דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » ריטריטים רומנטיים » איפה לישון בין פורטו לליסבון

איפה לישון בין פורטו לליסבון

איפה לישון בין פורטו לליסבון

מבוא

מתכננים טיול בין פורטו לליסבון בפורטוגל? אחד ההיבטים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הוא היכן להישאר לאורך הדרך. מאמר זה ידריך אותך דרך כמה מאפשרויות הלינה הטובות ביותר בין שתי הערים התוססות הללו, ויבטיח מסע נוח ומהנה.

1. קוימברה

1.1 מלון אסטוריה

ממוקם בלב קוימברה, Hotel Astória מציע שהות נוחה ומפנקת. עם החדרים האלגנטיים שלו, השירות המעולה והקרבה לאטרקציות המרכזיות של העיר, מלון זה הוא בחירה פופולרית בקרב מטיילים. תיהנו משנת לילה נוחה והתעוררו לארוחת בוקר טעימה לפני המשך המסע.

1.2 בית הארחה סנטה קלרה

אם אתם מעדיפים אווירה אינטימית ונעימה יותר, בית ההארחה סנטה קלרה הוא אופציה מצוינת. בית הארחה זה ממוקם בבניין מקסים ליד מנזר סנטה קלרה, ומציע חדרים נוחים, צוות ידידותי ואווירה שלווה. זה מקום נהדר להירגע ולהיטען לפני המשך הטיול.

2. אביירו

2.1 מלון מוליצ'ירו

Aveiro, הידועה בתור "ונציה של פורטוגל", היא עיר ציורית עם התעלות שלה וסירות מוליצ'ירו הצבעוניות. לחוויה ייחודית, הישארו במלון מוליצ'ירו, הממוקם במרכז העיר. מלון בוטיק זה מציע חדרים מסוגננים, שירות אישי ונופים מדהימים של התעלות. אל תפספסו את ההזדמנות לנסות את שומות האובוס המפורסמות, פינוק מתוק מקומי.

2.2 פוסאדה דה ריה

אם אתם מעדיפים סביבה שלווה יותר, פוסאדה דה ריה היא בחירה מצוינת. ממוקם בשמורת הטבע הסמוכה Ria de Aveiro, מלון מקסים זה מציע חדרים נוחים ונופים יפים של הטבע שמסביב. תיהנו משהייה שלווה ונצלו את הפעילויות החיצוניות של המלון, כגון צפרות ורכיבה על אופניים.

3. אובידוס

3.1 מלון האיש הספרותי אובידוס

ממוקם בין חומות ימי הביניים של אובידוס, מלון הספרותי אובידוס הוא גן עדן לאוהבי ספרים. עם למעלה מ-50,000 ספרים זמינים להנאת האורחים, מלון ייחודי זה מציע חוויה סוחפת באמת. החדרים נעימים ומאובזרים היטב, ומסעדת המלון מגישה מטבח פורטוגזי מסורתי טעים.

3.2 Casa das Senhoras Rainhas

אם אתם מעדיפים אפשרות לינה מסורתית יותר, Casa das Senhoras Rainhas הוא בית הארחה מקסים הממוקם בלב אובידוס. בניין היסטורי זה מציע חדרים נוחים עם מגע של אלגנטיות. תיהנו מהאירוח החם של הצוות וסקרו את הרחובות הקסומים של אובידוס במרחק צעדים ספורים משם.

4. מסקנה

בחירת הלינה הנכונה בין פורטו לליסבון יכולה לשפר מאוד את חווית הטיול שלכם. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, בתי הארחה נעימים או אפשרויות בוטיק ייחודיות, יש הרבה אפשרויות לאורך הדרך. קחו בחשבון את ההעדפות והתקציב שלכם, והזמינו את שהותכם מראש כדי להבטיח מסע חלק. תהנה בטיול!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן