דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » ריטריטים רומנטיים » איפה לישון בקראבי תאילנד

איפה לישון בקראבי תאילנד

איפה לישון בקראבי תאילנד

מבוא

כאשר מתכננים טיול לקראבי, תאילנד, אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא היכן ללון. קראבי מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לכל תקציב והעדפה. בין אם אתם מעדיפים אתרי נופש יוקרתיים, בתי הארחה בתקציב נמוך או בונגלוס נעימים על חוף הים, בקראבי יש הכל. במאמר זה, נחקור כמה מהמקומות הטובים ביותר לישון בקראבי, כדי להבטיח שהייה נוחה ובלתי נשכחת.

השוואה מהירה

דִיוּר מקום טווח מחירים דֵרוּג
אתרי נופש יוקרתיים מול החוף $$$ 4.5/5
בתי הארחה מותאמים לתקציב מרכז העיר $ 3.5/5
בונגלוס מול החוף או נאנג $$ 4/5

1. אתרי נופש יוקרתיים

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, אתרי הנופש היוקרתיים על חוף הים של קראבי הם הבחירה המושלמת. אתרי נופש אלה מציעים שירותים מהשורה הראשונה, נופים מדהימים ושירות ברמה עולמית. כמה אתרי נופש יוקרתיים פופולריים בקראבי כוללים את אתר הנופש Rayavadee, Phulay Bay ואת Tubkaak Krabi Boutique Resort. אתרי נופש אלה מספקים חדרים מרווחים, בריכות פרטיות, מתקני ספא וגישה ישירה לחוף הים. המחירים של אתרי נופש יוקרתיים בקראבי נעים בדרך כלל בין 200 ל-500 דולר ללילה.

2. בתי הארחה מותאמים לתקציב

למטיילים עם תקציב מצומצם, קראבי מציעה מספר רב של בתי הארחה מוזלים במרכז העיר. בתי הארחה אלו מספקים חדרים נוחים ונקיים במחירים נוחים. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את Pak-Up Hostel, Glur Hostel ו- Sleep Well Hostel. בתי הארחה אלו מציעים חדרים בסגנון מעונות כמו גם חדרים פרטיים, מה שהופך אותם למתאימים למטיילים בודדים, זוגות וקבוצות. המחירים של בתי הארחה בתקציב נמוך בקראבי מתחילים החל מ-$10 ללילה.

3. בונגלוס מול החוף

אם אתם רוצים להתעורר לרחש הגלים וליהנות מחוויה שלווה על חוף הים, שהייה בבונגלו על חוף הים היא בחירה מצוינת. או נאנג, אחד האזורים הפופולריים בקראבי, מציע מגוון של בונגלוס על חוף הים עם נוף מדהים. כמה אפשרויות מומלצות כוללות את Aonang Villa Resort, Krabi Resort, ואת Ao Nang Phu Pi Maan Resort & Spa. בונגלוס אלה מספקים חדרים נוחים, גישה לחוף, וקרבה למסעדות וחנויות. המחירים לבונגלוס על חוף הים בקראבי נעים בין 50 ל-150 דולר ללילה.

סיכום

בחירת הלינה הנכונה בקראבי חיונית לטיול בלתי נשכח ומהנה. בין אם אתם מעדיפים אתרי נופש יוקרתיים, בתי הארחה בתקציב נמוך או בונגלוס על חוף הים, לקראבי יש מה להציע לכל מטייל. שקול את התקציב שלך, המיקום המועדף והמתקנים הרצויים בעת קבלת ההחלטה. על ידי בחירת המקום המושלם לישון בקראבי, אתה יכול לשפר את החוויה הכוללת שלך וליצור זיכרונות מתמשכים מהזמן שלך ביעד היפה הזה.

למידע נוסף והשראת טיולים, אתה יכול לבדוק את קראבי תאילנד ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן