דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בפרובנס – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בפרובנס – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בפרובנס – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

1. צימרים מקסימים

בעת ביקור בפרובאנס, אחת הדרכים הטובות ביותר לשקוע בתרבות המקומית היא לינה בצימר מקסים. מקומות לינה נעימים אלו מציעים חוויה אישית ואינטימית יותר בהשוואה למלונות גדולים יותר. ניתן למצוא הרבה צימרים יפים הפזורים באזור, כל אחד עם הקסם הייחודי שלו.

1.1 Le Mas des Romarins

ממוקם בלב פרובנס, Le Mas des Romarins הוא לינה וארוחת בוקר מענג המציע מפלט שליו מוקף בשדות לבנדר וכרמים. החדרים מעוצבים בטוב טעם בסגנון פרובנס מסורתי, והמארחים הידידותיים מבטיחים אווירה חמה ומסבירת פנים. תיהנו מארוחת בוקר טעימה תוצרת בית בגן לפני שתסיירו בכפרים הציוריים הסמוכים.

1.2 La Maison du Village

אם אתם מעדיפים להישאר בסביבה כפרית, La Maison du Village היא הבחירה המושלמת. לינה וארוחת בוקר מקסים זה שוכן בלב כפר פרובנס מסורתי, ומציע טעם אמיתי של החיים המקומיים. החדרים נעימים ונוחים, והמארחים תמיד מוכנים לספק טיפים פנימיים על המקומות הטובים ביותר לבקר באזור.

2. מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית יותר, פרובנס היא ביתם של מספר מלונות משובחים שיעלו על הציפיות שלכם. מלונות אלו מציעים שירותים ברמה הגבוהה ביותר, נופים מדהימים ושירות ללא דופי, מה שמבטיח שהות בלתי נשכחת.

2.1 Hôtel Crillon le Brave

ממוקם על כפר בראש גבעה המשקיף על הכרמים ומטעי הזיתים, Hôtel Crillon le Brave הוא מלון חמישה כוכבים המשדר אלגנטיות ותחכום. החדרים מעוצבים להפליא, והמלון כולל מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ובריכת שחייה. התפנקו עם המטבח הפרובנסלי הטוב ביותר והירגעו בסביבה השלווה.

2.2 דומיין דה מנוויל

מקום האירוח דומיין דה מנוויל שוכן בבית חווה לשעבר מהמאה ה-18, ומציע מפלט מפואר בלב פארק הטבע אלפילס. המלון מתהדר בחדרים מרווחים, מגרש גולף, ספא ומסעדת גורמה. טבלו את עצמכם בשלווה הכפרית ותיהנו מהשירות ללא דופי הניתן על ידי הצוות הקשוב.

3. וילות בשירות עצמי

אם אתם מעדיפים יותר עצמאות ופרטיות במהלך שהותכם בפרובנס, השכרת וילה בשירות עצמי היא אופציה מצוינת. וילות אלו מספקות את כל הנוחות של הבית, ומאפשרות לכם להירגע ולחקור את האזור בקצב שלכם.

3.1 וילה סן רמי

וילה סן רמי היא וילה יפה בשירות עצמי הממוקמת ליד העיירה המקסימה סן רמי דה פרובאנס. עם החדרים המרווחים, הבריכה הפרטית והמטבח המאובזר היטב, וילה זו מושלמת למשפחות או לקבוצות של חברים. תיהנו מהנוף המדהים של האזור הכפרי שמסביב ונצלו את פינת האוכל החיצונית לארוחות באוויר הפתוח.

3.2 מאס דה לה רוז

מאס דה לה רוז שוכן בלב אחוזה בשטח של 300 דונם, ומציע מבחר של קוטג'ים ווילות מפוארים בשירות עצמי. כל יחידות האירוח מעוצבות להפליא וכוללות גינה פרטית או טרסה. חקור את השטח הנרחב, הירגע ליד הבריכה, או צאו לטיול נינוח במטעי הזיתים הסמוכים.

לסיכום, כאשר מתכננים את הטיול שלכם לפרובנס, קחו בחשבון את סוג הלינה המתאים להעדפות ולתקציב שלכם. בין אם תבחרו לינה וארוחת בוקר מקסימה, מלון יוקרתי או וילה בשירות עצמי, תמצאו שפע של אפשרויות להפוך את שהותכם בפרובנס לבלתי נשכחת באמת. אל תשכחו לחקור את ההיסטוריה העשירה והנופים עוצרי הנשימה שיש לאזור היפה הזה להציע. למידע נוסף על פרובנס, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן