דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » נופים עוצרי נשימה » איפה לישון ביער השחור – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון ביער השחור – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון ביער השחור – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

היער השחור, הממוקם בדרום מערב גרמניה, הוא אזור ציורי הידוע ביערות הצפופים שלו, בכפרים המקסימים וביופי הטבעי המדהים שלו. אם אתם מתכננים טיול ליעד קסום זה, מציאת המקום הנכון ללינה היא חיונית. בין אם אתם מעדיפים בית הארחה נעים, מלון מפואר או בקתה כפרית, היער השחור מציע מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל.

1. בתי מלון

עבור אלה המחפשים נוחות ונוחות, מלונות ביער השחור הם בחירה פופולרית. ממלונות בוטיק בלב עיירות היסטוריות ועד לאתרי ספא השוכנים ביער, יש מבחר רחב לבחירה. מלונות רבים מציעים שירותים כגון מסעדות באתר, מתקני בריאות ונופים עוצרי נשימה של הנופים שמסביב. כמה מלונות בולטים כוללים את Hotel Der Kleine Prinz בבאדן-באדן ואת Hotel Bareiss בביירסברון.

1.1 מלון Der Kleine Prinz

מלון דר קליין פרינץ (Hotel Der Kleine Prinz) ממוקם בעיירה המקסימה באדן-באדן (Baden-Baden), ומציע מפלט יוקרתי ורומנטי. עם חדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי, מסעדת גורמה וספא, מלון זה מספק שילוב מושלם של נוחות ואלגנטיות. הוא ממוקם בנוחות ליד ה- Lichtentaler Allee המפורסם וקזינו Kurhaus.

1.2 מלון Bareiss

ממוקם בכפר האידילי ביירסברון, מלון Bareiss הוא אתר נופש ברמת חמישה כוכבים המוקף בצמחייה עבותה. מלון בניהול משפחתי זה מציע חדרים מרווחים, מספר מסעדות, ספא ומגוון רחב של פעילויות פנאי. האורחים יכולים ליהנות מטיולי הליכה, רכיבה על אופניים וסקי בפארק הלאומי של היער השחור הסמוך.

2. בתי הארחה וצימרים

לחוויה אינטימית ואותנטית יותר, שקול לינה בבית הארחה או בצימר. מקומות לינה אלה הם לרוב בניהול משפחתי ומספקים אווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחות בוקר תוצרת בית, שירות מותאם אישית ואפשרות לתקשר עם המקומיים. כמה מבתי הארחה מומלצים כוללים את Gasthaus Zur Linde בטריברג ואת Gästehaus am Bach בטיטיזי-נוישטדט.

2.1 גסטהאוס צור לינדה

גסטהאוס צור לינדה הוא בית הארחה מסורתי הממוקם בעיירה המקסימה טריברג. הוא מציע חדרים נוחים, מסעדה המגישה מאכלים אזוריים, וגישה נוחה למפלי טריברג המפורסמים. המארחים הידידותיים יבטיחו לכם שהות נעימה ויוכלו לספק תובנות חשובות לגבי האטרקציות המקומיות.

2.2 גסטהאוס אם באך

Gästehaus am Bach הוא לינה וארוחת בוקר נעים הממוקם בעיירה הציורית טיטיזי-נוישטדט. מקום אירוח ידידותי למשפחות זה מציע חדרים נוחים, מזנון ארוחת בוקר טעים, וגן שליו המשקיף על אגם טיטיזי. זהו בסיס אידיאלי לטיולים באזור היער השחור שמסביב.

3. בתי נופש ובקתות

אם אתם מעדיפים אפשרות לשירות עצמי או רוצים לטבול בטבע, השכרת בית נופש או בקתה ביער השחור היא בחירה מצוינת. מקומות לינה אלה מספקים פרטיות, גמישות והזדמנות לחוות את האזור בקצב שלך. תוכלו למצוא קוטג'ים מקסימים, וילות מרווחות ובקתות עץ כפריות הפזורות ברחבי היער. אתרים כמו Airbnb ו-Booking.com מציעים מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות.

3.1 נופש בקתה נעים

לברוח מההמולה של חיי היומיום על ידי שהייה במלונית נעימה בקתת בלב היער השחור. מוקפות בעצים נישאים ובנופים שלווים, בקתות אלו מציעות חוויה שלווה ומחדשת. אתה יכול ליהנות ממסלולי הליכה, איתור חיות בר וצפייה בכוכבים ממש מסף דלתך.

3.2 וילה מרווחת עם נוף פנורמי

אם אתם מטיילים עם קבוצה גדולה יותר או מחפשים מפלט מפואר, שקול לשכור וילה מרווחת עם נוף פנורמי. נכסים אלה כוללים לרוב בריכות פרטיות, טרסות חיצוניות ונופים עוצרי נשימה של היער השחור. זוהי התפאורה המושלמת לחופשה בלתי נשכחת עם משפחה או חברים.

סיכום

כאשר מתכננים את הטיול שלכם ליער השחור, בחירת הלינה הנכונה היא חיונית לחוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם בוחרים במלון, בית הארחה או בית נופש, יש הרבה אפשרויות שיתאימו להעדפותיו של כל מטייל. מהנוחות של מלון יוקרתי ועד לקסם של בקתה נעימה, היער השחור מציע מגוון מקומות לישון שיהפכו את השהות שלכם לבלתי נשכחת באמת.

למידע נוסף על היער השחור, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן