דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » קן נעים » איפה כדאי לישון בקופנהגן? – המדריך האולטימטיבי

איפה כדאי לישון בקופנהגן? – המדריך האולטימטיבי

איפה כדאי לישון בקופנהגן? – המדריך האולטימטיבי

מבוא

קופנהגן, עיר הבירה של דנמרק, היא יעד תוסס ומקסים המציע מגוון רחב של אפשרויות לינה למבקרים. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, צימרים נעימים או אכסניות בתקציב נמוך, בקופנהגן יש משהו לכולם. במדריך זה, נחקור את האזורים הטובים ביותר ללינה בקופנהגן ונמליץ על כמה אפשרויות לינה מובילות.

1. Indre By (מרכז העיר)

1.1 מלון ד'אנגלטר

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית בלב קופנהגן, Hotel D'Angleterre הוא הבחירה המושלמת. מלון חמישה כוכבים זה מציע חדרים אלגנטיים, שירות יוצא דופן ונופים מדהימים של העיר. ממוקם ב-Kongens Nytorv, הוא נמצא במרחק הליכה מאטרקציות מרכזיות כגון Nyhavn והתיאטרון המלכותי הדני.

אתר אינטרנט: Hotel D'Angleterre

1.2 מלון SP34

לשהייה אופנתית ומסוגננת, מלון SP34 הוא מלון בוטיק הממוקם ברובע הלטיני של קופנהגן. המלון כולל עיצוב סקנדינבי מודרני, חדרים נוחים וחצר נעימה. הוא גם קרוב לאטרקציות פופולריות כמו גני טיבולי והמוזיאון הלאומי של דנמרק.

אתר אינטרנט: מלון SP34

2. וסטרברו

2.1 מלון בוטיק אנדרסן

וסטרברו היא שכונה אופנתית ותוססת הידועה בברים, המסעדות והבוטיקים האופנתיים שלה. מלון בוטיק אנדרסן הוא מלון מקסים הממוקם בלב וסטרברו. הוא מציע חדרים נוחים עם אלמנטים עיצוביים ייחודיים ואווירה נעימה. המלון נמצא גם במרחק הליכה ממחוז Meatpacking, בו תוכלו למצוא כמה מהמסעדות הטובות ביותר של קופנהגן.

אתר אינטרנט: מלון בוטיק אנדרסן

2.2 בית עירוני קופנהגן

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך או מעדיפים אווירה חברתית יותר, אורבן האוס קופנהגן היא אפשרות מצוינת. אכסניה אופנתית זו מציעה גם חדרים פרטיים וגם חדרי אירוח בסגנון מעונות. הוא כולל גם בר, מטבח משותף וחצר נעימה בה תוכלו לפגוש מטיילים אחרים. אורבן האוס קופנהגן ממוקם ליד התחנה המרכזית, מה שהופך אותו נוח לחקר העיר.

אתר אינטרנט: Urban House Copenhagen

3. Nørrebro

3.1 מלון נורה קופנהגן

Nørrebro היא שכונה רב תרבותית ותוססת הידועה בסצנת האוכל המגוונת והברים האופנתיים שלה. מלון נורה קופנהגן הוא מלון מודרני ובמחיר סביר הממוקם בלב נורברו. הוא מציע חדרים נוחים, צוות ידידותי וגישה נוחה לאטרקציות פופולריות כמו בית הקברות אסיסטנס ופארק סופרקילן.

אתר אינטרנט: Hotel Nora Copenhagen

3.2 לישון בגן עדן

לחוויה ייחודית וידידותית לתקציב, Sleep in Heaven היא אכסניה פופולרית בנירברו. הוא מציע גם חדרים פרטיים וגם חדרי אירוח בסגנון מעונות. בהוסטל יש אווירה נינוחה וידידותית, עם בר, מטבח משותף ומרפסת גג. הוא גם קרוב לרחוב Jægersborggade התוסס, הידוע בחנויות ובתי הקפה הטרנדיים שלו.

אתר אינטרנט: Sleep in Heaven

סיכום

בעת ביקור בקופנהגן, בחירת הלינה הנכונה יכולה לשפר מאוד את החוויה שלך. בין אם אתם מעדיפים אופציות יוקרתיות, בוטיקיות או ידידותיות לתקציב, לעיר יש מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. ממלון D'Angleterre האלגנטי במרכז העיר ועד לבית אורבן האוס קופנהגן האופנתי בוסטרברו, ולמלון נורה קופנהגן במחיר סביר בנירברו, יש משהו לכולם בבירה הדנית המקסימה הזו.

אז, התחילו לתכנן את הטיול שלכם בקופנהגן והזמינו את הלינה שלכם מראש כדי להבטיח את האפשרויות הטובות ביותר הזמינות. תהנה מהשהייה שלך בעיר היפה הזו!

קישור חיצוני: סרטוני קופנהגן ב-YouTube

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן