דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » אושר ידידותי לתקציב » איפה לא לישון בפריז

איפה לא לישון בפריז

איפה לא לישון בפריז

מבוא

פריז, עיר האהבה והרומנטיקה, מושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה. עם הארכיטקטורה המדהימה שלה, המוזיאונים ברמה עולמית, והמטבח הטעים, אין זה פלא מדוע אנשים נוהרים לבירה הצרפתית. עם זאת, כאשר מדובר במציאת מקומות לינה מתאימים, לא כל האפשרויות נוצרות שוות. במאמר זה נסקור כמה אזורים וסוגי מקומות לינה בפריז שאולי כדאי להימנע מהם.

אזורים לא רצויים

בעוד פריז היא בדרך כלל עיר בטוחה, ישנן כמה שכונות שאולי אינן אידיאליות לתיירים, במיוחד אלה שמחפשים שנת לילה שלווה. האזורים הבאים ידועים בחיי הלילה התוססים שלהם ויכולים להיות רועשים למדי:

1. פיגאל

Pigalle, הממוקם ברובע ה-9, מפורסם בזכות הקברטים והבידור למבוגרים שלו. למרות שזה עשוי להיות מקום מרגש לבקר בו במהלך היום, האזור יכול להיות סוער בלילה, מה שמקשה על שנת לילה טובה.

2. מונמארטר

מונמארטר, הידועה באווירה הבוהמית שלה ובזיליקת Sacré-Cœur האיקונית, היא שכונה נוספת שעלולה להיות רועשת, במיוחד סביב אתרי התיירות הפופולריים. אם אתם מעדיפים שהות שקטה יותר, עדיף לחפש מקומות לינה בחלקים אחרים של העיר.

סוגי לינה שיש להימנע מהם

בנוסף לאזורים מסוימים, ישנם גם סוגים ספציפיים של מקומות לינה שעשויים לא לספק את החוויה הטובה ביותר עבור שהותכם בפריז:

1. אכסניות תקציב

בעוד שהוסטלים בתקציב נמוך יכולים להיות אופציה מצוינת למטיילים בתקציב מצומצם, חשוב לחקור ולקרוא ביקורות לפני ההזמנה. כמה אכסניות זולות בפריז עשויות להיות עם חדרים צפופים, מתקנים מוגבלים ואזורים משותפים רועשים, מה שעלול להפוך את זה למאתגר לישון טוב בלילה.

2. דירות במפלס רחוב

פריז ידועה בדירות המקסימות שלה בקומת הרחוב עם נוף ציורי. עם זאת, זכור שהשהייה בקומת הקרקע יכולה לבוא עם החסרונות שלה. רעשי רחוב, חוסר פרטיות וחששות אבטחה פוטנציאליים הם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני הזמנת דירה בגובה הרחוב.

השוואה מהירה

סוג לינה יתרונות חסרונות
אכסניות תקציב במחיר סביר מתקנים רועשים ומצומצמים
דירות במפלס הרחוב נופים מקסימים רעש רחוב, חוסר פרטיות

סיכום

כאשר מתכננים את הטיול שלכם לפריז, חשוב לקחת בחשבון את המיקום וסוג הלינה שיתאימו לצרכים שלכם. בעוד שאזורים וסוגי מקומות לינה מסוימים עשויים שלא לספק את השינה השלווה ביותר, יש הרבה אפשרויות אחרות זמינות. על ידי מחקר מעמיק, קריאת ביקורות והתחשבות בהעדפותיך, תוכל למצוא את המקום המושלם לשהות בו ולהפיק את המרב מזמנך בעיר האהבה.

למידע נוסף על מציאת מקומות לינה מתאימים בפריז, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן