דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » תענוגות קולינריים » איפה לישון בצפון איטליה

איפה לישון בצפון איטליה

איפה לישון בצפון איטליה

מבוא

מתכננים טיול לצפון איטליה? אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל חווית טיול הוא מציאת המקום המושלם להניח את הראש בלילה. בין אם אתם מעדיפים מלונות יוקרה, צימרים מקסימים או אירוח בתקציב נמוך, צפון איטליה מציעה מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. במאמר זה, נחקור כמה מהמקומות הטובים ביותר לישון באזור היפה הזה.

מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, צפון איטליה מתגאה במספר מלונות ברמה עולמית שיעלו על הציפיות שלכם. מארמון גריטי האייקוני בוונציה ועד למלון המדהים בלמונד קרסו ברוולו, תמצאו מקומות לינה מפוארים עם נוף עוצר נשימה ושירות ללא דופי. מלונות אלו כוללים לעתים קרובות מסעדות מעולות, מתקני ספא ושירותים ייחודיים שיהפכו את השהות שלכם לבלתי נשכחת באמת.

1. ארמון גריטי, ונציה

מלון גריטי פאלאס הוא מלון היסטורי הממוקם על התעלה הגדולה בוונציה. עם החדרים והסוויטות האלגנטיים שלו, נופי התעלה המדהימים והשירות יוצא הדופן, אין זה פלא שהמלון הזה הוא מועדף בקרב מטיילים בעלי אבחנה. התפנקו בסעודת גורמה במסעדת המלון עטורת כוכבי מישלן או תיהנו מעיסוי מרגיע בספא.

2. Belmond Hotel Caruso, Ravello

ממוקם גבוה מעל חוף אמלפי, מלון בלמונד קרסו מציע נופים חסרי תקדים של הים התיכון. מלון מפואר זה כולל חדרים מצוידים להפליא, בריכת אינסוף מדהימה, ומסעדה מפורסמת המגישה מטבח איטלקי טעים. הירגעו בגני המלון או צאו לטיול יום כדי לחקור את העיירות הסמוכות אמלפי ופוזיטנו.

לינה וארוחת בוקר

אם אתם מעדיפים אווירה אינטימית ונעימה יותר, שהייה בצימר יכולה להיות אופציה נפלאה. צפון איטליה זרועה צימרים מקסימים המציעים שירות אישי וחווית בית הרחק מהבית. מקומות לינה אלה מספקים לעתים קרובות ארוחת בוקר טעימה תוצרת בית והזדמנות להתחבר עם מארחים מקומיים ונוסעים אחרים.

1. La Corte dei Principi, ורונה

ממוקם בלב ורונה, La Corte dei Principi הוא לינה וארוחת בוקר מענג השוכן בבניין היסטורי. החדרים מעוצבים באלגנטיות וכוללים מתקנים מודרניים. תיהנו מארוחת בוקר טרייה שהוכנה בחצר המקסימה לפני שתחקור את האטרקציות המפורסמות של העיר, כגון המרפסת של יוליה וארנה די ורונה.

2. וילה לה טרטרוגה, אגם קומו

עבור מפלט שליו ליד אגם קומו המדהים, וילה לה טרטארוגה היא הבחירה המושלמת. B&B מקסים זה מציע חדרים נוחים עם נוף לאגם, גינה יפה וחוף פרטי. התחילו את היום שלכם עם ארוחת בוקר טעימה על המרפסת ובילו את זמנכם בחקר העיירות והווילות הציוריות המקיפות את האגם.

לינה בתקציב נמוך

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, צפון איטליה מציעה גם שפע של מקומות לינה במחירים סבירים מבלי להתפשר על נוחות ונוחות. ממלונות זולים ועד בתי הארחה ואכסניות, תמצאו מגוון אפשרויות שיתאימו לארנק שלכם.

1. אוסטלו בלו, מילאנו

Ostello Bello היא אכסניה פופולרית הממוקמת בלב מילאנו. עם העיצוב המסוגנן והמודרני שלו, חדרי המעונות הנוחים והחדרים הפרטיים שלו, זוהי בחירה מצוינת עבור מטיילים עם תקציב. האכסניה מציעה גם מגוון שירותים, לרבות מטבח משותף, מרפסת גג ופעילויות יומיות חינם.

2. מלון אלברגו דל סנטו, רומא

אמנם לא בצפון איטליה, אבל אם אתם מתכננים לבקר ברומא במהלך הטיול שלכם, Hotel Albergo del Senato הוא אופציה ידידותית לתקציב עם מיקום מעולה ליד הפנתיאון. המלון מציע חדרים נוחים, מרפסת גג עם נוף פנורמי וארוחת בוקר חינם. חקור את ציוני הדרך המפורסמים של עיר הנצח ותיהנה מהאווירה התוססת של רומא.

סיכום

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לישון בצפון איטליה, תתפנקו בבחירה. בין אם אתם מחפשים יוקרה, קסם או סבירות, אזור זה מציע מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו להעדפותיו של כל מטייל. ממלונות היוקרה האיקוניים בוונציה ועד לינה וארוחת בוקר נעימה בורונה, תמצאו את המקום המושלם לנוח ולהיטען במהלך ההרפתקה האיטלקית שלכם.

למידע נוסף על מקומות לינה בצפון איטליה, עייןבסרטון YouTube זה המספק מבט מעמיק על כמה מהמקומות הטובים ביותר לשהות באזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן