דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » ריטריטים רומנטיים » חקר פראג: היכן לשהות בלב צ'כיה

חקר פראג: היכן לשהות בלב צ'כיה

חקר פראג: היכן לשהות בלב צ'כיה

מבוא

פראג, עיר הבירה של צ'כיה, היא יעד המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויופי ארכיטקטוני. פראג, הידועה כ"עיר מאה הספירים", מפורסמת בארכיטקטורה המדהימה של ימי הביניים, ברחובות המרוצפים המקסימים והאווירה התוססת שלה. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי אמנות, או פשוט מחפשים חופשה בלתי נשכחת, לפראג יש מה להציע לכולם.

איפה לשהות בפראג

1. העיר העתיקה (Staré Město)

למי שרוצה לשקוע בהיסטוריה העשירה ובקסמה של פראג, שהייה בעיר העתיקה היא בחירה מושלמת. כיכר העיר העתיקה, עם השעון האסטרונומי האייקוני שלה וכנסיית טין בסגנון גותי, היא לב ליבה של העיר. תוכלו לחקור את הרחובות הצרים המתפתלים, לבקר במצודת פראג ההיסטורית, וליהנות מחיי הלילה התוססים באזור זה. ישנם שפע של בתי מלון ובתי הארחה זמינים, העונים על תקציבים והעדפות שונות.

2. לסר טאון (Malá Strana)

ממוקם ממש מתחת לטירת פראג, לסר טאון הוא אזור פופולרי נוסף לשהות בו בפראג. שכונה זו מציעה אווירה נינוחה ושלווה יותר בהשוואה לעיר העתיקה השוקקת. תוכלו לשוטט ברחובות הציוריים, לבקר בכנסיית סנט ניקולס המדהימה, וליהנות מהנופים עוצרי הנשימה של העיר מגשר קארל. באזור זה מספר מלונות בוטיק ובתי הארחה מקסימים, המספקים שהות נעימה ואינטימית.

3. Vinohrady

אם אתם מעדיפים חוויה יותר מגורים ומקומית, Vinohrady היא בחירה מצוינת. שכונה זו ידועה בבנייני הארט נובו היפים שלה, בתי הקפה האופנתיים והפארקים המוריקים. Vinohrady מציע אווירה שקטה יותר ועדיין מחובר היטב למרכז העיר. ניתן למצוא מגוון אפשרויות לינה, כולל מלונות בוטיק, דירות ובתי הארחה.

לחקור את פראג

לאחר שהתמקמתם במקום האירוח שלכם, הגיע הזמן לחקור את פלאי פראג. הנה כמה אטרקציות שחובה לבקר בהן:

1. מצודת פראג

אף ביקור בפראג אינו שלם מבלי לחקור את מצודת פראג המפוארת. אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו הוא מתחם הטירה העתיק הגדול בעולם. התפעלו מהארכיטקטורה המדהימה, בקרו בקתדרלת סנט ויטוס בסגנון גותי, ותיהנו מנופים פנורמיים של העיר משטחי הטירה.

2. גשר קארל

צאו לטייל על פני גשר קארל האייקוני, שראשיתו במאה ה-14. מעוטר בפסלים ומציע נופים עוצרי נשימה של נהר הוולטאבה, הגשר הזה הוא פנינה ארכיטקטונית אמיתית. אל תשכח להביע משאלה תוך כדי נגיעה בפסל של יוחנן הקדוש מנפומוק למזל טוב!

3. כיכר העיר העתיקה

לטבול את עצמך באווירה התוססת של כיכר העיר העתיקה. התפעלו מהפרטים המורכבים של השעון האסטרונומי, בקרו בכנסיית גבירתנו לפני טין, והתמכרו למטבח צ'כי מסורתי באחת מהמסעדות ובתי הקפה הרבים באזור.

איפה לישון בפראג

אחרי יום של סיורים, תזדקק למקום נוח למנוחה. הנה כמה מקומות לינה מומלצים מאוד בפראג:

1. מלון אריה

מלון אריה ממוקם בלב לסר טאון, ומציע חדרים מפוארים עם מוטיב מוזיקלי ייחודי. המלון כולל מרפסת גג עם נוף פנורמי, ספריית מוזיקה ומסעדה באתר המגישה מאכלי גורמה.

2. מלון בוהו פראג

ממוקם בשכונת Vinohrady האופנתית, מלון בוהו פראג משלב עיצוב מודרני עם מגע של אלגנטיות בוהמית. המלון מציע חדרים מסוגננים, בר על הגג ומרכז בריאות להרפיה אולטימטיבית.

3. מלון יו פרינס

מלון יו פרינס ממוקם בלב כיכר העיר העתיקה, בבניין היסטורי מהמאה ה-12. המלון מציע חדרים נוחים, מרפסת גג עם נוף פנורמי ומסעדת גג עטורת שבחים.

סיכום

פראג היא עיר שכובשת את המבקרים עם ההיסטוריה העשירה, הארכיטקטורה המדהימה והתרבות התוססת שלה. בין אם תבחרו להישאר בעיר העתיקה, לסר טאון או Vinohrady, תמצאו מגוון מקומות לינה שיתאימו להעדפות שלכם. חקור את הרחובות הקסומים, בקרו בנקודות ציון אייקוניות וטבלו את עצמכם באווירה הייחודית של הבירה הצ'כית הזו. פראג היא יעד שישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים.

  • גלו את העיר הקסומה פראג
  • לטבול את עצמך בהיסטוריה העשירה ובקסם
  • חקור את הארכיטקטורה המדהימה של ימי הביניים
  • בקרו בנקודות ציון אייקוניות כמו מצודת פראג וגשר קארל
  • התפנקו עם המטבח הצ'כי המסורתי
  • בואו לחוות את האווירה התוססת של כיכר העיר העתיקה
  • בחר מתוך מגוון רחב של מקומות לינה בעיר העתיקה, לסר טאון, או Vinohrady
  • הירגעו והירגעו במלונות מפוארים כמו Hotel Aria ו-Boho Hotel Prague
  • תיהנו מנופים פנורמיים של העיר מטרסות הגג
  • צור זיכרונות בלתי נשכחים בלב צ'כיה

למידע נוסף והשראת טיולים, בדוק את ערוץ היוטיוב הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן