דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה לישון בטוסקנה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בטוסקנה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בטוסקנה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

1. וילות כפריות מקסימות

טוסקנה ידועה באזור הכפרי הציורי שלה, והשהייה בוילה מקסימה היא דרך מצוינת לטבול את עצמך ביופיו של האזור. ישנן וילות רבות הזמינות להשכרה ברחבי טוסקנה, המציעות מפלט שליו ופרטי. וילות אלה מגיעות לרוב עם נוף מדהים של הגבעות, הכרמים ומטעי הזיתים.

1.1 וילה לה פונטה

וילה לה פונטה היא וילה כפרית יפהפייה הממוקמת בלב טוסקנה. וילה זו מוקפת בכרמים ומטעי זיתים, ומציעה סביבה שלווה לחופשה מרגיעה. הוילה כוללת חדרים מרווחים, בריכת שחייה וגינה בה תוכלו ליהנות מהנוף עוצר הנשימה.

1.2 וילה איל פוג'יו

וילה איל פוג'יו היא אפשרות מצוינת נוספת עבור אלה המחפשים מפלט כפרי. וילה זו שוכנת באזור קיאנטי ומציעה חדרי אירוח מפוארים עם מגע של קסם כפרי. הנכס כולל בריכה פרטית, גינה מטופחת ומרפסת בה תוכלו להירגע וליהנות מהשקיעות הטוסקניות.

2. מלונות עיר יוקרתיים

אם אתם מעדיפים להישאר בלב האקשן, ערי טוסקנה מציעות מגוון מלונות מפוארים המספקים גישה נוחה לאטרקציות התרבותיות וההיסטוריות של האזור.

2.1 מלון ברונלסקי

ממוקם בלב פירנצה, מלון ברונלסקי הוא מלון חמישה כוכבים השוכן במגדל ביזנטי משוחזר ובכנסייה מימי הביניים. המלון מציע חדרים אלגנטיים, מסעדה על הגג עם נוף פנורמי של העיר וספא בו תוכלו להתפנק עם טיפולים מרעננים.

2.2 גרנד הוטל קונטיננטל

ממוקם במרכז ההיסטורי של סיינה, מלון גראנד קונטיננטל הוא מלון מפואר המשלב נוחות מודרנית עם ארכיטקטורה טוסקנה מסורתית. המלון כולל חדרים מפוארים, מסעדת גורמה ומרפסת גג המשקיפה על פיאצה דל קאמפו האייקונית של העיר.

3. צימרים מוזרים

לחוויה אינטימית ואישית יותר, שקול להישאר באחד מבתי ההארחה המקסימים של טוסקנה. מקומות לינה נעימים אלה הם לרוב בניהול משפחתי ומציעים אווירה חמה ומסבירת פנים.

3.1 לה לוקנדה די סן פרנצ'סקו

ממוקם בעיירה מימי הביניים סן ג'ימיניאנו, La Locanda di San Francesco הוא לינה וארוחת בוקר מענג השוכן בבניין היסטורי. החדרים מעוצבים בטוב טעם ומציעים נופים של המגדלים המפורסמים של העיירה. המארחים הידידותיים יבטיחו לכם שהות בלתי נשכחת.

3.2 Il Giglio Bianco

Il Giglio Bianco הוא לינה וארוחת בוקר מקסים הממוקם בלב לוקה. החדרים נעימים וכוללים עיצוב טוסקני מסורתי. הבעלים הידידותיים יספקו לכם טיפים פנימיים על חקר העיר ויגרמו לכם להרגיש כמו בבית.

שאלות ותשובות

ש: האם יש אפשרויות לינה בתקציב נמוך בטוסקנה?

ת: כן, טוסקנה מציעה מגוון אפשרויות אירוח בתקציב נמוך כמו בתי הארחה ואגריטוריסמוס (שהות בחווה). אפשרויות אלו מאפשרות לכם לחוות את היופי של טוסקנה מבלי לשבור את הכיס.

ש: האם יש צורך לשכור רכב כדי לחקור את טוסקנה?

ת: בעוד שהחזקת מכונית מעניקה לך יותר גמישות לחקור את האזור, זה לא הכרחי. לטוסקנה יש מערכת תחבורה ציבורית מקושרת היטב, וניתן להגיע בקלות ליעדים פופולריים רבים ברכבת או באוטובוס.

ש: האם יש אפשרויות לינה ייחודיות בטוסקנה?

ת: כן, טוסקנה מציעה כמה אפשרויות לינה ייחודיות כגון agriturismos, שהם חוות פועלות המספקות גם לינה לאורחים. השהות באגריטוריסמו מאפשרת לכם לחוות את אורח החיים הכפרי וליהנות מארוחות טריות בחווה.

ש: מהו הזמן הטוב ביותר לביקור בטוסקנה?

ת: הזמן הטוב ביותר לבקר בטוסקנה הוא במהלך האביב (אפריל עד יוני) והסתיו (ספטמבר עד אוקטובר) כאשר מזג האוויר נעים, והמוני התיירים קטנים יותר. עם זאת, טוסקנה יפה כל השנה, ולכל עונה יש את הקסם שלה.

סיכום

בין אם אתם מעדיפים את השלווה של וילה כפרית, את היוקרה של מלון עירוני או את הקסם של לינה וארוחת בוקר, טוסקנה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו להעדפותיו של כל מטייל. מחקר האמנות וההיסטוריה של פירנצה ועד להתענג על היינות הידועים בעולם של קיאנטי, טוסקנה מבטיחה חוויה בלתי נשכחת. בחרו את מקום האירוח שלכם בחוכמה והפקו את המיטב מהשהייה שלכם באזור קסום זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן