דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » נופים עוצרי נשימה » היכן ללון בבוגוטה – השכונות הטובות ביותר בבירת קולומביה

היכן ללון בבוגוטה – השכונות הטובות ביותר בבירת קולומביה

היכן ללון בבוגוטה – השכונות הטובות ביותר בבירת קולומביה

מבוא

בוגוטה, עיר הבירה התוססת של קולומביה, מציעה מגוון רחב של שכונות שיתאימו להעדפותיו של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים קסם היסטורי, חיי לילה אופנתיים או מפלט שליו, בבוגוטה יש הכל. במאמר זה, נחקור כמה מהאזורים הטובים ביותר לשהות בוגוטה, כל אחד עם המאפיינים והאטרקציות הייחודיות שלו.

1. לה קנדלריה

לה קנדלריה היא המרכז ההיסטורי של בוגוטה ואחת השכונות הפופולריות ביותר עבור תיירים. הרחובות המרוצפים באבן, המבנים הקולוניאליים הצבעוניים ואמנות הרחוב התוססת יוצרים אווירה מקסימה. כאן, תמצאו מוזיאונים רבים, כולל מוזיאון הזהב המפורסם ומוזיאון בוטרו, המציגים יצירות של האמן הקולומביאני הנודע פרננדו בוטרו. לה קנדלריה היא גם ביתן של אוניברסיטאות רבות, מה שמעניק לה אווירה צעירה ואנרגטית. המבקרים יכולים ליהנות מחקור את הסמטאות הצרות של השכונה, לנסות אוכל רחוב מקומי, ולשקוע בהיסטוריה העשירה של בוגוטה.

עיקרי לה קנדלריה:

  • קסם היסטורי עם ארכיטקטורה קולוניאלית
  • מוזיאונים ואטרקציות תרבותיות
  • סיורי אמנות רחוב וגרפיטי
  • אוכל רחוב מקומי

2. זונה רוזה

Zona Rosa, הממוקמת בחלק הצפוני של בוגוטה, ידועה בחיי הלילה התוססים שלה והקניות היוקרתיות שלה. שכונה אופנתית זו מלאה בברים, מועדונים ומסעדות, מה שהופך אותה ליעד פופולרי עבור אלה שמחפשים בידור לאחר רדת החשיכה. Zona Rosa הוא גם ביתם של מלונות יוקרה רבים, בוטיקים ומותגים בינלאומיים, המושכים מקומיים ותיירים כאחד. במהלך היום, המבקרים יכולים לחקור את פארק 93 הסמוך, פארק יפהפה המוקף בבתי קפה ומסעדות, מושלם לטיול נינוח או לפיקניק.

נקודות השיא של זונה רוזה:

  • סצנת חיי לילה מרגשת
  • קניות ומסעדות יוקרתיות
  • פארק 93 להרפיה בחוץ
  • מגוון רחב של אפשרויות לינה

3. Usaquén

Usaquén, הממוקמת בחלק הצפוני של בוגוטה, היא שכונה מקסימה הידועה בארכיטקטורה הקולוניאלית ובאווירה הבוהמיינית שלה. הכיכר המרכזית, Plaza de Usaquén, היא מקום מפגש פופולרי עם שוק הפשפשים ההומה של יום ראשון ואמני רחוב תוססים. השכונה מלאה בחנויות בוטיק, גלריות לאומנות ובתי קפה נעימים, מושלמים לאחר צהריים רגוע של קניות וצפייה באנשים. Usaquén מציעה גם מגוון אפשרויות לסעודה, החל ממטבח קולומביאני מסורתי ועד לטעמים בינלאומיים.

הבהרה של Usaquén:

  • ארכיטקטורה קולוניאלית ואווירה בוהמיינית
  • שוק הפשפשים של יום ראשון בפלאזה דה אוסאקוון
  • חנויות בוטיק וגלריות לאמנות
  • סצנה קולינרית מגוונת

דעה אישית

לאחר שביקרתי בבוגוטה מספר פעמים, אני ממליץ בחום להישאר בלה קנדלריה אם אתה רוצה לטבול את עצמך בהיסטוריה ובתרבות של העיר. הקסם הייחודי של השכונה, בשילוב עם קרבתה לאטרקציות מרכזיות ולמוזיאונים, הופכים אותה לבחירה אידיאלית עבור מבקרים ראשונים. עם זאת, אם אתם מעדיפים אווירה תוססת ומודרנית יותר, Zona Rosa מציעה סצנת חיי לילה פנטסטית ומגוון רחב של אפשרויות בילוי. לבסוף, Usaquén מספק מקום מפלט שליו עם הרחובות הקסומים שלו, סצנת האמנות ואפשרויות הסעודה המצוינות שלו. בסופו של דבר, השכונה הטובה ביותר לשהות בוגוטה תלויה בהעדפות ובתחומי העניין האישיים שלך.

למידע נוסף על בוגוטה והאטרקציות שבה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן