דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה לישון בקראבי – הלינה הכי טובה בקראבי, תאילנד

איפה לישון בקראבי – הלינה הכי טובה בקראבי, תאילנד

איפה לישון בקראבי – הלינה הכי טובה בקראבי, תאילנד

מבוא

כאשר מתכננים טיול לקראבי, תאילנד, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל היא היכן ללון. קראבי מציעה מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו לכל תקציב והעדפה. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי, בית הארחה נעים או אכסניה בתקציב נמוך, לקראבי יש הכל. במאמר זה, נחקור כמה מהמקומות הטובים ביותר לישון בקראבי, ונבטיח לכם שהות נוחה ומהנה.

1. אתרי נופש יוקרתיים

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, קראבי היא ביתם של מספר אתרי נופש ברמה עולמית. אתרי נופש אלה מציעים נופים מדהימים, חופים פרטיים ומתקנים מהשורה הראשונה. אחד מאתרי הנופש היוקרתיים הפופולריים ביותר בקראבי הוא אתר הנופש Rayavadee. שוכן בינות לגנים טרופיים שופעים ומשקיף על ים אנדמן, אתר נופש זה מספק חוויה בלתי נשכחת באמת. אפשרות מצוינת נוספת היא מפרץ Phulay, שמורת ריץ-קרלטון, הידועה בשירות ללא דופי ובסביבה עוצרת נשימה.

1.1 אתר הנופש Rayavadee

אתר הנופש Rayavadee הוא אתר נופש יוקרתי ברמת חמישה כוכבים הממוקם בקצה הפארק הלאומי קראבי ימית. הוא מציע וילות מרווחות, ספא, מספר אפשרויות לסעודה וגישה לחופים יפים. אתר הנופש מספק גם פעילויות שונות כגון קיאקים, טיפוס צוקים ושנורקלינג.

1.2 Phulay Bay, שמורת ריץ-קרלטון

Phulay Bay, שמורת ריץ-קרלטון, היא עוד אתר נופש יוקרתי מוביל בקראבי. הוא כולל וילות מפוארות עם בריכות מים עמוקים פרטיות, ספא ואפשרויות סעודה יוצאות דופן. בריכת האינסוף של אתר הנופש מציעה נופים עוצרי נשימה של צוקי אבן הגיר שמסביב ושל ים אנדמן.

2. מלונות בינוניים

אם אתם מחפשים מקומות לינה נוחים מבלי להתקלקל, לקראבי יש מבחר רחב של מלונות בינוניים לבחירה. מלונות אלו מציעים איזון בין סבירות ואיכות, ומבטיחים שהות נעימה למטיילים.

2.1 אתר הנופש אונאנג קליף ביץ'

אתר הנופש Aonang Cliff Beach הוא מלון פופולרי ברמת ביניים הממוקם בלב אונאנג ביץ'. הוא מציע חדרים מרווחים, בריכת שחייה וגישה נוחה לחוף. מסעדת הגג של המלון מספקת נופים פנורמיים מדהימים של ים אנדמן.

2.2 Centara Anda Dhevi Resort & Spa

Centara Anda Dhevi Resort & Spa הוא עוד אפשרות מצוינת לטווח בינוני בקראבי. הוא כולל חדרים נוחים, בריכת שחייה גדולה וספא. אתר הנופש ממוקם בנוחות ליד חוף אונאנג ומציע גישה קלה לאטרקציות ומסעדות מקומיות.

3. לינה תקציבית

אם אתם מטיילים בתקציב מצומצם, לקראבי יש שפע של מקומות לינה בתקציב נמוך לבחירה. אפשרויות אלו מספקות חדרים נקיים ונוחים במחירים נוחים, המאפשרים לכם לחסוך כסף לפעילויות וחוויות אחרות.

3.1 Pak-Up Hostel

Pak-Up Hostel היא בחירה פופולרית בקרב מטיילים בתקציב נמוך בקראבי. אכסניה זו ממוקמת בלב העיר קראבי ומציעה חדרים בסגנון מעונות וחדרים פרטיים במחירים נוחים. האכסניה כוללת גם מטבח משותף, בר על הגג ואווירה תוססת.

3.2 חדרים ודירה בלנקו

Blanco Room & Apartment מציע אירוח ידידותי לתקציב נמוך הממוקם באונאנג ביץ'. הוא מציע חדרים נקיים ונוחים במחירים נוחים. המלון נמצא במרחק הליכה מחוף הים וממגוון אפשרויות לסעודה וקניות.

סיכום

בחירת המקום הנכון לישון בקראבי חיונית לטיול בלתי נשכח ומהנה. בין אם אתם מעדיפים אתרי נופש יוקרתיים, מלונות בטווח בינוני או מקומות לינה בתקציב נמוך, לקראבי יש מה להציע לכל מטייל. שקול את התקציב, ההעדפות והמיקום הרצוי שלך בעת בחירת הלינה שלך. עם הבחירה הנכונה, יהיה לך בסיס נוח ונוח לחקור את החופים היפים, הנופים המדהימים והתרבות התוססת של קראבי.

למידע נוסף על קראבי והאטרקציות שבה, אתה יכול לבדוק את ויקיפדיה זה כאן . בנוסף, תוכלו לצפות בסרטונים על קראבי ביוטיוב כדי לקבל הצצה ויזואלית של היעד המדהים הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן