דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » איפה לישון בטנריף – מדריך למטיילים ישראלים

איפה לישון בטנריף – מדריך למטיילים ישראלים

איפה לישון בטנריף – מדריך למטיילים ישראלים

מבוא

טנריף, הגדול באיים הקנריים, הוא יעד נופש פופולרי הידוע בחופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והנופים הטבעיים עוצרי הנשימה. אם אתם מטיילים ישראלים שמתכננים טיול לטנריף, מציאת מקום הלינה המושלם חיונית לשהייה בלתי נשכחת. במדריך זה, נחקור כמה מהמקומות הטובים ביותר לישון בטנריף, בהתאם להעדפות ותקציבים שונים.

1. אתרי נופש יוקרתיים

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, טנריף מציעה מגוון רחב של אתרי נופש יוקרתיים. אתרי נופש אלה כוללים לעתים קרובות נופים מדהימים של האוקיינוס, בריכות פרטיות, אתרי ספא ברמה עולמית ואפשרויות סעודה מעולות. כמה אתרי נופש יוקרתיים פופולריים בטנריף כוללים את ריץ-קרלטון אבמה, Bahía del Duque ומלון Botánico & The Oriental Spa Garden.

1.1 ריץ-קרלטון אבמה

ריץ-קרלטון אבמה הוא אתר נופש בדירוג 5 כוכבים הממוקם בגואה דה איסורה, ומציע חדרי אירוח מפוארים ושירות ללא דופי. עם הארכיטקטורה היפהפייה בהשראה המורית, הגנים השופעים וחוף הים הפרטי, אתר נופש זה מספק נווה מדבר שליו למנוחה והתחדשות.

1.2 באהיה דל דוקה

Bahía del Duque הוא אתר נופש יוקרתי בדירוג 5 כוכבים הממוקם בקוסטה אדחה. אתר נופש אלגנטי זה מתהדר בעיצוב בסגנון קולוניאלי, גישה ישירה לחוף, ומגוון רחב של שירותים, לרבות בריכות שחייה מרובות, מגרשי טניס וספא. זוהי בחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים חוויה מתוחכמת ויוקרתית.

2. מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים שהות אינטימית ואישית יותר, טנריף מציעה גם מבחר של מלונות בוטיק מקסימים. מלונות בוטיק אלו כוללים לרוב עיצובים ייחודיים, שירות אישי ואווירה נעימה. כמה מלונות בוטיק בולטים בטנריף כוללים את Hotel San Roque, Hotel Rural Victoria ומלון Emblemático San Agustín.

2.1 מלון סן רוק

מלון סן רוקה (Hotel San Roque) ממוקם בכפר הציורי גאראצ'יקו (Garachico), מלון בוטיק השוכן באחוזה משוחזרת מהמאה ה-18. עם החדרים המסוגננים שלו, החצר היפה ומרפסת הגג המציעה נופים פנורמיים, מלון זה מספק שילוב מושלם של היסטוריה ונוחות מודרנית.

2.2 מלון כפרי ויקטוריה

Hotel Rural Victoria הוא מלון מקסים הממוקם בלה אורוטבה, עיירה היסטורית בטנריף. מלון משפחתי זה כולל חדרים נעימים, חצר קנרית מסורתית ומסעדה המגישה מאכלים מקומיים טעימים. זוהי בחירה מצוינת למטיילים המעוניינים לטבול את עצמם בתרבות ובמורשת העשירה של האי.

3. אפשרויות מותאמות לתקציב

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, טנריף מציעה מספר אפשרויות לינה במחיר סביר מבלי להתפשר על נוחות ונוחות. אפשרויות תקציביות אלה כוללות בתי הארחה, אכסניות ודירות בשירות עצמי. כמה אפשרויות מומלצות למטיילים בעלי תקציב מוגבל הן Hostal Carel, Albergue Montes de Anaga ו-Apartamentos Masaru.

3.1 הוסטל קארל

Hostal Carel הוא בית הארחה נעים הממוקם בלב סנטה קרוז דה טנריף. הוא מציע חדרים נקיים ונוחים במחירים נוחים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מטיילים בתקציב נמוך. בית ההארחה ממוקם בנוחות ליד חנויות, מסעדות ותחבורה ציבורית.

3.2 אלברג מונטס דה אנאגה

עבור חובבי טבע ומטיילים, אלברג מונטס דה אנאגה היא אופציה מצוינת ידידותית לתקציב. אכסניה זו ממוקמת בפארק הכפרי אנאגה , ומספקת חדרי אירוח בסיסיים אך נוחים המוקפים בנופים טבעיים מדהימים. זוהי בחירה אידיאלית עבור אלו המעוניינים לחקור את מסלולי ההליכה של טנריף וליהנות מפעילויות חוצות.

סיכום

בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם בוטיק או אפשרויות ידידותיות לתקציב, טנריף מציעה מגוון מקומות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. מאתרי נופש מפוארים עם כל השירותים ועד לבתי הארחה נעימים ודירות בשירות עצמי, יש משהו לכולם. קחו בחשבון את ההעדפות והתקציב שלכם בבחירת מקום לישון בטנריף, והתכוננו ליהנות מחופשה נפלאה באי היפה הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן