דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » איפה ללון באל נידו – המדריך האולטימטיבי | בלוג אל נידו

איפה ללון באל נידו – המדריך האולטימטיבי | בלוג אל נידו

איפה ללון באל נידו – המדריך האולטימטיבי | בלוג אל נידו

מבוא

אל נידו, הממוקם במחוז פאלאוואן בפיליפינים, הוא גן עדן טרופי הידוע בחופים המדהימים, המים הצלולים והנופים עוצרי הנשימה שלו. זהו יעד פופולרי למטיילים המחפשים חופשה מרגיעה על החוף או חווית דילוג הרפתקני באיים. עם היופי הטבעי והקסם שלו, אל נידו מציעה מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. בין אם אתם מעדיפים אתרי נופש יוקרתיים, אכסניות בתקציב נמוך או קוטג'ים נעימים על חוף הים, באל נידו יש הכל.

1. העיר אל נידו

אם אתם רוצים להיות בלב האקשן, אל נידו טאון פרופר הוא המקום לשהות בו. אזור שוקק זה מלא במסעדות, ברים וחנויות, מה שהופך אותו לבסיס נוח לחקור את העיירה וסביבתה. תמצאו כאן מגוון אפשרויות לינה, החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד מלונות בטווח בינוני. השהייה בעיר אל נידו מעניקה לכם גם גישה נוחה לסיורי הדילוג על האיים, שהם פעילות חובה באל נידו.

2. קורונג-קורונג

אם אתם מעדיפים אווירה שקטה ונינוחה יותר, Corong-Corong היא בחירה מצוינת. ממוקם במרחק קצר מהעיירה אל נידו, אזור זה מציע מפלט שליו הרחק מההמונים. קורונג-קורונג ידועה בשקיעות היפות שלה ובאתרי הנופש השלווים על חוף הים. זה המקום המושלם להירגע וליהנות מהיופי הטבעי של אל נידו. תוכלו גם למצוא מגוון מסעדות וברים לאורך החוף, בהם תוכלו להתענג על פירות ים טעימים וקוקטיילים מרעננים.

3. חוף נקפן

אם אתם מחפשים חווית חוף מבודדת וטהורה, Nacpan Beach הוא המקום להיות בו. ממוקם כשעה נסיעה מהעיירה אל נידו, החוף המדהים הזה ידוע בחול הלבן והאבקתי שלו ובמי הטורקיז שלו. יש כמה מקומות לינה על חוף הים בחוף נקפן, המציעים סביבה שלווה ואידילית. השהות כאן מאפשרת לכם לברוח מההמונים וליהנות מהיופי של הטבע. אל תחמיצו את ההזדמנות לראות את הזריחה או השקיעה עוצרי הנשימה בחוף Nacpan.

לא משנה היכן תבחרו לשהות באל נידו, תהיו מוקפים ביופי טבעי ותהיה לכם גישה לאטרקציות המדהימות שיש לאזור להציע. בין אם אתם מבלים את ימיכם בדילוג על איים, בשנורקלינג, או פשוט להירגע על החוף, אל נידו בטוח ישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים.

למידע נוסף על אל נידו והאטרקציות שבה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

סיכום

אל נידו מציעה מגוון אפשרויות לינה שיתאימו להעדפות ולתקציב של כל מטייל. בין אם תבחרו להישאר בעיר אל נידו כהלכה בשל הנוחות שלה, קורונג-קורונג בשל השלווה שלה, או חוף נקפן בשל הבידוד שלו, תוכלו לחוות את היופי הטבעי והקסם של גן העדן הטרופי הזה. תכננו את חופשת החלומות שלכם באל נידו וצרו זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן