דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » שיק אורבני חיים » המקומות הטובים ביותר לשהות בברלין לצעירים

המקומות הטובים ביותר לשהות בברלין לצעירים

המקומות הטובים ביותר לשהות בברלין לצעירים

מבוא

האם אתה מטייל צעיר מתכנן טיול לברלין? אל תחפש עוד! במאמר זה נדריך אתכם בשכונות ומקומות הלינה הטובים ביותר בברלין המושלמים לצעירים. מאכסניות אופנתיות ועד מלונות בתקציב נמוך, בברלין יש הכל.

שכונות טרנדיות

כשמדובר בבחירת השכונה הנכונה לשהות בברלין, ישנם מספר אזורים פופולריים במיוחד בקרב צעירים:

קרויצברג

קרויצברג ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, באמנות הרחוב והאווירה הרב-תרבותית שלה. שכונה זו היא ביתם של ברים אופנתיים רבים, מועדונים ומסעדות. זה מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים לחוות את הסצנה האלטרנטיבית של ברלין.

פרנצלאואר ברג

פרנצלאואר ברג היא שכונה אופנתית וטרנדית עם אווירה בוהמית. הוא מלא בבתי קפה נעימים, חנויות וינטג' וגלריות לאמנות. אזור זה מושלם למטיילים צעירים שמעריכים אווירה נינוחה יותר.

איפה לישון

עכשיו כשאתם יודעים אילו שכונות לחקור, בואו נצלול אל המקומות הטובים ביותר לישון בברלין:

אכסניות חסכוניות

אם אתם מטיילים בתקציב מצומצם, שהייה באכסניה היא אופציה מצוינת. ברלין מציעה מגוון רחב של אכסניות הנותנות מענה למטיילים צעירים:

  • Generator Berlin Prenzlauer Berg – ממוקם בשכונת פרנצלאואר ברג האופנתית, אכסניה זו מציעה חדרי אירוח מסוגננים ובמחיר סביר. יש בו בר תוסס וטרקלין משותף בו תוכלו לפגוש מטיילים אחרים.
  • MEININGER Hotel Berlin Central Station – ממוקם ליד התחנה המרכזית, אכסניה זו מספקת חדרים מודרניים ואווירה תוססת. זהו בסיס נוח לחקר העיר.

מלונות טרנדיים

אם אתם מעדיפים קצת יותר נוחות ופרטיות, יש גם מלונות אופנתיים בברלין שפונים לצעירים:

  • מלון מישלברגר – ממוקם בשכונת פרידריכסהיין התוססת, מלון זה מציע חדרים מסוגננים עם עיצוב ייחודי. הוא כולל גם בר פופולרי וחצר שבה תוכלו להירגע.
  • 25hours Hotel Bikini Berlin – ממוקם ליד שדרת קורפירסטנדאם המפורסמת, מלון זה משלב עיצוב מודרני עם אווירה שובבה. הוא מציע נופים מדהימים של העיר וכולל בר על הגג.

השוואה מהירה

דִיוּר מקום טווח מחירים מתקנים
גנרטור ברלין פרנצלאואר ברג פרנצלאואר ברג ידידותי לתקציב בר תוסס, טרקלין משותף
MEININGER Hotel Berlin Station Central תחנה מרכזית ידידותי לתקציב חדרים מודרניים, אווירה תוססת
מלון מיכלברגר פרידריכסהיין טרנדי חדרים מסוגננים, בר פופולרי, חצר
25 שעות מלון ביקיני ברלין קורפירסטנדאם טרנדי עיצוב מודרני, בר על הגג

סיכום

ברלין היא עיר תוססת המציעה מגוון רחב של מקומות לינה לצעירים. בין אם אתם מעדיפים את האווירה החברתית של אכסניה או את הנוחות של מלון אופנתי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. חקור את השכונות האופנתיות של קרויצברג ופרנצלאואר ברג, והפק את המרב מהשהייה שלך בברלין!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן