דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » שיק אורבני חיים » איפה לישון במהלך הקרנבל בסלבדור – המדריך האולטימטיבי

איפה לישון במהלך הקרנבל בסלבדור – המדריך האולטימטיבי

איפה לישון במהלך הקרנבל בסלבדור – המדריך האולטימטיבי

מבוא

הקרנבל בסלבדור, ברזיל הוא אחת החגיגות התוססות והמרגשות ביותר בעולם. עם המוזיקה התוססת, המצעדים הצבעוניים והאווירה האנרגטית, הוא מושך אליו מיליוני מבקרים מכל רחבי העולם. אם אתם מתכננים לחוות את האירוע המדהים הזה, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל היא היכן לשהות במהלך הקרנבל. במדריך זה, נסקור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר בסלבדור כדי להבטיח שהייה נוחה ובלתי נשכחת.

1. פלוריניו ההיסטורי

Pelourinho הוא הלב ההיסטורי של סלבדור ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. השהות באזור זה תאפשר לכם לשקוע בתרבות ובהיסטוריה העשירה של העיר. הרחובות המרוצפים מרוצפים בבניינים קולוניאליים צבעוניים, כיכרות תוססות ובתי קפה מקסימים. במהלך הקרנבל, פלוריניו מתעורר לחיים עם מוזיקה וריקוד, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי למי שרוצה להיות במרכז האקשן.

1.1 אפשרויות לינה

ישנן אפשרויות לינה שונות בפלוריניו, החל מאכסניות זולות ועד מלונות בוטיק. כמה אפשרויות פופולריות כוללות:

  • מלון א
  • הוסטל B
  • בית הארחה C

2. בארה

בארה היא עוד שכונה נהדרת שכדאי לקחת בחשבון עבור שהייתכם בקרנבל. ממוקם על חצי אי, הוא מציע חופים יפים ונופים מדהימים של האוקיינוס. האטרקציה העיקרית במהלך הקרנבל היא מעגל Barra-Ondina, שבו צועדות הטריוס האלטריקוס המפורסמות (משאיות מוזיקה) לאורך החוף. השהות בבארה תעניק לכם גישה נוחה לחגיגות תוך מתן אווירה רגועה יותר ומוכוונת חוף.

2.1 אפשרויות לינה

בארה מציעה מגוון אפשרויות לינה, כולל מלונות ודירות על חוף הים. כמה אפשרויות פופולריות כוללות:

  • מלון X
  • דירה Y
  • אתר הנופש Z

3. ריו ורמלו

ריו ורמלו היא שכונה בוהמית הידועה בחיי הלילה התוססים שלה ופירות ים טעימים. זוהי בחירה פופולרית עבור אלה המחפשים חווית קרנבל תוססת בשילוב עם אווירת חוף נינוחה. הרחובות של ריו ורמלו מלאים בברים, מסעדות ומקומות מוזיקה חיה, מה שהופך אותו למקום מצוין ליהנות מהחגיגות ולחקור את התרבות המקומית.

3.1 אפשרויות לינה

ישנן מספר אפשרויות לינה בריו ורמלו, החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד למלונות יוקרתיים. כמה אפשרויות פופולריות כוללות:

  • בית ההארחה ד
  • מלון E
  • הוסטל F

סיכום

בחירת המקום הנכון לישון במהלך הקרנבל בסלבדור היא חיונית לחוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם מעדיפים את הקסם ההיסטורי של פלוריניו, את היופי של בארה על חוף הים, או את חיי הלילה התוססים של ריו ורמלו, יש שפע של אפשרויות לינה שיתאימו לכל תקציב והעדפה. הזמינו את שהותכם מראש כדי להבטיח את העסקאות הטובות ביותר ולהפיק את המרב מהרפתקת הקרנבל שלכם בסלבדור!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן