצמי. מקומות לינה אלה מאפשרים לכם לטבול את עצמכם בתרבות המקומית, לחקור את השווקים ההומים ולחוות את האווירה התוססת של העיר ההיסטורית הזו.

סיכום

כאשר מתכננים את הטיול שלכם לפרובנס, בחירת הלינה הנכונה היא חיונית כדי לשפר את החוויה הכוללת שלכם. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, צימרים מקסימים או וילות בשירות עצמי, פרובנס מציעה מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. חקור את היופי של האזור הזה, התמכר למטבח טעים, ותשקע בהיסטוריה ובתרבות העשירה של פרובנס. הזמן את השהות שלך עכשיו והתחיל ליצור זיכרונות בלתי נשכחים!

למידע נוסף על פרובנס, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן