דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » ריטריטים רומנטיים » איפה לישון בפורטו – הלינה הכי טובה בפורטו, פורטוגל

איפה לישון בפורטו – הלינה הכי טובה בפורטו, פורטוגל

איפה לישון בפורטו – הלינה הכי טובה בפורטו, פורטוגל

1. מלונות יוקרה

פורטו, העיר השנייה בגודלה בפורטוגל, מציעה מגוון רחב של מלונות יוקרה למטיילים המחפשים שהות מפוארת ונוחה. מלונות אלו מספקים שירותים ברמה הגבוהה ביותר, שירות ללא דופי ונופים מדהימים של העיר או של נהר הדואורו.

כמה ממלונות היוקרה הפופולריים ביותר בפורטו כוללים את The Yeatman, מלון בנושא יין עם מסעדה עם כוכבי מישלן וספא מפואר; מלון Pestana Vintage Porto, ממוקם בבניין היסטורי המשקיף על נהר הדואורו; ואינטרקונטיננטל פורטו – Palacio das Cardosas, מלון חמישה כוכבים השוכן בארמון משופץ מהמאה ה-18.

2. מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים חווית אירוח אינטימית וייחודית יותר, בפורטו יש מבחר גדול של מלונות בוטיק. מלונות קטנים יותר אלה כוללים תפאורה מסוגננת, שירות אישי ואווירה נעימה.

מלון בוטיק מומלץ אחד הוא ה-Rosa Et Al Townhouse, הממוקם בבית עירוני מקסים בשכונת Cedofeita האמנותית. אפשרות נוספת היא Torel Avantgarde, מלון מעצבים עם חדרים לפי נושא ומרפסת גג המציעה נוף פנורמי של העיר.

3. בתי הארחה וצימרים

לאפשרות ביתית וידידותית יותר לתקציב, שקול לינה בבית הארחה או לינה וארוחת בוקר בפורטו. מקומות לינה אלה מציעים אווירה חמה ומסבירת פנים, לעתים קרובות מנוהלים על ידי מארחים מקומיים ידידותיים שיכולים לספק טיפים והמלצות פנימיות.

בית הארחה פופולרי אחד הוא Casa dos Lóios, הממוקם ברובע ריביירה ההיסטורי ומציע חדרים נוחים עם עיצוב פורטוגלי מסורתי. אפשרות נוספת היא Casa do Conto, בית הארחה מעוצב הכולל יצירות אמנות עכשוויות ומיקום מרכזי ליד חנות הספרים האיקונית Lello.

4. אכסניות

אם אתם מטיילים בודדים או עם תקציב מצומצם, בפורטו יש כמה אכסניות מצוינות המספקות אפשרויות לינה זולות וחברותיות. אכסניות הן דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים ולעיתים קרובות מציעות חללים משותפים, פעילויות מאורגנות ומתקני מטבח משותפים.

אכסניה אחת בעלת דירוג גבוה היא ה-Gallery Hostel, הממוקמת בבניין משופץ מהמאה ה-19 ברובע האמנות של מיגל בומברדה. בחירה פופולרית נוספת היא אכסניית פורטו ספוט, הממוקמת במרכז העיר ומציעה חדרי מעונות נוחים וסוויטות פרטיות.

5. השכרת דירות

אם אתם מעדיפים יותר עצמאות ופרטיות במהלך שהותכם בפורטו, השכרת דירה יכולה להיות אופציה מצוינת. ישנן דירות רבות להשכרה לטווח קצר, החל מדירות סטודיו נעימות ועד פנטהאוזים מרווחים.

אתרים כמו Airbnb ו-Booking.com מציעים מבחר רחב של דירות בפורטו, ומאפשרים לכם לבחור את זו המתאימה ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם. השכרת דירה נותנת לכם גם את ההזדמנות לחוות את אורח החיים המקומי ולהחזיק מטבח משלכם להכנת ארוחות.

6. קמפינג

עבור חובבי טבע וחובבי שטח, קמפינג הוא אופציה נהדרת ליהנות מהסביבה היפה של פורטו. ישנם מספר אתרי קמפינג הממוקמים בסמוך לעיר, המציעים מתקנים לאוהלים, קרוואנים ומנועים.

אתר קמפינג פופולרי אחד הוא Parque de Campismo Orbitur Rio Alto, הממוקם ליד החוף וכולל בריכות שחייה, מתקני ספורט ומסעדה. קמפינג אנגייראס הוא בחירה מצוינת נוספת, הממוקמת באזור שליו מוקף בעצי אורן ובמרחק נסיעה קצרה מפורטו.

סיכום

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לישון בפורטו, יש לך מגוון אפשרויות לבחירה. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, מקומות אירוח בוטיק, בתי הארחה, אכסניות, השכרת דירות או קמפינג, לפורטו יש משהו שיתאים לטעם ולתקציב של כל מטייל.

שקול את העדפותיך, התקציב והמיקום הרצוי שלך כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור שהותך בעיר התוססת והמקסימה הזו. לא משנה היכן תבחרו לישון, ההיסטוריה העשירה של פורטו, הארכיטקטורה המדהימה, המטבח הטעים והאירוח החם יהפכו את הביקור שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן