דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » נושאים גחמניים » איפה לישון באיסטנבול – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון באיסטנבול – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון באיסטנבול – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

מבוא

מתכננים טיול לאיסטנבול, טורקיה? אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל חווית טיול הוא מציאת המקום המושלם לשהות בו. איסטנבול מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות יוקרה ועד אכסניות בתקציב נמוך. במאמר זה, נחקור כמה מהאזורים הטובים ביותר לשהות באיסטנבול ונמליץ על מקומות לינה בדירוג הגבוה ביותר בכל שכונה.

השוואה מהירה

שְׁכוּנָה סוג לינה טווח מחירים דֵרוּג
סולטנאחמט בתי מלון $$ – $$$$ 4.5/5
טקסים בתי מלון, דירות $ – $$$ 4/5
קדיקוי בתי מלון, אכסניות $ – $$$ 4/5
ביוגלו מלונות בוטיק, בתי הארחה $$ – $$$ 4.5/5

סולטנאחמט

סולטנאחמט היא לב ליבה של איסטנבול ההיסטורית ובה נמצאים כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר, כולל המסגד הכחול, איה סופיה וארמון טופקאפי. השהות בסולטנאחמט מאפשרת לך לשקוע בהיסטוריה ובתרבות העשירה של איסטנבול. ישנם מספר רב של מלונות באזור, החל מאופציות יוקרתיות ועד מלונות זולים יותר. כמה מלונות מומלצים מאוד בסולטנאחמט כוללים את מלון אמירה, מלון סולטניה ואחוזת סירקצ'י.

טקסים

טקסים היא שכונה תוססת הידועה בחיי הלילה הסואנים שלה, רחובות הקניות ומקומות הבילוי שלה. זוהי בחירה פופולרית עבור מטיילים המעוניינים לחוות את הצד המודרני של איסטנבול. טקסים מציעה מגוון אפשרויות לינה, כולל בתי מלון ודירות. כמה מקומות לינה מומלצים בטקסים הם The Marmara Taksim, Pera Palace Hotel, ו-Gezi Hotel Bosphorus.

קדיקוי

Kadikoy ממוקם בצד האסייתי של איסטנבול ומציע אווירה נינוחה ומקומית יותר בהשוואה למרכז העיר השוקק. הוא ידוע בסצנת האוכל התוססת שלו, ברחובות המקסימים ובטיילת על קו המים. לקדיקוי יש מגוון אפשרויות לינה, כולל בתי מלון ואכסניות. כמה אפשרויות פופולריות בקדיקוי הן Doubletree by Hilton Istanbul – Moda, Hush Hostel Lounge ו-Hotel Suadiye.

ביוגלו

ביוגלו היא שכונה אופנתית מלאה בגלריות אמנות, בוטיקים אופנתיים ובתי קפה טרנדיים. זוהי בחירה מצוינת למטיילים המתעניינים באמנות, תרבות וחיי לילה. ביוגלו מציעה שילוב של מלונות בוטיק ובתי הארחה, המספקים חווית אירוח ייחודית ומסוגננת. כמה מקומות לינה מומלצים בביוגלו הם The House Hotel Karakoy, Niles Hotel, ו- Georges Hotel Galata.

סיכום

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לשהות בו באיסטנבול, יש הרבה אפשרויות שיתאימו להעדפות ולתקציב של כל מטייל. בין אם אתם מעדיפים להיות בלב סולטנאחמט ההיסטורי, טקסים התוסס, קדיקוי הנינוח או ביוגלו האופנתי, באיסטנבול יש משהו לכולם. קחו בחשבון את האווירה של השכונה, הקרבה לאטרקציות וההעדפות האישיות שלכם בבחירת הלינה שלכם. עם הבחירה הנכונה, השהות שלכם באיסטנבול תהיה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן