דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » תענוגות קולינריים » איפה לישון בפרובנס – חקור את הכפרים המקסימים והנופים המדהימים | בלוג פרובנס

איפה לישון בפרובנס – חקור את הכפרים המקסימים והנופים המדהימים | בלוג פרובנס

איפה לישון בפרובנס – חקור את הכפרים המקסימים והנופים המדהימים | בלוג פרובנס

מבוא

פרובנס, הממוקמת בחלקה הדרום מזרחי של צרפת, היא אזור הידוע בנופיו הציוריים, בכפרים המקסימים ובמורשת התרבותית העשירה שלו. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, פרובנס מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. מאתרי נופש יוקרתיים ועד לינה וארוחת בוקר נעימה, יש משהו לכולם באזור היפה הזה.

1. אתרי נופש יוקרתיים

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, בפרובאנס יש מספר אתרי נופש יוקרתיים המציעים שירותים ושירותים מהשורה הראשונה. אתרי נופש אלו ממוקמים לרוב בסביבה מדהימה, מוקפת בכרמים, שדות לבנדר או משקיפים על הים התיכון. כמה מאתרי נופש יוקרתיים פופולריים בפרובאנס כוללים את שאטו דה ברן, לה באסטיד דה גורד ודומיין דה מנוויל.

2. צימרים מקסימים

לחוויה אינטימית ואישית יותר, שקול להתארח באחד מהצימרים המקסימים הרבים הפזורים בפרובאנס. מקומות לינה נעימים אלה הם לרוב בניהול משפחתי ומציעים אווירה חמה ומסבירת פנים. תוכלו ליהנות מארוחות בוקר תוצרת בית, ליצור אינטראקציה עם המארחים הידידותיים ולקבל טיפים פנימיים על המקומות הטובים ביותר לבקר באזור. כמה מקומות לינה וארוחת בוקר מומלצים בפרובאנס כוללים את Le Mas de la Rose, La Maison du Paradou ו-Le Clos Saint Saourde.

3. בתי הארחה מוזרים

אם אתם מעדיפים חווית בית הרחק מהבית, שהייה בבית הארחה מוזר בפרובנס עשויה להיות הבחירה המושלמת עבורכם. בתי הארחה אלה הם בדרך כלל בתים מסורתיים או בתי חווה שהוסבו, ומציעים אווירה כפרית ואותנטית. תוכלו ליהנות מהשלווה של האזור הכפרי, להתענג על ארוחות ביתיות טעימות ולהירגע בסביבה נעימה. כמה בתי הארחה בולטים בפרובנס כוללים את לה מאס דה לה שרין, לה באסטיד דה פרינס, ולה מאס דה לה לומברדה.

כאשר מתכננים את שהותכם בפרובנס, חשוב לקחת בחשבון את המיקום והקרבה לאטרקציות בהן אתם מעוניינים לבקר. אם אתם רוצים לחקור את שדות הלבנדר של ולנסולה, למשל, זה יהיה אידיאלי למצוא מקומות לינה בעיירות הסמוכות של Manosque או Riez. באופן דומה, אם אתם מעוניינים לבקר בכפר המקסים גורדס, חפשו מקום לינה באזור לוברון או בסביבתו.

במהלך ביקורכם בפרובאנס, הקפידו לחקור את השווקים המקומיים, בהם תוכלו למצוא תוצרת טרייה, התמחויות אזוריות ועבודות יד ייחודיות. תתפנקו במטבח הפרובנס הטעים, הידוע בשימוש שלו במרכיבים טריים כמו שמן זית, עשבי תיבול וירקות. אל תשכחו לנסות את הקינוחים המפורסמים של הרטטוי, הבוילבאיס והלבנדר.

כשאתם נמצאים בפרובאנס, קחו את הזמן לבקר באתרי הטבע המדהימים שיש לאזור להציע. מהקלאנקה עוצר הנשימה של קאסיס ועד ל- Gorges du Verdon המרשימים, יש שפע של הזדמנויות לפעילויות חוצות כגון טיולי הליכה, קיאקים ושחייה. האזור זרוע גם בכרמים יפים, בהם תוכלו לטעום את יינות הפרובנס הנודעים.

למידע נוסף על פרובנס, אתה יכול לבקר בויקיפדיה זה כאן . אתה יכול גם לבדוק סרטונים על פרובנס ב- YouTube כדי לקבל הצצה חזותית ליופי של האזור.

סיכום

פרובנס הוא אזור שובה לב בצרפת המציע שילוב מושלם של יופי טבעי, מורשת תרבותית ואירוח חם. בין אם תבחרו ללון באתר נופש יוקרתי, בד וארוחת בוקר מקסים, או בבית הארחה מוזר, תהיו מוקפים בנופים הקסומים ובהיסטוריה העשירה של פרובנס. תכננו את הטיול שלכם לפרובנס וצרו זיכרונות בלתי נשכחים בפינה האידילית הזו של צרפת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן