דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » קן נעים » איפה לישון במקסיקו סיטי – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון במקסיקו סיטי – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון במקסיקו סיטי – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

מקסיקו סיטי, הבירה התוססת של מקסיקו, היא מטרופולין שוקק חיים מלא בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מדהימה וסצנה תרבותית תוססת. כשאתם מתכננים את הטיול שלכם לעיר המדהימה הזו, אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא היכן לשהות. עם מגוון רחב של אפשרויות לינה זמינות, ממלונות יוקרה ועד אכסניות בתקציב נמוך, למקסיקו סיטי יש משהו שיתאים לצרכים ולהעדפות של כל מטייל.

שכונות לינה מובילות

1. פולנקו

פולנקו היא אחת השכונות היוקרתיות ביותר במקסיקו סיטי, הידועה במלונות המפוארים שלה, המסעדות היוקרתיות והבוטיקים המעצבים שלה. אזור זה מושלם למטיילים שמעריכים אוכל משובח, קניות יוקרתיות ואווירה מתוחכמת. כמה מהמלונות הטובים ביותר בפולנקו כוללים את מלון ארבע העונות מקסיקו סיטי ואת מלון JW Marriott.

2. רומא נורטה

רומא נורטה היא שכונה אופנתית שהפכה יותר ויותר פופולרית בקרב מטיילים בשנים האחרונות. הוא ידוע באווירה הבוהמית שלו, ברחובות המקסימים ובחיי הלילה התוססים שלו. ברומא נורטה, תמצאו שילוב של מלונות בוטיק, בתי הארחה והשכרות ב-Airbnb. שכונה זו היא בחירה מצוינת למי שמחפש אווירה אקלקטית ואמנותית יותר.

3. קונדסה

קונדסה היא שכונה אופנתית נוספת במקסיקו סיטי, המפורסמת ברחובות עטורי העצים, הפארקים היפים והארכיטקטורה בסגנון ארט דקו. הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה, כולל מלונות בוטיק, בתי הארחה ודירות. Condesa היא בחירה מצוינת עבור מטיילים הנהנים מאווירה נינוחה וגישה נוחה לפארקים ולפעילויות חוצות.

המלונות הטובים ביותר במקסיקו סיטי

1. סנט רג'יס מקסיקו סיטי

מלון סנט רג'יס מקסיקו סיטי הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר, ומציע נופים מדהימים של פסאו דה לה רפורמה האייקוני. עם החדרים האלגנטיים שלו, השירותים ברמה עולמית והשירות יוצא הדופן, מלון זה מספק חוויה בלתי נשכחת באמת לאורחיו.

2. מלון קרלוטה

מלון קרלוטה הוא מלון בוטיק הממוקם בשכונת רומא נורטה האופנתית. הוא כולל חדרים מסוגננים, מרפסת גג עם בריכת שחייה ומסעדה מפורסמת. העיצוב המודרני של המלון ותשומת הלב לפרטים הופכים אותו לבחירה פופולרית בקרב מטיילים המחפשים שהות ייחודית ובלתי נשכחת.

3. מרכז העיר מקסיקו סיטי

דאונטאון מקסיקו סיטי הוא מלון בוטיק השוכן בבניין משוחזר להפליא מהמאה ה-17. הוא משלב אדריכלות קולוניאלית עם עיצוב עכשווי, יוצר אווירה מקסימה ומתוחכמת. המלון מציע חדרים נוחים, בר על הגג ומיקום מרכזי ליד הרבה מהאטרקציות של העיר.

אפשרויות לינה מותאמות לתקציב

1. הוסטל Mundo Joven Catedral

עבור מטיילים בעלי תקציב נמוך, Hostel Mundo Joven Catedral היא אופציה מצוינת. אכסניה זו ממוקמת במרכז ההיסטורי של מקסיקו סיטי, ומציעה חדרים בסגנון מעונות במחירים סבירים וחדרים פרטיים. יש בו אווירה תוססת, מטבח משותף ומרפסת גג עם נוף פנורמי של העיר.

2. מלון MX רומא

מלון MX Roma הוא מלון ידידותי לתקציב הממוקם בשכונת רומא. הוא מציע חדרים נוחים במחירים נוחים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב תרמילאים ומטיילים בתקציב נמוך. מיקומו המרכזי של המלון מאפשר גישה נוחה לאטרקציות של השכונה וחיי לילה תוססים.

3. השכרות Airbnb

Airbnb היא אפשרות פופולרית עבור מטיילים המחפשים חוויה ביתית יותר. במקסיקו סיטי תוכלו למצוא מגוון רחב של השכרות ב-Airbnb, מדירות נעימות ועד בתים מרווחים. אפשרות זו מאפשרת לך לקבל יותר גמישות ופרטיות במהלך שהותך.

סיכום

בחירת הלינה הנכונה היא קריטית לטיול מוצלח למקסיקו סיטי. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, מלונות בוטיק אופנתיים או אפשרויות מותאמות לתקציב, העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. שקול את השכונה המתאימה ביותר להעדפותיך ולחקור את אפשרויות הלינה השונות הזמינות. עם המקום הנכון לישון בו, תהיו מוכנים ליהנות לחלוטין מכל מה שיש למקסיקו סיטי להציע.

למידע נוסף על מקסיקו סיטי, עיין בוויקיפדיה נמצאת כאן .

צפה בסרטון YouTube הזה כדי לקבל הצצה לאווירה התוססת במקסיקו סיטי: מקסיקו סיטי ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן