דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » נושאים גחמניים » איפה לשהות בלונדון למשפחה

איפה לשהות בלונדון למשפחה

איפה לשהות בלונדון למשפחה

מבוא

לונדון, עיר הבירה התוססת של אנגליה, מציעה שפע של אטרקציות ופעילויות המתאימות למשפחות. מציוני דרך איקוניים ועד למוזיאונים ברמה עולמית, יש משהו לכל אחד ליהנות. כאשר מתכננים טיול משפחתי ללונדון, חיוני למצוא מקומות לינה מתאימים הנותנים מענה לצרכים של ההורים והילדים כאחד. מאמר זה ידריך אותך דרך כמה מהמקומות הטובים ביותר לשהות בלונדון עבור משפחה.

1. דרום קנזינגטון

דרום קנזינגטון היא שכונה פופולרית למשפחות בשל קרבתה למספר אטרקציות מרכזיות. האזור הוא ביתם של מוזיאונים בעלי שם עולמי כמו מוזיאון הטבע, מוזיאון המדע ומוזיאון ויקטוריה ואלברט. משפחות יכולות גם ליהנות מטיול בהייד פארק או לבקר ברויאל אלברט הול המפורסם. ישנם מספר רב של מלונות ידידותיים למשפחות ודירות שירות בדרום קנזינגטון, המספקים גישה נוחה לאטרקציות אלו.

מקומות לינה מומלצים:

2. קובנט גארדן

קובנט גארדן הוא רובע תוסס הידוע באמני רחוב, תיאטראות ושווקים שוקקים. משפחות ייהנו לחקור את שוק קובנט גארדן ולצפות במופעים משעשעים בתיאטראות הסמוכים. האזור גם מקושר היטב לחלקים אחרים של לונדון, מה שהופך אותו נוח למשפחות לחקור את העיר. קובנט גארדן מציע מגוון של מקומות אירוח ידידותיים למשפחות, כולל בתי מלון והשכרות נופש.

מקומות לינה מומלצים:

3. גריניץ'

אם אתם מעדיפים מיקום שליו ונופי יותר, גריניץ' היא בחירה מצוינת למשפחות. ממוקם על גדות נהר התמזה, גריניץ' מציע נופים מדהימים והיסטוריה ימית עשירה. משפחות יכולות לבקר בספינה המפורסמת Cutty Sark, לחקור את מצפה הכוכבים המלכותי, או ליהנות מפיקניק בגריניץ' פארק. ישנם מספר מקומות לינה ידידותיים למשפחות בגריניץ', החל מבתי וארוחת בוקר נעימים ועד מלונות מודרניים.

מקומות לינה מומלצים:

כאשר מתכננים את הטיול המשפחתי שלכם ללונדון, חיוני לקחת בחשבון את המיקום, השירותים וההיצע הידידותי למשפחות של מקומות הלינה. בבחירת מקום האירוח המתאים, תוכלו להבטיח חוויה נוחה ומהנה לכל המשפחה.

למידע נוסף על האטרקציות והפעילויות של לונדון, אתה יכול לבקר ויקיפדיה . בנוסף, תוכל למצוא סרטונים מועילים בנושא על ידי ביקור ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן