דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » איפה לישון בדרום אפריקה – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה לישון בדרום אפריקה – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה לישון בדרום אפריקה – מדריך הלינה האולטימטיבי

1. מלונות יוקרה

דרום אפריקה מציעה מגוון רחב של מלונות יוקרה הנותנים מענה למטייל בעל אבחנה. מקייפטאון ועד יוהנסבורג, תמצאו מקומות לינה מעולים המספקים שירות ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר. כמה ממלונות היוקרה המפורסמים ביותר בדרום אפריקה כוללים את The Table Bay Hotel בקייפטאון, The Oyster Box בדרבן ומלון The Saxon ביוהנסבורג.

1.1 מלון מפרץ השולחן

מלון דה טייבל ביי ממוקם בלב חוף ויקטוריה ואלפרד של קייפטאון, ומציע נופים מדהימים של הנמל ושל הר השולחן. עם חדרים אלגנטיים, מסעדות גורמה וספא ברמה עולמית, מלון זה מספק חוויה יוקרתית לאורחיו.

1.2 קופסת הצדפות

ממוקם ב-Umhlanga Rocks, דרבן, מלון The Oyster Box הוא מלון חמישה כוכבים הידוע בקסמו הקולוניאלי ובנופי האוקיינוס עוצרי הנשימה. המלון כולל חדרים מצוידים להפליא, אפשרויות סעודה עטורות פרסים וספא מפואר.

1.3 מלון סכסון

מלון סקסון שוכן בשכונת סנדהרסט היוקרתית ביוהנסבורג, ומציע מפלט שליו בעיר ההומה. עם הסוויטות המרווחות שלו, המסעדות המשובחות שלו והספא ברמה עולמית, מלון זה הוא מועדף בקרב מטיילי יוקרה.

2. ספארי לודג'ים

לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, שקול לינה בבקתת ספארי בדרום אפריקה. הלודג'ים הללו ממוקמים בדרך כלל בתוך או ליד פארקים לאומיים ושמורות ציד, מה שמאפשר לך לטבול את עצמך בחיות הבר המדהימות של המדינה. כמה מאכסניות ספארי פופולריות כוללות את הפארק הלאומי Singita Kruger, Sabi Sabi Private Game Reserve ו-Shamwari Private Game Reserve.

2.1 הפארק הלאומי סינגיטה קרוגר

סינגיטה ממוקם בפארק הלאומי קרוגר הידוע בעולם, ומציע יחידות אירוח מפוארות בלב הבוש האפריקאי. הלודג' מספק חווית ספארי אקסקלוסיבית, עם מדריכים מומחים, מטבח גורמה ונופים עוצרי נשימה של השממה שמסביב.

2.2 שמורת סאבי סאבי פרטית

סאבי סאבי, הממוקמת בשמורת סאבי סאנד, מציעה מגוון של לודג'ים הנותנים מענה לתקציבים והעדפות שונות. בין אם תבחרו ב-Earth Lodge המפואר או במחנה הקטן בוש האינטימי, תהיה לכם הזדמנות לזהות את חמשת הגדולים ומינים אחרים של חיות בר מקרוב.

2.3 שמורת שמווארי פרטית

שוכנת בקייפ המזרחי, שמווארי היא שמורת צייד נטולת מלריה המציעה חווית ספארי יוקרתית. השמורה היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל פילים, אריות וקרנפים. עם הלודג'ים הנוחים והמדריכים בעלי הידע שלו, שמווארי מבטיח שהות בלתי נשכחת.

3. לינה תקציבית

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, דרום אפריקה מציעה גם שפע של אפשרויות לינה במחירים סבירים. מהוסטלים לתרמילאים ועד לדירות בשירות עצמי, תוכלו למצוא מקומות לינה בתקציב נמוך בערים פופולריות וביעדי תיירות. כמה המלצות כוללות את התרמיל בקייפטאון, Curiocity Durban בדרבן, ו-Once in Joburg ביוהנסבורג.

3.1 התרמיל

ממוקם בשכונה התוססת של גרין פוינט, קייפטאון, The Backpack היא אכסניה אופנתית המציעה חדרי מעונות נוחים וחדרים פרטיים עם חדר רחצה צמוד. האכסניה מספקת גם מגוון שירותים, לרבות מטבח משותף, בר ובריכת שחייה.

3.2 סקרנות דרבן

ממוקם בלב דרבן, אכסניית קיוריוסיטי דרבן היא אכסניה מסוגננת המשלבת במחיר סביר עם עיצוב מודרני. האכסניה כוללת חדרי מעונות, חדרים פרטיים ואפילו בר על הגג בו תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים של העיר.

3.3 פעם אחת בג'ובורג

ממוקם בשכונה התוססת של Braamfontein, יוהנסבורג, Once in Joburg מציע אירוח ידידותי לתקציב בסביבה אופנתית. האכסניה מספקת חדרי מעונות, חדרים פרטיים וחללים משותפים שבהם תוכלו להתרועע עם מטיילים אחרים.

דעה אישית

לאחר שביקרתי בעצמי בדרום אפריקה, אני יכול לומר בביטחון שהמדינה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, בקתות ספארי או מקומות לינה בתקציב נמוך, תמצאו משהו שמתאים להעדפות ולתקציב שלכם.

אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת באמת, אני ממליץ בחום להתארח בבקתת ספארי. להתעורר לצלילי הבוש האפריקאי ולצאת לנסיעות משחק מרתקות כדי לזהות חיות בר היא חוויה שאין כמותה. מלונות היוקרה בדרום אפריקה מספקים גם שירות ושירותים יוצאי דופן, המבטיחים שהות נוחה ובלתי נשכחת.

עבור מטיילים עם תקציב, אכסניות התרמילאים והדירות בשירות עצמי מציעות אפשרויות סבירות מבלי להתפשר על האיכות. מקומות לינה אלה מספקים לעתים קרובות אווירה חברתית, ומאפשרים לכם לפגוש מטיילים אחרים ולהחליף סיפורים וטיפים.

שאלות ותשובות

ש: האם יש אפשרויות לינה ייחודיות בדרום אפריקה?

ת: כן, דרום אפריקה מציעה אפשרויות לינה ייחודיות כגון בתי עץ, אוהלים יוקרתיים, ואפילו סוויטות מתחת למים. הבחירות הלא שגרתיות הללו מספקות חוויה מיוחדת במינה למטיילים הרפתקנים.

ש: האם אוכל למצוא מקומות לינה עם נוף של חיות בר בדרום אפריקה?

ת: בהחלט! צימרים ומלונות רבים בדרום אפריקה מציעים חדרים עם נופים מדהימים של חיות בר. אתה יכול ליהנות מצפייה בבעלי חיים מהנוחות של המרפסת או המרפסת שלך.

ש: האם יש מקומות לינה המתאימים במיוחד למשפחות?

ת: כן, יש מספר מקומות לינה ידידותיים למשפחות בדרום אפריקה. מפעלים אלו מספקים שירותים ופעילויות המתאימות לילדים, ומבטיחים שהות בלתי נשכחת ומהנה לכל המשפחה.

ש: האם יש צורך להזמין מקום לינה מראש?

ת: מומלץ להזמין מקום לינה מראש, במיוחד בעונות השיא בנסיעות. זה מבטיח שאתה מבטיח את הבחירה המועדפת עליך ותימנע מכל בעיות זמינות ברגע האחרון.

סיכום

דרום אפריקה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות יוקרה ובתי ספארי ועד לאכסניות ודירות בתקציב נמוך. בין אם אתם מחפשים חוויה מפוארת או שהייה במחיר סביר יותר, יש משהו לכל אחד במדינה המגוונת הזו. אל תחמיצו את ההזדמנות לטבול את עצמכם ביופיה של דרום אפריקה וליצור זיכרונות בלתי נשכחים במהלך שהותכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן