דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » אושר ידידותי לתקציב » איפה לישון ליד הדרך בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס

איפה לישון ליד הדרך בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס

איפה לישון ליד הדרך בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס

מבוא

היציאה לטיול בכביש לאורך מסלול החוף המדהים בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס היא חוויה בלתי נשכחת. כשאתם נוסעים לאורך הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט, תתפנקו עם נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס, צוקים מחוספסים ועיירות חוף מקסימות. כדי להפיק את המרב מהמסע שלכם, חשוב למצוא מקומות לינה נוחים ונוחים לאורך הדרך. הנה כמה אפשרויות פנטסטיות איפה לישון ליד הכביש האייקוני הזה.

1. מונטריי

מונטריי ממוקמת כשעתיים דרומית לסן פרנסיסקו, עיר חוף ציורית המציעה מגוון מקומות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. מצימרים מקסימים ועד לאתרי נופש מפוארים, תמצאו שפע של אפשרויות לבחירה. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר באקווריום מפרץ מונטריי המפורסם ולחקור את שורת קנרי ההיסטורית.

2. ביג סור

ממשיכים דרומה על הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט, תגיעו לאזור עוצר הנשימה של ביג סור. אזור זה, הידוע בצוקים הדרמטיים, בחופים הבתוליים וביערות הסקויה המלכותיים שלו, הוא גן עדן לחובבי הטבע. חובבי קמפינג יכולים למצוא מספר אתרי קמפינג השוכנים בין העצים, בעוד שמי שמחפש חוויה יוקרתית יותר יכול לבחור באתרי נופש יוקרתיים עם נוף מדהים לאוקיינוס.

3. סנטה ברברה

בהמשך החוף, תתקלו בעיר המקסימה סנטה ברברה. עם הארכיטקטורה בסגנון ים תיכוני, רחובות עטור דקלים וחופים יפים, סנטה ברברה מציעה שילוב מענג של רגיעה והרפתקאות. ישנם מספר רב של מלונות בוטיק ואתרי נופש על חוף הים המספקים שהות נוחה, ומאפשרים לכם לחקור אטרקציות כמו מיסיון סנטה ברברה וסטירנס וורף.

במהלך הטיול שלכם, חשוב לתכנן את מקומות הלינה שלכם מראש כדי להבטיח זמינות, במיוחד בעונות שיא הנסיעה. שקול את העצות הבאות בעת הזמנת השהות שלך:

  • בדוק אם יש מקומות לינה עם אפשרויות חניה נוחות.
  • חפשו מקומות לינה המציעים ארוחת בוקר חינם או שיש להם אפשרויות לסעודה בקרבת מקום.
  • קחו בחשבון את הקרבה של מקום הלינה לאטרקציות ופעילויות שאתם מתכננים לבקר.
  • קרא ביקורות והשווה מחירים כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר לכספך.

זכרו, הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט הוא מסלול פופולרי, ולכן מומלץ להזמין את מקומות הלינה שלכם זמן רב מראש כדי להבטיח את הבחירה המועדפת עליכם.

למידע נוסף על תכנון טיול הדרך שלך ומציאת מקומות הלינה המושלמים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב המספק טיפים ותובנות מועילות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן