דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה לישון בפאלאוואן – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בפאלאוואן – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בפאלאוואן – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

Palawan, הממוקם בפיליפינים, הוא גן עדן טרופי הידוע במים הצלולים שלו, בחופים הבתוליים ובפלאי הטבע עוצרי הנשימה שלו. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או טיול מלא הרפתקאות, Palawan מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו והעדפותיו של כל מטייל.

המקומות הטובים ביותר לישון בפאלאוואן

1. אל נידו

אל נידו הוא יעד תיירותי פופולרי בפאלאוואן, המפורסם בזכות צוקי הגיר המדהימים שלו, הלגונות הנסתרות והחיים הימיים התוססים שלו. עיירה מקסימה זו מציעה מגוון אפשרויות לינה, החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד לאתרי נופש יוקרתיים. אם אתם רוצים להיות קרובים לחוף וליהנות מנופים עוצרי נשימה, שקול ללון באחד מאתרי הנופש על החוף באל נידו. לחלופין, תוכלו למצוא אפשרויות משתלמות יותר במרכז העיירה, הממוקם גם בנוחות ליד מסעדות, חנויות ומפעילי טיולים.

2. קורון

קורון הוא יעד נוסף שחובה לבקר בו בפאלאוואן, הידוע בנקודות הצלילה ברמה עולמית ובנופים הציוריים שלו. עיירה נינוחה זו מציעה מגוון אפשרויות לינה, כולל אתרי נופש על חוף הים, מלונות בוטיק ובתי הארחה בתקציב נמוך. אם אתם חובבי צלילה, שקול ללון באתר נופש המציע חבילות צלילה וגישה נוחה לאתרי צלילה פופולריים. לאלו המחפשים שלווה, יש גם אתרי נופש מבודדים השוכנים בצמחייה השופעת של האיים שמסביב של קורון.

השוואה מהירה

מקום אפשרויות לינה עיקרי הדברים
אל נידו אתרי נופש על החוף, בתי הארחה צוקי גיר מדהימים, לגונות נסתרות
קורון אתרי נופש על חוף הים, מלונות בוטיק, בתי הארחה נקודות צלילה ברמה עולמית, נופים ציוריים

סיכום

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לישון בפאלאוואן, תתפנקו בבחירה. בין אם אתם מעדיפים אתר נופש יוקרתי על חוף הים או בית הארחה נעים בלב העיר, בפאלאוואן יש הכל. אל נידו וקורון הם שניים מהיעדים הפופולריים ביותר בפאלאוואן, כל אחד מציע חוויות ואפשרויות לינה ייחודיות. קחו בחשבון את ההעדפות, התקציב והפעילויות הרצויות שלכם בעת בחירת היכן לשהות בפאלאוואן, והתכוננו לטבול את עצמכם ביופיו של גן העדן הטרופי הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן