דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה כדאי לישון בטנריף? – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה כדאי לישון בטנריף? – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה כדאי לישון בטנריף? – מדריך הלינה האולטימטיבי

1. אתרי נופש יוקרתיים לשהייה מפוארת

טנריף, הגדול באיים הקנריים, מציע מגוון רחב של אתרי נופש מפוארים הנותנים מענה למטיילים המחפשים שהות מפוארת. אתרי נופש אלו ידועים בשירות ללא דופי, בנופים מדהימים ובמתקנים ברמה הגבוהה ביותר. בין אם אתם מעדיפים נכס על חוף הים או מפלט הררי מבודד, בטנריף יש הכל.

1.1 הריץ-קרלטון, אבמה

שוכן על החוף הדרום מערבי של טנריף, ריץ-קרלטון, אבמה הוא אתר נופש ברמת חמישה כוכבים המבטיח חוויה בלתי נשכחת. עם הארכיטקטורה המורית היפה שלו, הגנים השופעים והחוף הפרטי שלו, אתר נופש זה מציע שילוב מושלם של יוקרה ושלווה. התפנקו עם אוכל ברמה עולמית, הירגעו ליד בריכת האינסוף, או התחדשו בספא.

1.2 באהיה דל דוקה

ממוקם בקוסטה אדחה, Bahía del Duque הוא אתר נופש יוקרתי נוסף המשדר אלגנטיות ותחכום. נכס זה על חוף הים מתגאה בארכיטקטורה מדהימה בסגנון קולוניאלי, גנים שופעים ומגוון שירותים יוקרתיים. תיהנו ממספר בריכות השחייה, התפנקו עם מטבח גורמה, או פנקו את עצמכם בספא המפואר.

2. מלונות בוטיק לחוויה ייחודית

אם אתם מעדיפים חוויה אינטימית ואישית יותר, טנריף מציעה מגוון מלונות בוטיק שתופסים את מהות האי. יחידות אירוח מקסימות אלו מספקות שילוב ייחודי של נוחות, סגנון וקסם מקומי.

2.1 מלון סן רוקה

מלון סן רוקה (Hotel San Roque) ממוקם בכפר הציורי גאראצ'יקו (Garachico), מלון בוטיק השוכן באחוזה משוחזרת להפליא מהמאה ה-18. עם החדרים האלגנטיים שלו, החצר השלווה והנוף הפנורמי של האוקיינוס האטלנטי, מלון זה מציע חוויה קסומה באמת. סיירו בעיירה ההיסטורית, הירגעו בבריכת הגג, או התענגו על מאכלים מקומיים טעימים במסעדת המלון.

2.2 מלון כפרי ויקטוריה

ממוקם בלב לה אורוטבה, מלון רוראל ויקטוריה הוא מלון מקסים המשלב ארכיטקטורה קנרית מסורתית עם נוחות מודרנית. המלון כולל חדרים נעימים, גינה שלווה ומרפסת גג עם נוף פנורמי. לטבול את עצמך בתרבות המקומית, לבקר באטרקציות סמוכות כגון הגנים הבוטניים, או פשוט להירגע בסביבה השלווה.

3. אפשרויות מותאמות לתקציב עבור הנוסע החסכן

אם אתה מטייל בתקציב נמוך, אל תפחד! טנריף מציעה מספר אפשרויות לינה במחיר סביר שלא מתפשרות על איכות. מלונות תקציביים אלה מספקים חדרים נוחים, מיקומים נוחים ותמורה מצוינת לכסף.

3.1 מלון מרטה

ממוקם בלב פוארטו דה לה קרוז, מלון מרטה הוא מלון ידידותי לתקציב המציע חדרים נוחים ומיקום מרכזי. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מהחוף, חנויות ומסעדות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטיילים עם תקציב. תיהנו מבריכת הגג, חקרו את העיירה התוססת, או צאו לטיול נינוח לאורך הטיילת.

3.2 חופשות שמש במלון

ממוקם בפלאיה דה לאס אמריקה, מלון סאן הולידייס הוא אופציה ידידותית לתקציב המספקת חדרים נקיים ונוחים. המלון ממוקם בנוחות ליד החוף, חיי הלילה ואזורי הקניות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב מטיילים צעירים ותרמילאים. נצלו את התעריפים הנוחים של המלון וחקרו את האווירה התוססת של פלאיה דה לאס אמריקס.

שאלות ותשובות

ש: האם יש אתרי נופש הכל כלול בטנריף?

ת: כן, טנריף מציעה מגוון אתרי נופש הכל כלול בהם תוכלו ליהנות מאוכל, משקאות ובידור ללא הגבלה. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את מלון הארד רוק טנריף ואת Iberostar Selection Anthelia.

ש: האם אוכל למצוא לינה ליד הפארקים הלאומיים של טנריף?

ת: כן, יש כמה מקומות לינה ליד הפארקים הלאומיים של טנריף, כגון Parador de Las Cañadas del Teide. השהייה בקרבת הפארקים מאפשרת לכם לחקור בקלות את נופי הטבע המדהימים וליהנות מפעילויות חוצות.

ש: האם יש מלונות ידידותיים לסביבה בטנריף?

ת: כן, טנריף היא ביתם של כמה מלונות ידידותיים לסביבה שמעדיפים קיימות ואחריות סביבתית. דוגמה אחת היא Hotel Spa Villalba, הכולל מתקנים חסכוניים באנרגיה ומקדם יוזמות תיירות אקולוגית.

ש: האם אוכל למצוא דירות בשירות עצמי בטנריף?

ת: בהחלט! טנריף מציעה מגוון רחב של דירות בשירות עצמי המספקות את הנוחות של בית הרחק מהבית. דירות אלו מצוידות במטבחונים או במטבחים מלאים, המאפשרים לכם להכין את הארוחות שלכם ולחסוך בהוצאות האוכל.

סיכום

כשזה מגיע לבחירת היכן לישון בטנריף, יש לך המון אפשרויות שיתאימו להעדפות ולתקציב שלך. מאתרי נופש מפוארים המציעים שירותים ברמה עולמית ועד למלונות בוטיק מקסימים ומקומות לינה בתקציב נמוך, בטנריף יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים מפלט מפואר, חוויה ייחודית או הרפתקה חסכונית, מגוון מקומות האירוח המגוון של האי מבטיח שהות בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן