דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » נושאים גחמניים » טיול ברכב בכרתים – איפה לישון

טיול ברכב בכרתים – איפה לישון

טיול ברכב בכרתים – איפה לישון

חקור את האי היפה של כרתים

כרתים, האי היווני הגדול ביותר, הוא גן עדן למטיילים המחפשים יופי טבעי, היסטוריה עשירה ואירוח חם. עם החופים המדהימים, הכפרים המקסימים וההריסות העתיקות שלה, כרתים מציעה מגוון רחב של חוויות. אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את האי הקסום הזה היא ברכב, המאפשרת לך את החופש לגלות אבני חן נסתרות ונופים עוצרי נשימה בקצב שלך.

בחירת הלינה המושלמת

כאשר יוצאים לטיול בכרתים, חיוני לתכנן את הלינה מראש. ישנן אפשרויות שונות זמינות, בהתאם להעדפות ולתקציב שלך. הנה כמה הצעות:

1. חאניה

חאניה, הממוקמת על החוף הצפון מערבי של כרתים, היא עיירה ציורית הידועה בנמל הוונציאני, הרחובות הצרים והאווירה התוססת שלה. השהות בחאניה מאפשרת לכם לחקור את העיר העתיקה המקסימה, לבקר באתרים היסטוריים כגון המגדלור הוונציאני, וליהנות מהמטבח המקומי בטברנות מסורתיות.

2. רתימנו

רתימנו, הממוקמת בין חאניה להרקליון, היא יעד פופולרי נוסף למטיילים. עיירה מקסימה זו מתהדרת ברובע עתיק שמור היטב עם סמטאות צרות, ארכיטקטורה מהתקופה העות'מאנית ומבצר ונציאני יפהפה. רתימנו היא גם ביתם של חופים מדהימים, מה שהופך אותה לבסיס אידיאלי עבור חובבי חופים.

3. הרקליון

הרקליון, עיר הבירה של כרתים, מציעה שילוב של היסטוריה, תרבות ושירותים מודרניים. כאן תוכלו לחקור את האתר הארכיאולוגי המפורסם של קנוסוס, לבקר במוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון ולטייל לאורך טיילת החוף התוססת. הרקליון היא נקודת מוצא נוחה לחקר החלק המזרחי של האי.

מלונות ווילות מומלצים

במהלך הטיול שלכם בכרתים, תמצאו מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לכל תקציב. הנה כמה מלונות ווילות מומלצים במיוחד:

1. כיפות נורוז חאניה

מלון דומס נורוז חאניה הוא מלון מפואר למבוגרים בלבד הממוקם באגיו אפוסטולי , במרחק נסיעה קצרה מחאניה. מלון מסוגנן זה מציע חדרים אלגנטיים, חוף פרטי ובריכה על הגג עם נוף פנורמי. זה המקום המושלם להירגע אחרי יום של סיורים.

2. מלונות בוטיק רימונדי

Rimondi Boutique Hotels הוא אוסף של אחוזות ונציאניות משוחזרות להפליא בלב העיר העתיקה של רתימנו. כל אחוזה הפכה למלון בוטיק ייחודי, המציע שילוב של קסם מסורתי ונוחות מודרנית.

3. וילה קרסיה

אם אתם מעדיפים אפשרות לינה מבודדת ופרטית יותר, וילה קרסיה בהרקליון היא בחירה מצוינת. וילה מהממת זו כוללת בריכה פרטית, חדרים מרווחים ונופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי שמסביב.

חקור את אבני החן הנסתרות של כרתים

בזמן נסיעה ברחבי כרתים, הקפד לחקור כמה מהפנינים הנסתרות של האי. להלן מספר המלצות:

1. Balos Beach and Lagoon

ממוקם על החוף הצפון מערבי של כרתים, Balos Beach and Lagoon הוא גן עדן אמיתי. החוף המדהים הזה, הנגיש בסירה או בטיול מאתגר, מציע מי טורקיז צלולים ונופים עוצרי נשימה. אל תשכח את המצלמה שלך!

2. ערוץ שומרון

לחובבי הטבע, ביקור בערוץ שומרון הוא חובה. הערוץ הזה באורך 16 קילומטרים הוא פארק לאומי ושמורת ביוספרית של אונסק"ו. טיול רגלי בערוץ מאפשר לכם להתפעל מהצוקים הדרמטיים שלו, החי והצומח הנדירים שלו, ומהמים המרעננים של הנהר.

3. חוף אלפונסי

חוף Elafonisi, הממוקם בחוף הדרום מערבי של כרתים, מפורסם בחול הוורוד ובמימיו הצלולים. החוף האידילי הזה מושלם לשיזוף, שחייה ושנורקלינג. אל תשכחו לארוז פיקניק ולבלות יום רגוע בגן העדן הטבעי הזה.

סיכום

טיול בכרתים הוא חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לכם לגלות את היופי הטבעי של האי, לשקוע בהיסטוריה העשירה שלו ולהתמכר למטבח הטעים שלו. בין אם תבחרו להישאר בחאניה, רתימנו או הרקליון, יש שפע של אפשרויות לינה שיתאימו לכל טעם. אל תשכח לחקור את פניני החן הנסתרות של כרתים, כמו חוף באלוס, ערוץ סמריה וחוף אלפונסי. אז, ארזו מזוודות, שכרו רכב והתכוננו להרפתקה של פעם בחיים!

  • גלו את החופים המדהימים של כרתים
  • חקור את העיירות המקסימות חאניה, רתימנו והרקליון
  • בקרו באתרים היסטוריים ובאוצרות ארכיאולוגיים
  • התפנקו עם מטבח כרתים טעים
  • חווה את האירוח החם של המקומיים
  • להירגע במלונות מפוארים או ליהנות מהפרטיות של וילה
  • חקור פנינים נסתרות כמו חוף באלוס, ערוץ סמאריה וחוף אלפונסי
  • ללכוד נופים עוצרי נשימה וליצור זיכרונות מתמשכים
  • תהנה מהחופש והגמישות של טיול בכביש
  • לטבול את עצמך ביופי הטבעי של כרתים

למידע נוסף והשראה, עיין בערוץ YouTube הזה המוקדש לנסיעות בכרתים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן