דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » קן נעים » איפה לישון בדלהי – מקומות הלינה הטובים ביותר בבירת הודו

איפה לישון בדלהי – מקומות הלינה הטובים ביותר בבירת הודו

איפה לישון בדלהי – מקומות הלינה הטובים ביותר בבירת הודו

1. מלונות יוקרה

דלהי, עיר הבירה של הודו, מציעה מגוון רחב של מלונות יוקרה הנותנים מענה לצרכים של מטיילים בעלי אבחנה. מלונות אלו מספקים שירותים ברמה עולמית, שירות ללא דופי וחוויה יוקרתית.

אחד ממלונות היוקרה המפורסמים ביותר בדלהי הוא The Taj Mahal Hotel, הממוקם בלב העיר. עם הארכיטקטורה המפוארת שלו, חללי הפנים המפוארים והנופים המדהימים של העיר, מלון זה מציע שהות בלתי נשכחת באמת. מלונות יוקרה בולטים נוספים כוללים את ארמון לילה, דה אוברוי והאימפריאל.

2. מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים חוויה אינטימית ואישית יותר, לדלהי יש גם מגוון מלונות בוטיק המציעים קסם ואופי ייחודיים. מלונות אלו הם לרוב קטנים יותר בגודלם ומספקים אווירה נעימה וביתית.

מלון בוטיק אחד כזה הוא The Manor, הממוקם בשכונה היוקרתית של Friends Colony. עם עיצוב מסוגנן, גנים שלווים ומסעדת גורמה, מלון זה הוא פנינה נסתרת בעיר. מלונות בוטיק פופולריים נוספים כוללים את הלודי, רוזייט והקלרידג'ס.

3. לינה תקציבית

למטיילים עם תקציב תקציבי, לדלהי יש שפע של אפשרויות לינה במחירים סבירים. מלונות ובתי הארחה זולים אלה מספקים חדרים נוחים ומתקנים בסיסיים במחיר סביר.

Paharganj, ליד תחנת הרכבת של ניו דלהי, הוא אזור פופולרי לאירוח בתקציב נמוך. כאן, אתה יכול למצוא מגוון של בתי הארחה ומלונות זולים הנותנים מענה לתרמילאים ולנוסעים בתקציב נמוך. כמה אפשרויות מומלצות כוללות את Hotel Shelton, Hotel Krishna ומלון Ajanta.

3.1. אכסניות

אם אתם מטיילים בודדים או מחפשים לפגוש נוסעים אחרים, שהייה באכסניה יכולה להיות אופציה מצוינת. בדלהי יש מספר הולך וגדל של אכסניות המציעות אירוח במחיר סביר בסגנון מעונות ואווירה חברתית תוססת.

אכסניה פופולרית אחת בדלהי היא זוסטל, הממוקמת בשכונת Hauz Khas. עם אזורים משותפים תוססים, פעילויות מאורגנות וצוות ידידותי, זוסטל מספק שהייה מהנה ונוחה לתרמילאים. אכסניות מומלצות נוספות כוללות Mustache Hostel ו- Madpackers Hostel.

3.2. בתי הארחה

בתי הארחה הם עוד אפשרות ידידותית לתקציב בדלהי. בדרך כלל מדובר במוסדות בניהול משפחתי המציעים מגע אישי יותר והצצה לתרבות המקומית.

בית הארחה ידוע אחד בדלהי הוא Haveli Dharampura, הממוקם בשכונה ההיסטורית של צ'אנדני צ'וק. האבלי (האחוזה המסורתית) המשוחזר להפליא זה מספק חוויה ייחודית ואותנטית. בתי הארחה פופולריים נוספים כוללים את B Nineteen, Ahuja Residency, וה-The Backpackers Hostel.

3.3. דירות שירות

אם אתם מחפשים שהות עצמאית וארוכת טווח יותר בדלהי, דירות שירות יכולות להיות בחירה מצוינת. דירות מרוהטות במלואן אלה מגיעות עם כל המתקנים הדרושים ומציעות חווית בית הרחק מהבית.

דירת שירות מומלצת אחת בדלהי היא Olive Service Apartments, הממוקמת בשכונות שונות ברחבי העיר. עם החדרים המרווחים, המטבחים המאובזרים היטב והשירותים המותאמים אישית, דירות אלו הינן אידיאליות עבור משפחות או מטיילים המעדיפים אפשרות לשירות עצמי.

סיכום

בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם בוטיק או אירוח בתקציב נמוך, לדלהי יש מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. מהפאר של מלונות יוקרה ועד לאווירה הנעימה של מלונות בוטיק ולמחיר הסביר של מקומות לינה בתקציב נמוך, תמצאו את המקום המושלם לנוח ולהתחדש במהלך ביקורכם בעיר התוססת הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן