דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » היכן ללון בניו אורלינס – השכונות והמקומות הטובים ביותר

היכן ללון בניו אורלינס – השכונות והמקומות הטובים ביותר

היכן ללון בניו אורלינס – השכונות והמקומות הטובים ביותר

מבוא

ניו אורלינס, הידועה בסצנת המוזיקה התוססת, המטבח הטעים והמורשת התרבותית העשירה שלה, היא עיר המציעה חוויה ייחודית למבקריה. כאשר מתכננים טיול בניו אורלינס, אחת ההחלטות החשובות שיש לקבל היא היכן ללון. העיר מחולקת למספר שכונות שלכל אחת אופי ואטרקציות ייחודיות משלה. במאמר זה, נחקור כמה מהשכונות ומקומות הלינה הטובים ביותר בניו אורלינס כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

השוואה מהירה

שְׁכוּנָה עיקרי הדברים אפשרויות לינה
הרובע הצרפתי קסם היסטורי, חיי לילה תוססים, רחוב בורבון האייקוני מלונות בוטיק, פונדקים היסטוריים, השכרת נופש
רובע הגנים אחוזות יפות, רחובות עצי עצים, קניות ברחוב מגזין צימרים, בתי הארחה, מלונות בוטיק
מריני אווירה בוהמית, אולמות מוזיקה חיה, רחוב הצרפתים בתי הארחה, מלונות בוטיק, השכרות נופש
מחוז המחסנים גלריות לאמנות, מוזיאונים, מסעדות אופנתיות בתי מלון מודרניים, דירות לופט, השכרות נופש
במעלה העיר רחובות עצים, אוניברסיטת טולאן, פארק אודובון בתי הארחה, צימרים, השכרות נופש

הרובע הצרפתי

הרובע הצרפתי הוא הלב והנשמה של ניו אורלינס. הוא ידוע בקסם ההיסטורי שלו, בחיי הלילה התוססים וברחוב בורבון האייקוני. השהות ברובע הצרפתי מאפשרת לכם להיות במרכז האקשן, עם גישה נוחה לאטרקציות מפורסמות כמו כיכר ג'קסון, קתדרלת סנט לואיס והשוק הצרפתי. אפשרויות הלינה ברובע הצרפתי נעות ממלונות בוטיק עם קסם מהעולם הישן ועד לפונדקים היסטוריים והשכרות נופש.

רובע הגנים

אם אתם מעדיפים אווירה רגועה ומגורים יותר, רובע הגנים הוא בחירה מצוינת. שכונה זו מפורסמת בזכות האחוזות היפות שלה, הרחובות עטורי העצים והקניות ברחוב מגזין. השהייה ברובע הגנים נותנת לכם את ההזדמנות לחקור את בית הקברות ההיסטורי של לאפייט, ליהנות מטיול נינוח לאורך רחוב מגזין, ולהתפעל מהארכיטקטורה המדהימה. אפשרויות הלינה ברובע הגנים כוללות לינה וארוחת בוקר, בתי הארחה ומלונות בוטיק.

מריני

שכונת מריני מציעה אווירה בוהמית וידועה במקומות המוזיקה החיה שלה ובחיי הלילה התוססים שלה ברחוב הצרפתים. השהות במאריני מאפשרת לכם לחוות את סצנת המוזיקה המקומית וליהנות מהשילוב האקלקטי של ברים, מסעדות וגלריות לאמנות. אפשרויות הלינה במאריני נעות מבתי הארחה ועד מלונות בוטיק והשכרות נופש.

מחוז המחסנים

רובע המחסנים, הידוע גם בשם רובע האמנויות, הוא שכונה אופנתית מלאה בגלריות אמנות, מוזיאונים ומסעדות אופנתיות. זוהי בחירה מצוינת עבור חובבי אמנות וחובבי אוכל. רובע המחסנים הוא גם ביתו של המוזיאון הלאומי הפופולרי של מלחמת העולם השנייה. אפשרויות הלינה ברובע המחסנים כוללות מלונות מודרניים, דירות לופט והשכרות נופש.

במעלה העיר

אפטאון היא שכונה מקסימה עם רחובות מוצלים, פארקים יפים ואוניברסיטת טולאן היוקרתית. הוא מציע תחושת מגורים יותר ומהווה בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהייה שקטה יותר. אפטאון היא גם ביתו של פארק אודובון, המושלם לפעילויות חוצות. אפשרויות הלינה ב-Uptown כוללות בתי הארחה, לינה וארוחת בוקר והשכרת נופש.

דעה אישית

לאחר שחקרתי את השכונות השונות בניו אורלינס, החביב עלי האישי הוא הרובע הצרפתי. הקסם ההיסטורי, האווירה התוססת והקרבה לאטרקציות אייקוניות הופכים אותה לבחירה ללא תחרות. שיטוט ברחובות הצרים, האזנה למוזיקת ג'אז חיה והתמכרות למטבח קריאולי טעים הם חוויות שבאמת לוכדות את המהות של ניו אורלינס. בין אם תבחרו ללון במלון בוטיק או בהשכרת נופש נעימה, הרובע הצרפתי יטבול אתכם ברוח התוססת של העיר.

סיכום

כאשר מחליטים היכן ללון בניו אורלינס, קחו בחשבון את האופי הייחודי והאטרקציות של כל שכונה. הרובע הצרפתי מציע קסם היסטורי וחיי לילה תוססים, בעוד רובע הגנים מציג אחוזות יפהפיות ואווירה נינוחה. שכונת Marigny מושלמת לאוהבי מוזיקה, ורובע המחסנים פונה לחובבי אמנות. אפטאון מספקת חווית מגורים שקטה יותר. בסופו של דבר, הבחירה תלויה בהעדפות שלכם ובסוג החוויה שתרצו לקבל בעיר התוססת ניו אורלינס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן