דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון בדבלין – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה לישון בדבלין – מדריך הלינה האולטימטיבי

איפה לישון בדבלין – מדריך הלינה האולטימטיבי

מבוא

דבלין, עיר הבירה של אירלנד, היא יעד תוסס והומה שמציע מגוון רחב של אפשרויות לינה למבקרים. בין אם אתם מחפשים מלונות יוקרה, אכסניות בתקציב נמוך או צימרים נעימים, בדבלין יש משהו שיתאים לצרכים של כל מטייל. במדריך זה, נחקור את האזורים הטובים ביותר לשהות בדבלין ונמליץ על כמה אפשרויות לינה מובילות.

האזורים הטובים ביותר לשהות בדבלין

1. טמפל בר

טמפל בר היא אחת השכונות המפורסמות ביותר בדבלין, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה ובאטרקציות התרבותיות שלה. שהייה באזור זה תציב אותך ממש בלב האקשן, עם פאבים רבים, מסעדות ומקומות למוזיקה חיה בפתח ביתך. מלון מורגן והקלרנס הם אפשרויות אירוח פופולריות בטמפל בר.

2. מרכז העיר דבלין

מרכז העיר הוא עוד אזור נהדר לשהות בו בדבלין, במיוחד אם אתם רוצים להיות קרובים לאטרקציות מרכזיות כמו טריניטי קולג', טירת דבלין ורחוב גרפטון. מלון ווסטברי והשלבורן דבלין הם מלונות יוקרה מומלצים מאוד באזור זה, בעוד מלון מוריסון מציע אפשרות משתלמת יותר.

3. Ballsbridge

אם אתם מעדיפים שכונה שקטה ומגורים יותר, Ballsbridge היא בחירה מצוינת. ממוקם ממש דרומית למרכז העיר, אזור זה ידוע בבתים הגיאורגיים האלגנטיים שלו ובפארקים היפים שלו. האינטרקונטיננטל דבלין ובית אריאל הן שתי אפשרויות אירוח בולטות בבלסברידג'.

אפשרויות לינה מובילות

1. מלון מריון

מלון Merrion הוא מלון חמישה כוכבים מפואר הממוקם בלב מרכז העיר דבלין. הוא מציע חדרים אלגנטיים, ספא ושתי מסעדות בעלות כוכבי מישלן. המלון נמצא במרחק הליכה מאטרקציות פופולריות כמו סנט סטפן גרין והגלריה הלאומית של אירלנד.

2. גנרטור הוסטל

עבור מטיילים עם תקציב, ג'נרטור הוסטל היא אופציה נהדרת. אכסניה אופנתית זו ממוקמת בכיכר סמיתפילד ומציעה חדרי מעונות מסוגננים וחדרים פרטיים במחירים נוחים. הוא כולל בר תוסס, חדר משחקים ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

3. מלון קרוק פארק

אם אתה חובב ספורט או משתתף באירוע באצטדיון קרוק פארק, מלון קרוק פארק הוא הבחירה המושלמת. מלון מודרני זה מציע חדרים נוחים, מרכז כושר וגישה נוחה לאצטדיון. הוא גם מקושר היטב למרכז העיר באמצעות תחבורה ציבורית.

4. מלון אשלינג

מלון אשלינג הוא אפשרות פופולרית בטווח הביניים הממוקם ליד מחסן גינס ופארק פיניקס. הוא מתהדר בחדרים מרווחים, בר ומסעדה המגישה מאכלים איריים מסורתיים. המלון ממוקם בנוחות ליד תחנת יוסטון, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מטיילים המגיעים ברכבת.

דעה אישית

לאחר שביקרתי בדבלין מספר פעמים, אני יכול לומר בביטחון שהעיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לכל התקציבים וההעדפות. בין אם אתם מחפשים חווית מלון יוקרתית או צימר נעים, בדבלין יש הכל. באופן אישי, אני מוצא שהשהות במרכז העיר או באזור טמפל בר היא הנוחה ביותר, מכיוון שהיא מאפשרת גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות וסצנת חיי לילה תוססת.

בסך הכל, דבלין היא עיר שלעולם לא מצליחה להקסים את המבקרים בה. מההיסטוריה והתרבות העשירה שלו ועד למקומיים הידידותיים ולאווירה התוססת, זהו יעד שצריך להיות ברשימת הנסיעות של כולם. אז, ארזו את המזוודות והתכוננו לחקור את הרחובות הקסומים של דבלין!

סיכום

דבלין מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות יוקרה ועד אכסניות בתקציב נמוך. האזורים הטובים ביותר לשהות בדבלין כוללים את טמפל בר, מרכז העיר דבלין ובלסברידג'. כמה אפשרויות לינה מובילות בדבלין הן The Merrion Hotel, Generator Hostel, The Croke Park Hotel ו- Ashling Hotel. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב אוכל או חוגג, בדבלין יש משהו לכולם. אז תכננו את הטיול שלכם, הזמינו את הלינה שלכם והתכוננו לחוות את הקסם של דבלין!

למידע נוסף על דבלין והאטרקציות שבה, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צפה בסרטון זה ב-YouTube כדי לקבל הצצה לאווירה התוססת של דבלין: סרטון דבלין .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן