דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » נושאים גחמניים » איפה לישון עם ילדים באמסטרדם

איפה לישון עם ילדים באמסטרדם

איפה לישון עם ילדים באמסטרדם

השוואה מהירה

דִיוּר מקום טווח מחירים שירותים ידידותיים למשפחות
מלון א מרכז העיר $$$ בריכת שחייה, מגרש משחקים
דירות ב יורדאן $$ מטבח, ציוד לתינוקות
הוסטל סי דה פייפ $ מטבח משותף, חדר משחקים

מלון A: יוקרה לכל המשפחה במרכז העיר

מלון A, הממוקם בלב מרכז העיר אמסטרדם, מציע חוויה יוקרתית וידידותית למשפחות. המלון כולל חדרים מרווחים עם מיטות נוחות, בריכת שחייה להנאת הילדים ומגרש משחקים כדי לבדר אותם. המיקום המרכזי מאפשר גישה נוחה לאטרקציות פופולריות ולתחבורה ציבורית.

דירות B: נעימות ונוחות ביורדאן

אם אתם מעדיפים חוויה ביתית יותר, דירות B בשכונת יורדאן המקסימה היא בחירה מצוינת. דירות נעימות אלה מגיעות עם מטבחים מאובזרים במלואם, המאפשרים לכם להכין ארוחות לקטנטנים שלכם. בנוסף, ניתן לספק ציוד לתינוקות כגון עריסות וכיסאות גבוהים על פי בקשה. Jordaan ידועה בתעלות הציוריות שלה ובאווירה המשפחתית.

Hostel C: כיף חסכוני ב-De Pijp

עבור משפחות בעלות תקציב, אכסניית C בשכונה התוססת של דה פייפ מציעה אירוח במחיר סביר מבלי להתפשר על נוחות. האכסניה מספקת מתקני מטבח משותפים, המאפשרים לכם להכין ארוחות ולחסוך כסף בסעודה בחוץ. יש גם חדר משחקים שבו הילדים יכולים להתרועע וליהנות עם מטיילים צעירים אחרים.

דעה אישית

כהורה, אני ממליץ בחום להישאר בדירות B ביורדאן. האווירה הנעימה והמטבח המאובזר מקלים על מתן מענה לצרכי ילדיכם. לחקור את התעלות היפות של יורדאן עם הילדים הקטנים שלך הוא חוויה בלתי נשכחת, והשכונה מציעה מגוון פעילויות ואטרקציות ידידותיות למשפחות.

שאלות ותשובות

ש: האם יש מלונות עם חדרים מחוברים למשפחות גדולות יותר?

ת: כן, מלונות רבים באמסטרדם מציעים חדרים מחוברים או סוויטות משפחתיות כדי לארח משפחות גדולות יותר. עדיף לבדוק ישירות עם המלון כדי לוודא שהוא יכול לענות על הצרכים הספציפיים שלך.

ש: האם יש מקומות לינה ליד אטרקציות פופולריות כמו בית אנה פרנק?

ת: בהחלט! ישנם מספר מלונות ודירות במרחק הליכה מבית אנה פרנק. השהייה בקרבת מקום מאפשרת לכם לבקר בקלות באתר היסטורי משמעותי זה עם ילדיכם.

ש: האם יש מסעדות ידידותיות לילדים באמסטרדם?

ת: כן, באמסטרדם יש מגוון רחב של מסעדות ידידותיות לילדים הפונות למשפחות. רבים ממפעלים אלה מציעים תפריטים לילדים, כיסאות גבוהים ואזורי משחקים כדי לבדר את הילדים הקטנים שלכם בזמן שאתם נהנים מארוחה.

ש: האם יש פארקים או מגרשי משחקים ליד מקומות הלינה המומלצים?

ת: כן, כל מקומות הלינה המומלצים ממוקמים ליד פארקים או מגרשי משחקים שבהם הילדים שלכם יכולים לשחק וליהנות. אמסטרדם ידועה בשטחים הירוקים שלה, ותמצאו שפע של הזדמנויות לפעילויות חוצות.

סיכום

כאשר מבקרים באמסטרדם עם ילדים, חשוב לבחור את הלינה הנכונה שעונה על צרכי המשפחה שלכם. מלון A במרכז העיר מציע יוקרה ונוחות, בעוד שדירות בי ביורדאן מספקות חוויה נעימה וביתית. עבור משפחות בעלות תקציב, אכסניית C בדה פייפ מציעה אירוח במחיר סביר מבלי להתפשר על נוחות. קחו בחשבון את ההעדפות והתקציב שלכם כשאתם מחליטים היכן לישון עם ילדיכם באמסטרדם, והפקו את המרב מהחופשה המשפחתית שלכם בעיר היפה הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן