דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » היכן לשהות בוינה עם ילדים

היכן לשהות בוינה עם ילדים

היכן לשהות בוינה עם ילדים

מבוא

וינה, עיר הבירה של אוסטריה, היא יעד נפלא לחופשה משפחתית. עם ההיסטוריה העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה, ואטרקציות רבות, יש משהו לכל אחד ליהנות. אם אתם מתכננים טיול לוינה עם ילדים, חשוב לבחור את הלינה הנכונה שעונה על הצרכים שלהם. במאמר זה, נחקור את האזורים הטובים ביותר לשהות בוינה עם ילדים ונמליץ על מקומות לינה ופעילויות ידידותיים למשפחות.

1. Innere Stadt

Innere Stadt, הידוע גם בשם הרובע הראשון, הוא המרכז ההיסטורי של וינה ומקום נהדר לשהות בו עם ילדים. אזור זה הוא ביתם של ציוני דרך מפורסמים רבים, כגון קתדרלת סנט סטפן וארמון הופבורג. מכאן תוכלו לחקור בקלות את העיר ברגל, ויש שפע של אטרקציות ידידותיות לילדים בקרבת מקום, כולל גן החיות של וינה ופארק השעשועים פראטר. שקול ללון באחד מהמלונות או הדירות הידידותיים למשפחות באזור זה לשהייה נוחה ומהנה.

2. ליאופולדשטדט

Leopoldstadt היא בחירה מצוינת נוספת עבור משפחות המבקרות בוינה. ממוקם ממש מחוץ למרכז העיר, רובע זה מציע אווירה רגועה יותר תוך שהוא עדיין קרוב לאטרקציות מרכזיות. אחד מגולות הכותרת של לאופולדשטדט הוא פארק פראטר, הכולל גלגל ענק גדול ורכיבות שונות לילדים. יש גם כמה מגרשי משחקים ומרחבים ירוקים שבהם הילדים יכולים להתרוצץ ולשחק. חפשו מקומות לינה בלאופולדשטדט המציעים חדרי משפחה או דירות עם מטבחונים לנוחות נוספת.

לינה ידידותית למשפחות

בעת בחירת מקומות לינה בוינה, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים של המשפחה שלך. חפשו מלונות או דירות המציעים שירותים כגון עריסות, כיסאות גבוהים ואזורי משחקים לילדים. הנה כמה מקומות לינה ידידותיים למשפחות בוינה:

  • מלון לדוגמה – ממוקם בלב Innere Stadt, מלון זה מציע חדרי משפחה מרווחים ואזור משחקים לילדים.
  • דירות לדוגמה – דירות בשירות עצמי אלה בליאופולדשטדט מספקות מטבחים מאובזרים ושפע של מקום למשפחות.
  • Family Resort Vienna – ממוקם מחוץ למרכז העיר, אתר נופש זה מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות בריכת שחייה ומועדון ילדים.

פעילויות ידידותיות למשפחה

וינה מציעה מגוון רחב של פעילויות המושלמות למשפחות עם ילדים. הנה כמה המלצות:

1. ארמון שנברון

בקרו בארמון שנברון המפואר, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וחקור את הגנים היפים שלו. ילדים יאהבו את המבוך, את גן החיות ואת מוזיאון הילדים בתוך הארמון.

2. Haus des Meeres

קחו את ילדיכם ל-Haus des Meeres, אקווריום וגן חיות הממוקמים במגדל נ"מ לשעבר. הם יכולים ללמוד על החיים הימיים ואפילו ללכת דרך מנהרת כרישים.

למידע נוסף ורעיונות על פעילויות ידידותיות למשפחות בוינה, עיין ברשימת ההשמעה הזו של YouTube .

סיכום

וינה היא יעד נפלא לחופשה משפחתית. בין אם תבחרו להישאר באינרה-שטאדט ההיסטורית או בלאופולדשטאדט הרגוע, יש שפע של מקומות אירוח ופעילויות ידידותיים למשפחות שיהפכו את הטיול שלכם למהנה. אל תחמיצו את ההזדמנות לחקור ציוני דרך מפורסמים, לבקר בפארקי שעשועים, ולהתעמק בתרבות העשירה של העיר היפה הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן