דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה לישון בבואנוס איירס

איפה לישון בבואנוס איירס

איפה לישון בבואנוס איירס

מבוא

בואנוס איירס, עיר הבירה של ארגנטינה, היא מטרופולין תוסס והומה שמציע מגוון רחב של אפשרויות לינה למטיילים. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, אכסניות בתקציב נמוך או צימרים נעימים, בבואנוס איירס יש משהו לכולם. במדריך זה, נחקור את האזורים הטובים ביותר לשהות בהם בבואנוס איירס ונמליץ על כמה מקומות לינה בדירוג הגבוה ביותר.

1. פאלרמו

פאלרמו היא אחת השכונות הטרנדיות ביותר בבואנוס איירס, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה, הבוטיקים האופנתיים והפארקים היפים שלה. שכונה זו מחולקת למספר תת-מחוזות, כולל פאלרמו סוהו ופלרמו הוליווד. כאן תמצאו מבחר גדול של מלונות בוטיק, דירות מסוגננות ובתי הארחה מקסימים. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את Home Hotel, Fierro Hotel ו-Vitrum Hotel.

2. רקולטה

רקולטה היא שכונה יוקרתית הידועה בארכיטקטורה האלגנטית שלה, בשדרות הרחבות ובאטרקציות התרבותיות שלה. זה ביתו של בית הקברות המפורסם רקולטה, שבו קבורה אווה פרון, כמו גם גלריות אומנות ומוזיאונים רבים. רקולטה מציעה מגוון אפשרויות לינה, ממלונות יוקרה כמו מלון אלבר פאלאס ופאלאסיו דוהאו – פארק הייאט בואנוס איירס ועד אפשרויות משתלמות יותר כמו מלון אטואל והוטל קלאב פרנסס.

3. סן טלמו

סן טלמו היא השכונה העתיקה ביותר בבואנוס איירס, הידועה ברחובות המרוצפים, המבנים הקולוניאליים ותרבות הטנגו שלה. זוהי שכונה בוהמית עם סצנת אומנויות תוססת ושוק פופולרי של יום ראשון בפלאזה דורגו. סן טלמו מציעה שילוב של מלונות בוטיק, בתי הארחה ואכסניות בתקציב נמוך. כמה מקומות לינה מומלצים כוללים את Mansion Vitraux, Anselmo Buenos Aires ו-Milhouse Hostel.

4. פוארטו מדרו

Puerto Madero היא שכונה מודרנית ויוקרתית הממוקמת לאורך קו המים של ריו דה לה פלטה. הוא ידוע בבניינים רבי קומות אלגנטיים, מסעדות משובחות וטיילת על קו המים. פוארטו מאדרו מציע יחידות אירוח מפוארות עם נוף מדהים של הנהר. כמה מלונות עם הדירוג הגבוה ביותר באזור זה כוללים את Hilton Buenos Aires, Faena Hotel Buenos Aires ומלון Madero.

סיכום

בעת ביקור בבואנוס איירס, בחירת הלינה הנכונה יכולה לשפר מאוד את חווית הטיול שלך. בין אם אתם מעדיפים להישאר בשכונה האופנתית של פאלרמו, רקולטה היוקרתית, סן טלמו הבוהמית או פוארטו מאדרו המודרנית, יש הרבה אפשרויות שיתאימו לכל תקציב והעדפה. הקפד להזמין מקום לינה מראש כדי להבטיח את הדילים הטובים ביותר וליהנות מהשהייה שלך בעיר התוססת הזו.

למידע נוסף על בואנוס איירס, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן