דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בדולומיטים – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בדולומיטים – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בדולומיטים – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

הרי הדולומיטים, הממוקמים בצפון מזרח איטליה, הם רכס הרים עוצר נשימה הידוע בנופים המדהימים, בכפרים המקסימים שלהם ובאפשרויות הסקי ברמה עולמית. אם אתם מתכננים טיול לאזור ציורי זה, בחירת המקום הנכון ללינה חיונית לחוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, בקתות הרים נעימות או אפשרויות ידידותיות לתקציב, הרי הדולומיטים מציעים מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל.

1. מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, הרי הדולומיטים מתהדרים במספר מלונות יוקרתיים המציעים שירות יוצא דופן ונופים עוצרי נשימה. מלונות אלו כוללים לרוב מתקני ספא, מסעדות גורמה וחדרים אלגנטיים המעוצבים מתוך מחשבה על נוחות וסגנון. כמה מלונות יוקרה פופולריים בהרי הדולומיטים כוללים את Cristallo Resort & Spa בקורטינה ד'אמפצו ואת מלון וספא Rosa Alpina בסן קסיאנו.

1.1 אתר הנופש והספא קריסטלו

The Cristallo Resort & Spa הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם בלב הרי הדולומיטים. עם החדרים האלגנטיים שלו, המסעדה בעלת כוכבי המישלן והספא המפואר שלו, מלון זה מציע חוויה מפנקת באמת. האורחים יכולים ליהנות מנופים מדהימים של ההרים שמסביב ולנצל את מיקומו הנוח של המלון כדי לחקור את מדרונות הסקי ומסלולי ההליכה הסמוכים.

1.2 מלון וספא רוזה אלפינה

מלון וספא Rosa Alpina הוא עוד אפשרות יוקרתית מובילה בהרי הדולומיטים. מלון בניהול משפחתי זה משלב קסם אלפיני מסורתי עם מתקנים מודרניים. עם מסעדה עטורת פרסים, מתקני ספא נרחבים ושירות אישי, מלון רוזה אלפינה מבטיח שהייה בלתי נשכחת בלב הרי הדולומיטים.

2. בקתות הרים

למי שמחפש חוויה כפרית וסוחפת יותר, שהייה בבקתת הרים היא בחירה פופולרית בהרי הדולומיטים. בקתות אלו, המכונות "ריפוגי" באיטלקית, פזורות ברחבי רכס ההרים ומציעות אירוח בסיסי למטיילים ולחובבי שטח. אמנם המתקנים עשויים להיות פשוטים, אך הנופים עוצרי הנשימה וההזדמנות להתחבר לטבע הופכים אותו לחוויה ייחודית.

2.1 Rifugio Lagazuoi

Rifugio Lagazuoi היא בקתת הרים ידועה הממוקמת בגובה של 2,752 מטר. הוא מציע חדרים נעימים ומסעדה המגישה מאכלים מקומיים מסורתיים. הצריף נגיש באמצעות רכבל או טיולי הליכה, והיא מספקת נופים פנורמיים מדהימים של הפסגות שמסביב, כולל ה- Tre Cime di Lavaredo המפורסם.

2.2 Rifugio Fanes

Rifugio Fanes היא בקתת הרים פופולרית נוספת הממוקמת בפארק הטבע Fanes-Senes-Braies. הוא מציע חדרים נוחים ומסעדה המגישה מנות אזוריות טעימות. הבקתה מהווה בסיס מצוין לחקר מסלולי ההליכה של הפארק וליהנות מהשלווה של הדולומיטים.

3. אפשרויות מותאמות לתקציב

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, יש גם הרבה אפשרויות לינה במחירים סבירים בדולומיטים. ממלונות זולים ועד בתי הארחה ודירות, תוכלו למצוא מקומות לינה נוחים וידידותיים לארנק מבלי להתפשר על היופי של הסביבה.

3.1 מלון גרני סנלטנרהוף

Hotel Garni Snaltnerhof הוא מלון ידידותי לתקציב הממוקם בכפר המקסים אורטיסיי. הוא מציע חדרים נקיים ונוחים, שירות ידידותי ומיקום נוח לטיול באזור ואל גרדנה. המלון מספק גישה נוחה למסלולי הליכה ומדרונות סקי, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור חובבי חוץ.

3.2 דירות דולומיטים

לאלו המעדיפים אפשרויות לשירות עצמי, אפרטמנטס דולומיטים מציעים מגוון דירות במחירים סבירים במקומות שונים ברחבי הדולומיטים. דירות אלו מספקות את כל השירותים הדרושים לשהייה נוחה, לרבות מטבחים מאובזרים היטב ואזורי מגורים נעימים.

סיכום

בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם כפרי או אפשרויות ידידותיות לתקציב, הרי הדולומיטים מציעים מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו להעדפותיו של כל מטייל. ממלונות יוקרה עם נוף עוצר נשימה ועד לבקתות הרים נעימות הטובלות בטבע ואפשרויות מותאמות לתקציב בכפרים מקסימים, תמצאו את המקום המושלם לנוח ולהיטען במהלך ביקורכם ברכס ההרים המדהים הזה. תכננו את שהותכם בהרי הדולומיטים וטבלו את עצמכם ביופיו של אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו.

למידע נוסף על הדולומיטים, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן