דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » קן נעים » איפה הכי טוב לישון בלונדון? – בלוג ישראלי

איפה הכי טוב לישון בלונדון? – בלוג ישראלי

איפה הכי טוב לישון בלונדון? – בלוג ישראלי

1. מלונות יוקרה

לונדון מציעה מגוון רחב של מלונות מפוארים הנותנים מענה לצרכים של מטיילים בעלי אבחנה. ממפעלים איקוניים כמו The Ritz ו-The Savoy ועד אפשרויות מודרניות וטרנדיות כמו The Shard ו-The Dorchester, מלונות אלה מספקים שירותים ברמה הגבוהה ביותר, שירות ללא דופי ונופים מדהימים של העיר. שהייה במלון יוקרתי מאפשרת לכם להתפנק בנוחות האולטימטיבית ולחוות את התגלמות האירוח הבריטי.

1.1 הריץ

ריץ, הממוקם בלב לונדון, ידוע באלגנטיות הנצחית שלו ובחללי הפנים המפוארים שלו. עם החדרים המפוארים שלו, אפשרויות הסעודה עם כוכבי מישלן ומתקני הספא ברמה עולמית, The Ritz מציע שהות בלתי נשכחת בעיר.

1.2 הסבוי

The Savoy, הממוקם על גדות נהר התמזה, הוא מלון יוקרה אייקוני נוסף בלונדון. The Savoy, הידוע בהיסטוריה הזוהרת שלו ובסגנון הארט דקו שלו, מתגאה בחדרים מפוארים, מסעדות עטורות פרסים ובר אמריקאי אגדי.

2. מלונות בוטיק

אם אתם מעדיפים חוויה אינטימית וייחודית יותר, בלונדון יש שפע של מלונות בוטיק לבחירה. יחידות אירוח קטנות יותר, בבעלות עצמאית, מציעות שירות אישי, עיצוב מסוגנן ואווירה נעימה. כמה מלונות בוטיק פופולריים בלונדון כוללים את מלון אמפרסנד, דה זטר טאונהאוס והוקסטון.

2.1 מלון אמפרסנד

מלון אמפרסנד, הממוקם בשכונה היוקרתית של סאות' קנסינגטון, משלב פאר ויקטוריאני עם עיצוב עכשווי. כל חדר מעוצב בהשראת נושא אחר, כגון מוזיקה, בוטניקה או גיאומטריה, ויוצר חוויה סוחפת באמת לאורחים.

2.2 בית העיר זטר

The Zetter Townhouse, ממוקם בקלרקנוול, מציע שהייה מוזרה ואקסצנטרית. עם החדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי, ריהוט וינטג' וטרקלין קוקטיילים מקסים, מלון בוטיק זה מושלם עבור אלה המחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

3. לינה תקציבית

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, בלונדון יש גם שפע של מקומות לינה במחירים סבירים לבחירה. אכסניות, בתי הארחה ומלונות בתקציב נמוך מספקים אפשרויות נוחות ונוחות למטיילים עם תקציב.

3.1 YHA London St Pancras

YHA London St Pancras היא בחירה פופולרית עבור מטיילים בתקציב נמוך. אכסניה זו ממוקמת ליד תחנת קינגס קרוס ומציעה חדרי מעונות נקיים ונוחים, כמו גם חדרים פרטיים, במחירים נוחים. זוהי אפשרות מצוינת עבור תרמילאים ומטיילים בודדים.

3.2 Premier Inn London City (Aldgate)

Premier Inn London City (Aldgate) הוא מלון לתקציב נמוך הממוקם באיסט אנד התוסס של לונדון. עם החדרים הנוחים, המיקום הנוח והתעריפים הנוחים שלו, זוהי בחירה מצוינת עבור מטיילים המעוניינים לחקור את השכונות האופנתיות שורדיץ' ובריק ליין.

סיכום

בין אם אתם מחפשים אירוח יוקרתי, בוטיק או בתקציב נמוך, ללונדון יש מה להציע לכל מטייל. ממלונות איקוניים עם היסטוריה עשירה ועד למפעלי בוטיק אופנתיים ואפשרויות סבירות, העיר מספקת מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו להעדפות ולתקציב שלך. תכנן את שהותך בלונדון והפק את המרב מביקורך בעיר התוססת והקוסמופוליטית הזו.

למידע נוסף על האטרקציות והדברים לעשות בלונדון, בדוק את ויקיפדיה נמצאת כאן .

צפה בסרטון זה ב-YouTube כדי לחקור עוד על המקומות הטובים ביותר לישון בלונדון: המקומות הטובים ביותר לישון בלונדון .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן