דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » אושר ידידותי לתקציב » איפה לישון בבולגריה – המדריך האולטימטיבי | בלוג טיולים בולגרי

איפה לישון בבולגריה – המדריך האולטימטיבי | בלוג טיולים בולגרי

איפה לישון בבולגריה – המדריך האולטימטיבי | בלוג טיולים בולגרי

1. מלונות יוקרה

בכל הנוגע ללינה יוקרתית, לבולגריה יש הרבה מה להציע. ממלונות עירוניים אלגנטיים ועד לאתרי נופש מפוארים לאורך חוף הים השחור, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו להעדפותיכם.

אם אתם מבקרים בסופיה, עיר הבירה, תמצאו מספר מלונות יוקרתיים המספקים שירותים ושירותים מהשורה הראשונה. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את סנס הוטל, ארנה די סרדיקה, ואת גרנד הוטל סופיה.

למי שמחפש חופשה על החוף, עיירות החוף ורנה ובורגס מציעות אתרי נופש מפוארים עם נוף מדהים לים. המלון הבינלאומי קזינו & טאוור סוויטס בגולדן סנדס ומלון קמפינסקי גרנד ארנה בבנסקו מומלצים מאוד.

2. בתי הארחה נעימים

אם אתם מעדיפים אווירה אינטימית ונעימה יותר, שהייה בבית הארחה יכולה להיות אופציה מצוינת. בולגריה ידועה באירוח החם שלה, ובתי הארחה מספקים הזדמנות ייחודית לחוות את התרבות המקומית ממקור ראשון.

בעיירה המקסימה Veliko Tarnovo, תמצאו בתי הארחה מסורתיים עם ארכיטקטורה יפה וחדרים נוחים. The Guest House Gurko ו-Guest House Stambolov הן אפשרויות פופולריות בקרב מטיילים.

יעד נהדר נוסף לבתי הארחה נעימים הוא הרי הרודופי. הכפר שירוקה לאקה ידוע בבתים הבולגריים האותנטיים שלו שהפכו לאירוח אירוח. בית ההארחה שירוקה לאקה והגסט האוס Cholakovata Kashta מומלצים מאוד.

3. אכסניות מותאמות לתקציב

אם אתה מטייל בתקציב נמוך או נהנה מאווירה חברתית יותר, שהייה באכסניה יכולה להיות אופציה נהדרת. לבולגריה יש מגוון רחב של אכסניות המציעות מחירים נוחים והזדמנות לפגוש מטיילים אחרים.

בסופיה, תמצאו כמה אכסניות עם דירוג טוב כמו Hostel Mostel והוסטל 123. אכסניות אלו מספקות חדרים נוחים בסגנון מעונות ולעתים קרובות מארגנים אירועים חברתיים לאורחים.

לאוהבי החופים, עיירת החוף סאני ביץ' מציעה אכסניות ידידותיות לתקציב כמו הוסטל דה רוז הלבן והוסטל קאסה בראווה. אכסניות אלו ממוקמות קרוב לחוף ומציעות אווירה תוססת.

4. לינה ייחודית

אם אתם מחפשים משהו יוצא דופן, לבולגריה יש כמה אפשרויות לינה ייחודיות שיהפכו את השהות שלכם לבלתי נשכחת באמת.

אחת האפשרויות הפופולריות היא לינה בבית בולגרי מסורתי, המכונה "מהנה". בתים אלו הוסבו לאירוח אירוח ומציעים הצצה אל ההיסטוריה והתרבות העשירה של המדינה. בית ההארחה מהנה בקופריבשטיצה ובית פלובדיב הישן בפלובדיב הם דוגמאות מצוינות.

אפשרות ייחודית נוספת היא לינה במלון מערות. העיירה יאגודינה, הממוקמת בהרי רודופי, מפורסמת במלונות המערות שלה. מלון מערת יאגודינה ומלון טריגראד בנויים שניהם בתוך מערות ומספקים חוויה יוצאת דופן באמת.

דעה אישית

לאחר שנסעתי לבולגריה בעצמי, אני יכול לומר בביטחון שהמדינה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים יוקרה, נעימות, נוחות תקציבית או משהו ייחודי, לבולגריה יש הכל.

האירוח של המקומיים יוצא דופן, ושהייה בבית הארחה או אינטראקציה עם מטיילים אחרים באכסניה יכולים לספק חוויה סוחפת יותר. ההיסטוריה העשירה של המדינה והנופים המדהימים הופכים אותה ליעד מושלם לחקור ולגלות פנינים נסתרות.

בסך הכל, אני ממליץ בחום לשקול את בולגריה כיעד הטיול הבא שלך. אפשרויות הלינה המגוונות, בשילוב עם האירוח החם והאטרקציות היפות, בוודאי יהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

סיכום

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לישון בו בבולגריה, יש לך שפע של אפשרויות. ממלונות יוקרה בסופיה ולאורך חוף הים השחור ועד בתי הארחה נעימים בווליקו טרנובו ובהרי הרודופי, יש משהו לטעם ולתקציב של כולם. אם אתם מעדיפים אווירה חברתית יותר, אכסניות ידידותיות לתקציב בסופיה ובסאני ביץ' הן בחירה מצוינת. לחוויה ייחודית, שקול ללון בבית בולגרי מסורתי או במלון מערות. לא משנה היכן תבחרו לישון בבולגריה, האירוח החם והאטרקציות המדהימות של המדינה יהפכו את השהות שלכם לבלתי נשכחת באמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן