דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » בריחה שלווה » איפה לישון בטוסקנה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בטוסקנה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון בטוסקנה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

1. וילות כפריות מקסימות

טוסקנה, הממוקמת במרכז איטליה, ידועה באזור הכפרי הציורי שלה ובווילות המקסימות שלה. השהות בוילה כפרית מאפשרת לכם לטבול ביופי הטבעי של האזור ולחוות את השלווה של החיים הכפריים.

ישנן וילות רבות זמינות להשכרה בטוסקנה, החל מקוטג'ים קטנים ועד אחוזות מפוארות. וילות אלו מגיעות לרוב עם שירותים כגון בריכות פרטיות, גנים ונופים מדהימים של הגבעות המתגלגלות. חלקם אפילו מציעים שירותים נוספים כמו שפים אישיים או טעימות יין.

1.1 וילה לה פונטה

וילה לה פונטה היא וילה כפרית יפהפייה הממוקמת בלב טוסקנה. וילה זו מוקפת בכרמים ומטעי זיתים, ומציעה מפלט שליו למטיילים. הנכס כולל חדרים מרווחים, בריכת שחייה וגינה מטופחת.

1.2 וילה איל פוג'יו

וילה איל פוג'יו היא עוד אפשרות פנטסטית עבור אלה המחפשים מפלט כפרי. וילה זו מתגאה בנוף פנורמי של הנוף הטוסקני ומצוידת במתקני נוחות מודרניים. האורחים יכולים ליהנות מהבריכה החיצונית, מגרש הטניס ומתקני הברביקיו.

2. מלונות עיר יוקרתיים

אם אתם מעדיפים להישאר בלב האקשן, טוסקנה מציעה גם מגוון מלונות עירוניים מפוארים. מלונות אלו ממוקמים בערים הגדולות של האזור, כגון פירנצה, סיינה ופיזה, ומספקים גישה נוחה לאטרקציות תרבותיות, מחוזות קניות ומסעדות ידועות.

רבים ממלונות העיר הללו ממוקמים במבנים היסטוריים, ומציעים שילוב ייחודי של נוחות מודרנית וקסם מסורתי. הם כוללים חדרים אלגנטיים, מסעדות גורמה ושירותים מהשורה הראשונה כדי להבטיח שהות בלתי נשכחת.

2.1 מלון ברונלסקי

ממוקם במרכז ההיסטורי של פירנצה, מלון ברונלסקי הוא מלון חמישה כוכבים המשלב יוקרה עם היסטוריה עשירה. המלון ממוקם במגדל ביזנטי משוחזר ובכנסייה מימי הביניים, ומציע לאורחים חוויה ייחודית באמת. הוא כולל חדרים מסוגננים, מסעדה על הגג וספא.

2.2 גרנד הוטל קונטיננטל

בלב סיינה, מלון גראנד הוטל קונטיננטל ממתין למטיילים עם חללי הפנים המפוארים והשירות ללא דופי. מלון חמישה כוכבים זה שוכן בפאלאצו מהמאה ה-17 ומציע חדרים אלגנטיים, מסעדת גורמה ומרפסת גג עם נוף פנורמי של העיר.

3. צימרים מוזרים

לחוויה אינטימית ואישית יותר, שקול ללון באחד מבתי ההארחה המקסימים של טוסקנה. מקומות לינה נעימים אלה הם לרוב בניהול משפחתי ומספקים אווירה חמה ומסבירת פנים.

לינה וארוחת בוקר בטוסקנה ממוקמים בדרך כלל במבנים היסטוריים או בבתי חווה מסורתיים. הם מציעים חדרים נוחים, ארוחות בוקר תוצרת בית עם מרכיבים מקומיים, והזדמנות לקיים אינטראקציה עם המארחים הידידותיים.

3.1 לינה וארוחת בוקר Il Vicario

Il Vicario Bed and Breakfast היא אפשרות מענגת הממוקמת בלב אזור היין קיאנטי. B&B מקסים זה מציע חדרים נוחים עם עיצוב כפרי ומגיש ארוחת בוקר טעימה העשויה מתוצרת מקומית טרייה.

3.2 לה לוקנדה די סן פרנצ'סקו

ממוקם בעיירה מימי הביניים סן ג'ימיניאנו, La Locanda di San Francesco הוא לינה וארוחת בוקר נעים עם אווירה חמימה ומזמינה. החדרים מעוצבים בטוב טעם, וארוחת הבוקר כוללת מאפים וריבות תוצרת בית.

סיכום

בין אם אתם מעדיפים את השלווה של וילה כפרית, את היוקרה של מלון עירוני או את הקסם של לינה וארוחת בוקר, טוסקנה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. מחקר הגבעות והכרמים המתגלגלים ועד לטבול במורשת התרבותית העשירה של הערים, טוסקנה היא יעד שמבטיח חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן