דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » קן נעים » איפה ללון בקראבי – המדריך האולטימטיבי | בלוג טיולים של קראבי

איפה ללון בקראבי – המדריך האולטימטיבי | בלוג טיולים של קראבי

איפה ללון בקראבי – המדריך האולטימטיבי | בלוג טיולים של קראבי

מבוא

מתכננים טיול לקראבי, תאילנד? אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרך לקבל היא היכן להישאר. עם החופים המדהימים שלה, המים הצלולים והנופים עוצרי הנשימה, קראבי מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו והעדפותיו של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים אתרי נופש יוקרתיים, בתי הארחה בתקציב נמוך או משהו באמצע, המדריך הזה יעזור לכם למצוא את המקום המושלם לשהות בו בקראבי.

האזורים הטובים ביותר לשהות בקראבי

1. או נאנג

או נאנג הוא אזור התיירות הפופולרי ביותר בקראבי, הידוע בחופים היפים שלו ובחיי הלילה התוססים שלו. עיירה שוקקת זו מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, מאתרי נופש יוקרתיים ועד לבתי הארחה בתקציב נמוך. או נאנג מהווה גם בסיס מצוין לחקר אטרקציות סמוכות כגון רייליי ביץ' ואיי פי פי. עם האווירה התוססת והמיקום הנוח שלה, או נאנג היא בחירה מצוינת עבור מטיילים רבים.

2. חוף רייליי

אם אתם מחפשים חוויה מבודדת ושלווה יותר, Railay Beach הוא הבחירה המושלמת. נגיש רק בסירה, רייליי ביץ' מציע צוקי אבן גיר מדהימים, מי טורקיז צלולים ואווירה נינוחה. אפשרויות הלינה כאן נעות מבונגלוס על חוף הים ועד לאתרי נופש יוקרתיים. Railay Beach הוא גם מקום פופולרי לטיפוס צוקים ומציע נקודות תצפית עוצרות נשימה למי שמחפש הרפתקאות.

3. קראבי טאון

לטעימה מהתרבות המקומית ולחוויה אותנטית יותר, שקול להישאר בעיר קראבי. עיירה מקסימה זו על שפת הנהר מציעה מגוון של מקומות אירוח בתקציב נמוך, שווקים מקומיים ואוכל רחוב טעים. קראבי טאון מהווה בסיס מצוין לחקר אטרקציות סמוכות כגון בריכת האזמרגד ומקדש מערת הנמר. הוא גם מקושר היטב לחלקים אחרים של קראבי, מה שהופך אותו נוח לטיולי יום.

אפשרויות לינה

בכל הנוגע ללינה בקראבי, תמצאו מגוון אפשרויות שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות. הנה כמה אפשרויות פופולריות:

1. אתרי נופש יוקרתיים

קראבי היא ביתם של מספר אתרי נופש יוקרתיים המציעים שירותים ברמה עולמית, נופים מדהימים ושירות ללא דופי. אתרי נופש אלה כוללים לרוב בריכות פרטיות, מתקני ספא וגישה לחוף הים. כמה אתרי נופש יוקרתיים פופולריים בקראבי כוללים את Rayavadee Resort, Phulay Bay, Ritz-Carlton Reserve ואת Tubkaak Krabi Boutique Resort.

2. מלונות בינוניים

אם אתם מחפשים שהות נוחה בלי להתפרק, יש הרבה מלונות ברמת הביניים בקראבי. מלונות אלו מציעים חדרים נקיים ונעימים, בריכות שחייה ומיקומים נוחים. כמה אפשרויות פופולריות בטווח הביניים כוללות את אתר הנופש Aonang Cliff Beach Resort, Centara Anda Dhevi Resort & Spa ואת Anyavee Ao Nang Bay Resort.

3. בתי הארחה מותאמים לתקציב

מטיילים בתקציב מצומצם יכולים למצוא בתי הארחה ואכסניות במחירים סבירים בקראבי. מקומות אירוח אלה מציעים שירותים בסיסיים, חדרים נקיים ואווירה ידידותית. כמה אפשרויות פופולריות ידידותיות לתקציב כוללות את Pak-Up Hostel, Slumber Party Hostel, ולונה האוס.

סיכום

בחירת המקום הנכון ללינה בקראבי יכולה לשפר מאוד את חווית הטיול הכוללת שלך. בין אם אתם מעדיפים את האווירה התוססת של או נאנג, את השלווה של רייליי ביץ', או את הקסם המקומי של העיר קראבי, יש משהו לכולם בגן העדן הטרופי הזה. קחו בחשבון את התקציב, ההעדפות והפעילויות הרצויות שלכם בעת בחירת הלינה שלכם, והתכוננו ליהנות מהיופי וההרפתקה שיש לקראבי להציע.

משאבים נוספים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן