דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » היכן המקום הטוב ביותר לשהות בקוטסוולדס?

היכן המקום הטוב ביותר לשהות בקוטסוולדס?

היכן המקום הטוב ביותר לשהות בקוטסוולדס?

מבוא

The Cotswolds, הממוקם בלב אנגליה, הוא אזור הידוע בנופיו האידיליים, בכפרים המקסימים ובהיסטוריה העשירה שלו. אם אתם מתכננים ביקור באזור ציורי זה, אולי אתם תוהים היכן המקום הטוב ביותר לשהות בו. עם כל כך הרבה אפשרויות מענגות, זה יכול להיות מאתגר לבחור. במאמר זה, נחקור כמה מהיעדים המובילים בקוטסוולדס כדי לעזור לכם למצוא את המקום המושלם לשהותכם.

1. צ'יפ קמפדן

צ'יפינג קמפדן הוא כפר מובהק בקוטסוולד הידוע בבנייני האבן בצבע דבש ובקסם המסורתי שלו. עיירת שוק היסטורית זו מציעה מגוון מקומות לינה, החל מצימרים נעימים ועד מלונות יוקרה. טיילו לאורך ה-High Street, שלאורכו חנויות יפות וחדרי תה, וחקרו את הגנים והאזור הכפרי הסמוכים.

2. בורטון-על-המים

בורטון-און-דה-ווטר מכונה לעתים קרובות "ונציה של קוטסוולדס" בשל הגשרים הציוריים והנהר השליו שלה. כפר זה הוא יעד תיירותי פופולרי, המציע מגוון מקומות לינה, כולל פונדקים ובתי הארחה מקסימים. אל תחמיצו את המודל וילג', פארק בירדלנד ואת מוזיאון המוטורינג של קוטסוולד במהלך שהותכם.

3. ברודווי

ממוקם למרגלות מתלול קוטסוולד, ברודווי הוא כפר מענג עם סצנת אמנות תוססת. הוא בית למספר גלריות אמנות, חנויות עתיקות ובוטיקים עצמאיים. הישארו באחד מהמלונות הכפריים האלגנטיים או הקוטג'ים הנעימים וחקרו את מגדל ברודווי הסמוך ואת האזור הכפרי היפה שמסביב.

4. Stow-on-the-Wold

Stow-on-the-Wold היא עיירת שוק מקסימה הידועה בכיכר השוק ההיסטורית שלה ובארכיטקטורה מימי הביניים. עיירה שוקקת זו מציעה מגוון מקומות לינה, לרבות פונדקים מסורתיים ובתי לינה וארוחת בוקר מקסימים. בקרו בכנסיית סנט אדוארד ותיהנו מהנופים המדהימים ממרומי כיכר השוק.

דעה אישית

בתור חובב טיולים, היה לי העונג לבקר בקוטסוולדס מספר פעמים, וכל ביקור היה תענוג. בעוד שכל היעדים שהוזכרו לעיל הם אפשרויות פנטסטיות, המועדף עליי הוא Chipping Campden. היופי הנצחי של הכפר, בשילוב עם האווירה הידידותית והמיקום הנוח שלו, הופכים אותו לבסיס אידיאלי לטיול באזור קוטסוולד. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, בטבע או פשוט נהנים מחופשה שלווה, בצ'יפינג קמפדן יש משהו לכולם.

שאלות ותשובות

ש: האם יש פעילויות לחובבי חוצות בקוטסוולדס?

ת: בהחלט! הקוטסוולדס מציעים שפע של פעילויות חוצות, כולל טיולי הליכה, רכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים ואפילו טיולי כדור פורח. האזור חצה שבילים ציוריים ומציע נופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי.

ש: האם אוכל לבקר בקוטסוולדס כטיול יום מלונדון?

ת: אמנם אפשר לבקר בקוטסוולדס בטיול יום מלונדון, אבל מומלץ מאוד לבלות באזור לפחות כמה ימים כדי לחוות את יופיו וקסמו במלואו. למשפחת קוטסוולד מגיע יותר מסתם ביקור חולף.

ש: האם יש גנים מפורסמים לבקר בקוטסוולדס?

ת: כן, בני הזוג קוטסוולד הם ביתם של מספר גנים מדהימים, כולל גן אחוזת היידקוט וגני בית המשפט קיפטסגייט. גנים אלה מציגים נופים יפים, ערוגות פרחים צבעוניות ועיצובים מורכבים, המספקים מפלט שליו לאוהבי הטבע.

ש: האם התחבורה הציבורית נגישה בקלות בקוטסוולדס?

ת: בעוד שתחבורה ציבורית זמינה בקוטסוולדס, היא יכולה להיות מוגבלת, במיוחד באזורים כפריים. מומלץ להצטייד ברכב כדי לחקור את האזור בקצב שלך. עם זאת, ישנם גם סיורים מודרכים ושירותי אוטובוס שיכולים לקחת אותך ליעדים פופולריים.

סיכום

כשזה מגיע לבחירת המקום הטוב ביותר לשהות בו בקוטסוולדס, זה בסופו של דבר תלוי בהעדפות ובתחומי העניין שלך. בין אם אתם מעדיפים את השלווה של צ'יפינג קמפדן, את הקסם של בורטון-און-דה-ווטר, את סצנת האמנויות בברודווי, או את המשיכה ההיסטורית של סטאו-און-דה-וולד, כל יעד מציע חוויה ייחודית משלו. בכל כפר שתבחרו, תהיו מוקפים ביופי עוצר הנשימה של קוטסוולדס ובאירוח החמים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן