דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » איפה לישון בפארק קרוגר – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה לישון בפארק קרוגר – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה לישון בפארק קרוגר – מדריך הלינה האולטימטיבי

מבוא

כאשר מתכננים ביקור בפארק קרוגר, אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא היכן ללון. בתור שמורת חיות הבר המובילה של דרום אפריקה, פארק קרוגר מציע מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. בין אם אתם מעדיפים צימרים יוקרתיים, קוטג'ים בשירות עצמי או קמפינג מתחת לכוכבים, יש משהו לכולם בשממה המפוארת הזו.

1. לודג'ים יוקרתיים

אם אתם מחפשים חוויה מפנקת באמת, שהייה באחד מהלודג'ים היוקרתיים של פארק קרוגר היא הדרך ללכת. הלודג'ים הללו מציעים שירותים ברמה עולמית, מטבח מעולה ושירות יוצא דופן. רבים מהם ממוקמים בזיכיונות פרטיים בתוך הפארק, ומספקים הזדמנויות בלעדיות לצפייה במשחקים. כמה אכסניות יוקרה פופולריות כוללות את Singita Lebombo Lodge, Lion Sands Ivory Lodge ו-Sabi Sabi Earth Lodge.

1.1 Singita Lebombo Lodge

ממוקם בפינה נידחת של פארק קרוגר, Singita Lebombo Lodge מציע נופים עוצרי נשימה של נהר N'wanetsi. האכסניה כוללת עיצוב עכשווי, סוויטות מרווחות, ומגוון פעילויות כולל נסיעות משחק, טיולים מודרכים וטיפולי ספא.

1.2 ארון סנדס שנהב לודג'

ליון סנדס אייבורי לודג' ידועה בזכות חדרי האירוח המפוארים והשירות האישי שלו. האכסניה, הממוקמת על גדות נהר סאבי, מציעה וילות פרטיות עם בריכות מים עמוקים, ארוחות גורמה ומפגשים בלתי נשכחים של חיות בר.

1.3 Sabi Sabi Earth Lodge

Sabi Sabi Earth Lodge הוא לודג' עטור פרסים המשלב יוקרה עם קיימות סביבתית בצורה חלקה. הארכיטקטורה והעיצוב הייחודיים של הלודג' יוצרים חיבור הרמוני עם השממה שמסביב, בעוד המתקנים ברמה עולמית שלו מבטיחים שהות בלתי נשכחת.

2. קוטג'ים בשירות עצמי

אם אתם מעדיפים אפשרות עצמאית וידידותית יותר לתקציב, קוטג'ים בשירות עצמי הם בחירה מצוינת. קוטג'ים אלו מצוידים במתקני מטבח, המאפשרים לכם להכין את הארוחות שלכם וליהנות מחוויית בית הרחק מהבית. כמה אפשרויות פופולריות לשירות עצמי בפארק קרוגר כוללות את מחנה המנוחה Skukuza, מחנה המנוחה ברג-אן-דאל ומחנה המנוחה התחתון של סאבי.

2.1 מחנה מנוחה סקוקה

Skukuza Rest Camp הוא המחנה הגדול ביותר בפארק קרוגר ומציע מגוון אפשרויות לינה בשירות עצמי. החל מבונגלוס נוחים ועד בתי הארחה מרווחים, יש משהו שיתאים לצרכים של כל מטייל. המחנה כולל גם מסעדה, חנות ומתקנים שונים למבקרים.

2.2 מחנה מנוחה ברג-אן-דאל

Berg-en-Dal Rest Camp שוכן בחלק הדרום-מערבי של פארק קרוגר ומציע בקתות בשירות עצמי עם נופים מדהימים של בושveld שמסביב. המחנה ידוע באווירה השלווה שלו ובקרבה לאזורים פופולריים לצפייה במשחקים.

2.3 מחנה מנוחה סאבי תחתון

ממוקם על גדות נהר סאבי, Lower Sabie Rest Camp הוא בחירה פופולרית עבור אירוח בשירות עצמי. המחנה מציע מגוון של בקתות ובונגלוס, כמו גם מסעדה, בריכת שחייה ומרפסת תצפית המשקיפה על הנהר.

3. קמפינג

עבור חובבי טבע וחובבי הרפתקאות, קמפינג בפארק קרוגר הוא חוויה מדהימה. בפארק יש אתרי קמפינג רבים הנותנים מענה לקרוואנים וגם לאוהלים. קמפינג מאפשר לכם לטבול את עצמכם במראות ובקולות של הבוש האפריקאי, עם ריגוש נוסף של להיות קרוב לחיות בר. כמה אתרי קמפינג פופולריים כוללים את מחנה המנוחה Satara, מחנה המנוחה Olifants ומחנה המנוחה Pretoriuskop.

3.1 מחנה מנוחה סטארה

Satara Rest Camp ממוקם באזור המרכזי של פארק קרוגר ומציע מגוון אפשרויות קמפינג. אתר הקמפינג ידוע בתצפיות בשפע של חיות בר, במיוחד אריות וצבועים. המתקנים כוללים מטבחים משותפים, אבני שטיפה ובריכת שחייה.

3.2 מחנה מנוחה אוליפנטס

ממוקם על ראש גבעה המשקיף על נהר האוליפנטס, Olifants Rest Camp מציע נופים פנורמיים מדהימים וחווית קמפינג ייחודית. אתר הקמפינג ידוע בפילים המתגוררים בו ומציע מתקנים בסיסיים כמו מטבחים משותפים וגושי טיפוח.

3.3 מחנה מנוחה פרטוריוסקופ

Pretoriuskop Rest Camp הוא מחנה המנוחה הוותיק ביותר בפארק קרוגר ומציע חווית קמפינג כפרית. אתר הקמפינג מוקף בצמחייה עבותה ומהווה גן עדן לצפרים. המתקנים כוללים מטבחים משותפים, אבני שטיפה ובריכת שחייה.

סיכום

בין אם אתם מעדיפים צימרים יוקרתיים, קוטג'ים בשירות עצמי או קמפינג, בפארק קרוגר יש מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו להעדפות ולתקציב של כל מטייל. מחוויות מפנקות ועד שהייה בתקציב נמוך, תוכלו להפיק את המרב מהרפתקת הספארי שלכם בשמורת חיות הבר הנהדרת הזו. תכננו את הטיול שלכם לפארק קרוגר ותחוו את נפלאות השיח האפריקאי ממקור ראשון!

למידע נוסף על פארק קרוגר, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן