דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » היכן ללון בהמבורג – השכונות והמקומות הטובים ביותר

היכן ללון בהמבורג – השכונות והמקומות הטובים ביותר

היכן ללון בהמבורג – השכונות והמקומות הטובים ביותר

מבוא

המבורג, העיר השנייה בגודלה בגרמניה, היא יעד תוסס ומגוון המציע שילוב של היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מדהימה וסצנה תרבותית משגשגת. בין אם אתם מבקרים לעסקים או להנאה, בחירת השכונה הנכונה לשהות בה יכולה לשפר מאוד את החוויה שלכם בעיר היפה הזו. במאמר זה, נחקור כמה מהשכונות ומקומות הלינה הטובים ביותר בהמבורג.

1. אלטשטדט (העיר העתיקה)

סקירה כללית

אלטשטאדט, הידועה גם בשם העיר העתיקה, היא הלב ההיסטורי של המבורג. זהו ביתם של רבים מנקודות הציון האייקוניות של העיר, כולל ה-Rathaus המהמם של המבורג (בית העירייה) וכנסיית סנט מייקל היפה. השכונה מאופיינת ברחובות המרוצפים הצרים שלה, בכיכרות המקסימות ובחוף הים הציורי.

מקומות לינה

ישנן מספר אפשרויות לינה מצוינות באלטשטאדט, החל ממלונות יוקרה ועד לבתי הארחה בתקציב נמוך. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את Hotel Atlantic Kempinski Hamburg ההיסטורי, המציע חדרים אלגנטיים ומיקום מרכזי, ואת מלון סטלה מאריס במחיר סביר, הידוע בצוות הידידותי והאווירה הנעימה שלו.

2. סנט פאולי

סקירה כללית

סנט פאולי היא שכונה תוססת ותוססת הממוקמת בלב המבורג. הוא מפורסם בזכות חיי הלילה, מקומות הבילוי ורחוב ריפרבאן האייקוני, שלאורכו ברים, מועדונים ותיאטראות. סנט פאולי היא גם ביתם של מועדון הכדורגל המפורסם FC St. Pauli ושוק הדגים הצבעוני.

מקומות לינה

סנט פאולי מציעה מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות. השכונה ידועה במלונות הבוטיק האופנתיים שלה וההוסטלים המסוגננים שלה. The Superbude Hotel Hostel St. Pauli הוא בחירה פופולרית בקרב מטיילים צעירים, המציע חדרים מודרניים ואווירה תוססת. לשהייה יוקרתית יותר, מלון 25hours Altes Hafenamt מספק חדרים ייחודיים עם מוטיב ימי ונופים מדהימים של הנמל.

3. HafenCity

סקירה כללית

HafenCity היא שכונה מודרנית ומתפתחת במהירות הממוקמת על גדות נהר האלבה. הוא ידוע בארכיטקטורה העכשווית המרשימה שלו, כולל אולם הקונצרטים האייקוני Elbphilharmonie. HafenCity היא גם ביתם של מגוון אטרקציות תרבותיות, מסעדות אופנתיות וטיילות על קו המים.

מקומות לינה

לאלו המחפשים שהות יוקרתית, HafenCity מציעה מספר מלונות יוקרתיים עם נופים מדהימים של הנהר ושל קו הרקיע של העיר. מלון ווסטין המבורג הוא בחירה פופולרית, הכוללת חדרים מרווחים, מרפסת גג וספא. לחלופין, 25hours Hotel HafenCity מציע עיצוב אקלקטי ושובב יותר, עם חדרים נוחים ובר תוסס.

4. שטרנשנזה

סקירה כללית

שטרנשנזה, הידועה גם בשם Schanzenviertel, היא שכונה אופנתית ובוהמיינית הממוקמת מעט מערבית למרכז העיר. הוא ידוע בסצנת האמנות האלטרנטיבית שלו, הבוטיקים העצמאיים וחיי הלילה התוססים שלו. שטרנשנזה הוא גם ביתו של ה-Schanzenpark הפופולרי, נווה מדבר ירוק המושלם לפיקניקים והרפיה.

מקומות לינה

שטרנשנזה מציעה מגוון מקומות לינה, מאכסניות בתקציב נמוך ועד למלונות בוטיק מסוגננים. מלון Superbude Hostel St. Georg הוא בחירה פופולרית, המציעה חדרים במחיר סביר עם עיצוב מודרני. Gastwerk Hotel Hamburg הוא עוד אפשרות מצוינת, השוכן בבניין תעשייתי לשעבר וכולל חדרים מרווחים, ספא ומסעדה.

סיכום

המבורג היא עיר הנותנת מענה למגוון טעמים והעדפות, ובחירה בשכונה הנכונה לשהות בה יכולה לשפר מאוד את החוויה שלכם. בין אם אתם מעדיפים את הקסם ההיסטורי של אלטשטאדט, חיי הלילה התוססים של סנט פאולי, הארכיטקטורה המודרנית של HafenCity, או האווירה הבוהמית של שטרנשנזה, בהמבורג יש משהו לכולם. חקור את השכונות השונות, שקע בתרבות המקומית והפק את המרב מהשהייה שלך בעיר שובת הלב הזו.

למידע נוסף על המבורג והאטרקציות שלה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן