דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מחבואים יוקרתיים » איפה לישון באזור סקויה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון באזור סקויה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

איפה לישון באזור סקויה – אפשרויות הלינה הטובות ביותר

סיור בפארק הלאומי Majestic Sequoia

הפארק הלאומי סקויה, הממוקם בדרום הרי סיירה נבאדה בקליפורניה, הוא פלא טבע שמושך אליו מבקרים מכל העולם. ביתם של עצי הסקויה הענקים האייקוניים, הפארק הלאומי הזה מציע נופים עוצרי נשימה, מסלולי הליכה מדהימים והזדמנות להתחבר לטבע.

כאשר מתכננים את הטיול שלכם לאזור סקויה, אחת ההחלטות החשובות שיש לקבל היא היכן ללון. בין אם אתם מעדיפים קמפינג תחת הכוכבים או נהנים מהנוחות של בקתה נעימה, ישנן אפשרויות לינה שונות העומדות לרשות כל מטייל.

אפשרויות לינה באזור סקויה

קמפינג במדבר

עבור חובבי טבע וחובבי הרפתקאות, קמפינג בפארק הלאומי סקויה הוא בחירה מצוינת. הפארק מציע מספר אתרי קמפינג, כולל קמפינג לודג'פול הפופולרי ומגרש הקמפינג השליו דורסט קריק. אתרי קמפינג אלה מספקים שירותים בסיסיים כגון שירותים, שולחנות פיקניק וטבעות אש, המאפשרים לך לטבול את עצמך ביופיו של הטבע שמסביב.

אם אתם מעדיפים חווית קמפינג מבודדת יותר, שקול תרמילאות וקמפינג במדבר. השג אישור שממה וחקור את שבילי השטח, בהם תוכל להקים את האוהל שלך במקומות שלווים וליהנות מהשקט של הפארק.

בקתות ובקתות נעימות

אם אתם מעדיפים מפלט נוח ונעים לאחר יום של סיורים, ישנם מספר בקתות ובקתות זמינות ליד הפארק הלאומי סקויה. יחידות אירוח אלה מציעות מגוון של שירותים, החל מבקתות כפריות עם מתקנים בסיסיים ועד לודג'ים מפוארים עם נוחות מודרנית.

לודג' ווקסאצ'י, הממוקם בתוך הפארק, מספק מפלט הררי שליו עם נופים מדהימים. הלודג' מציע חדרים נוחים, מסעדה וחנות מתנות. זוהי בחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים איזון בין טבע ונוחות.

לחוויה כפרית יותר, שקול ללון באחת מהבקתות בבעלות פרטית ליד הפארק. בקתות אלה מגיעות לרוב עם מטבחים מאובזרים, קמינים נעימים וסיפונים פרטיים בהם תוכלו להירגע וליהנות מהיופי שמסביב.

השוואה מהירה

דִיוּר מקום שירותים
קמפינג לודג'פול בתוך הפארק הלאומי סקויה שירותים, שולחנות פיקניק, כיבוי אש
חניון דורסט קריק בתוך הפארק הלאומי סקויה שירותים, שולחנות פיקניק, כיבוי אש
ווקסאצ'י לודג' בתוך הפארק הלאומי סקויה חדרים נוחים, מסעדה, חנות מתנות
בקתות פרטיות ליד הפארק הלאומי סקויה מטבחים מאובזרים, קמינים, סיפונים פרטיים

סיכום

בחירת הלינה הנכונה באזור סקויה יכולה לשפר מאוד את חווית הביקור שלך בפארק הלאומי. בין אם אתם מעדיפים קמפינג במדבר או לשהות בבקתה נעימה, ישנן אפשרויות זמינות שיתאימו להעדפותיו של כל מטייל.

זכרו לתכנן מראש ולבצע הזמנות, במיוחד בעונות השיא, מכיוון שהביקוש ללינה באזור יכול להיות גבוה. בכל אפשרות שתבחר, אתה בטוח שתיצור זיכרונות מתמשכים בפארק הלאומי סקויה עוצר הנשימה.

למידע נוסף והשראת טיולים, אתה יכול לבדוק את סרטוני הפארק הלאומי Sequoia ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן